BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 12:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Problem na benzynie. Help!
PostNapisane: 19 maja 2009, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
Witam. Mam taki problem od jakiegoś czasu po odpaleniu auto sie dławi , na chce wchodzić na obroty.. Po przełączeniu na gaz wszystko jest ok.. co to może być ? wtryskiwacze? Pompka paliwa została wymieniona i jest w 100% sprawna. Próbowałem też podłaczyć go pod komputer lecz nie chce wykryć go.. czyli też mam zepsuty komputer w aucie ?Proszę o pomoc.


Ostatnio edytowano 19 maja 2009, 20:44 przez Igor_s4, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 17:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Sprawdz przepływomierz.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 17:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
przepływka rzekomo też jest ok bo została wymieniona 3 dni temu. Ale widać poprawę na tym przepływomierzu ponieważ na starym samochód gasł , trząsł sie..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
Nikt nie wie ? Najlepiej abym do jutra wiedział.. chciałbym to jak najszybciej naprawić..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 20:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
ja nadal bym odbstawial przeplywke ... z tego co wiem (moze to plotki) ale '''nowej'' przeplywce trzeba zrobic adaptacje... najlepiej to sprawdz czy sa jakies zmiany przy odlaczeniu jej

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
A chciałem też podłaczyć auto pod komputer i nie dało sie czy może być coś związane z tym ? ze auto tak chodzi?


co do przepływki została odłączona i auto zgasło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
po odlaczeniu przeplywki auto zgaslo :zdziwko: to bardzo dziwny objaw moze kat zapchany?~ale zeby zatkany kat dawaj az tak w skóre :zdziwko:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
Sam juz nie wiem.. na gazie auto chodzi perfekcyjnie a na benzynie tragicznie... nie wiem czego to może być objaw.. Jak chodzi na benzynie i doda sie więcej gazu słychac jak by chciał strzelić.. a dla przepywki dobrze to nie wróży..

a kat raczej nie jest zapchany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
zobacz czy z odma jest wszystko ok najlepiej rozkrec ja i przedmuchaj rpzeczyc itd

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Jaki masz silnik bo jakoś nie widzę informacji na ten temat.Czy w momencie kiedy silnik się dusi w wydech czuc woń niespalonej benzyny? Próbowałeś przełączyc na benzynę kiedy silnik jest zagrzany ?Czujnik temperatury dla sterownika ,regulator ciśnienia paliwa ,sonda lambda ,przewód powrotny paliwa do zbiornika zobacz czy jest drożny te rzeczy sprawdż ? Jak z ciśnieniem paliwa mierzyłeś? Filtr paliwa zmianiałeś?
variant napisał(a):
ja nadal bym odbstawial przeplywke ... z tego co wiem (moze to plotki) ale '''nowej'' przeplywce trzeba zrobic adaptacje... najlepiej to sprawdz czy sa jakies zmiany przy odlaczeniu jej
ciekawa teoria ;)
Cytuj:
po odlaczeniu przeplywki auto zgaslo :zdziwko: to bardzo dziwny objaw moze kat zapchany?~ale zeby zatkany kat dawaj az tak w skóre :zdziwko:
zapchany kat i na gazie pracuje bez zarzutu?
Napisałeś że masz wrażenie że chciałby strzelic ? w dolot ? jeżeli tak to ewidentny deficyt paliwa ,przy zbyt ubogiej mieszance tak właśnie jest ,dolot szczelny na 100% ?


Ostatnio edytowano 19 maja 2009, 21:29 przez Marek WGR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
A jakieś inne objawy ? wtryski ? silniczek krokowy ? chciałem zobaczyć czy przez komputer wyjdą jakieś błędy ale w ogóle nie chce mi sie połaczyć.. nie wiem co jest i z tym grane.. może komputer padł ?


silnik 1.6 (m40)

na gazie chodzi bez zarzutu! a benzyna tragedia..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Marek WGR napisał(a):
variant napisał/a:
ja nadal bym odbstawial przeplywke ... z tego co wiem (moze to plotki) ale '''nowej'' przeplywce trzeba zrobic adaptacje... najlepiej to sprawdz czy sa jakies zmiany przy odlaczeniu jej
ciekawa teoria
niby co Ci nie pasuje w tej teori?

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Igor_s4 napisał(a):
A jakieś inne objawy ?
o objawach to Ty powinieneś napisac ,wszystkie elementy o których pisałem można sprawdzic bez podłączenia testera diagnostycznego ,silniczek krokowy możesz wyczyścic jeśli poprawi to Twoje samopoczucie -skoro na gazie obroty nie falują i silnik nie gaśnie to daruj sobie czyszczenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
variant napisał(a):
Marek WGR napisał(a):
variant napisał/a:
ja nadal bym odbstawial przeplywke ... z tego co wiem (moze to plotki) ale '''nowej'' przeplywce trzeba zrobic adaptacje... najlepiej to sprawdz czy sa jakies zmiany przy odlaczeniu jej
ciekawa teoria
niby co Ci nie pasuje w tej teori?
niby nic ale adaptacja przepływomierza w e30 z 1990 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
a co do ma do rzeczy? z ktorego roku?

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
Jedyne objawy to tak jak napisałem.. Auto na benzynie sie dławi , nie chce sie wkrecac na obroty i nie ma siły jechac.. Przepływka . pompka paliwa (teraz od omegi 2.0 ktora jest wydajniejsza ponieważ pompka od bmw ciągle pracowała i sie zacierała) , świece , przewody, filtry ( w tym paliwa) zostały wymienione..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
gaz 2 generacji czy sekwencja?

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
Gaz tu raczej nie gra roli bo chodzi tu o benzyne. Ale nie jest to sekwencja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 21:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
variant napisał(a):
a co do ma do rzeczy? z ktorego roku?
sprawdzasz moją wiedzę czy uzupełniasz swoją ? Otóż Motronic 1,3 a takowy jest w e30 m40 posiada zaprogramowane parametry i koryguje je jedynie na podstawie odczytu z czujników także wszelka adaptacja wydaje się zbyteczna nie sądzisz?
Co da Ci wydajniejsza pompa znalazłeś przyczynę dlaczego się zatarła czy ją znasz ?-jazda na oparach.Zmierz ciśnienie na listwie wtryskiwaczy i na przewodzie powrotnym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 13:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
Marek WGR napisał(a):
Co da Ci wydajniejsza pompa znalazłeś przyczynę dlaczego się zatarła czy ją znasz ?-jazda na oparach.Zmierz ciśnienie na listwie wtryskiwaczy i na przewodzie powrotnym.

Tu sie mylisz. Bo nie bylo jeżdżone na oparach. 2 pompki pod rząd padły. Zawsze benzyna była w zbiorniku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL