BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525td
PostNapisane: 21 maja 2009, 12:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: z kÂątowni
Czesc witam wszystkich, mam nastepujacy problem, a mianowisie samochod nie moze odpalic tylko odpala na holu lub jak sie konkretnie ja pchnie czyli na pych,po zapaleniu auto nietrzyma wolnych obrotow i faluje ,po dodaniu gazu jest ok niedymi.Gdzie moze lezec przyczyna czy w nastawniku pompy wtryskowej czy moze w pompie paliwa w baku, czy taki silnik mozna odpalic z banki z ropa?? i ominac w ten sposob caly uklad zasilania paliwem czy nieda rady bez tej pompki co jest w baku, jak mozna sprawdzic czy pompka w baku jest sprawna ? pozdrawiam


Ostatnio edytowano 21 maja 2009, 20:29 przez blaadee man, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Sprawdzałeś świece żerowe, można to zrobić zwykłym miernikiem, albo wykręcić i bezposrednio pod zasilanie.
Ja tam osobiście stawiałbym na dwie rzeczy.
Albo nastawnik w pompie, albo końcówki wtryskiwaczy zdychają. Wtedy nie rozpyla jak trzeba i jest problem z rozruchem na zimnym.
Na allegro sprzedają też takie wynalazki, które poprawiają rozruch.
http://allegro.pl/item631589479_zle_odp ... _odss.html

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
po pierwsze newolno odpalac na pych lub na linke TDS-a za chwile napiszesz post pt. " coś pękło w silnku i nieche obracac "
po drugie nieokresliłes czy problemy występują przy ciepłym czy przy zimnym silniku
po trzecie włącz zapłon i niech druga osoba nasłuchje pompkę czy pracuje
po czwarte sprawdz świece

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 16:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: z kÂątowni
-------


Ostatnio edytowano 21 maja 2009, 16:37 przez blaadee man, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 16:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: z kÂątowni
objaw jest taki sam niezaleznie czy silnik jest zimny czy cieply ,odpala tylko i wylacznie na pych ,na banke tez niechce zapalic czyli wezyk banka z ropa chodz na wtryskiwaczu jekies cisnienie ropy jest,po odpieciu wezyka z filtra paliwa pompa ktora jest w zbiorniku nie podaje paliwa napiecie dochodzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 17:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
To że pompa nie tłoczy paliwa to częsty przypadek również w omegach.
Wyjmij pompę ze zbiornika, wtedy sprawdzisz może porostu jakiś kabel spadł, lub pompa zdechła całkiem

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: z kÂątowni
wymiana pompy elektrycznej w baku nic nie dała zostaje pompa wtryskowa (nastawnik dawki w pompie) czy może pęknięta głowica, lecz auto po odpaleniu nie dymi ani się nie przegrzewa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL