BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] swap na 2,8z E-36 lub 3,0Ci E-46
PostNapisane: 24 maja 2009, 17:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Witam
Prosze o wszelkie info o tych 2 silniczkach , zaletach oraz wadach na upchanie ich do budy e36.I najważniejsze czy to ma sens i racje bytu?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: mazowieckie
Jestem również ciekawy wypowiedzi ,bo sam nabyłem bmw e36 2l,pod chwilo wpływu i chciałbym tam włożyć minimum 2,8l , kiedyś przekladałem silnik 2,5l na taki sam ale to tylko się różnił tym że drugi miał vanosa. Wiem że silnik osprzęt comp ,wiązkie itp , ale interesuje mnie skrzynia ,zawieszenie i tym podobne rzeczy co trzeba zmienić tak w skrócie.Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Sam w pytaniu odpowiadzasz sobie. Oczywiście że łatwiej zamontować silnik który jeździ w takim modelu do jakiego chcesz wsadzić. Różnica między 2.0 a 2.8 jest kolosalna.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 12:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Montaz 3.0 z e46 to wydatek ok 10tys.,montaz 2.8 bedzie o polowe tanszy.A do wymiany to polowa samochodu :D Silnik z kompem i ewsem,skrzynia,wal napedowy,dyfer,uklad wydechowy.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL