BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 21:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Czy to normalne ,że krokowiec jest w tym miejscu
PostNapisane: 25 maja 2009, 09:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: *_* GDYNIA *_*
Moje BMW: e65
Kod silnika: n62
Czy występowały jakieś wersje silnika m42 gdzie silniczek krokowy nie był pod kolektorem dolotowym ??
Bo u mojego kolegi jest na zewnątrz u góry przymocowany do kolektora dolotowego kawałek od bagnetu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 10:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
levi napisał(a):
Bo u mojego kolegi jest na zewnątrz u góry przymocowany do kolektora dolotowego kawałek od bagnetu

z tego co piszesz to opis raczej przypomina m40.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 14:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
m40 tak ma

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 15:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: *_* GDYNIA *_*
Moje BMW: e65
Kod silnika: n62
No to ja wiem ,ale chodzi mi konkretnie o model 318IS 16V silnik m42


Zrobiłem fotkę i zaznaczyłem gdzie to się znajduje

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 09:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: *_* GDYNIA *_*
Moje BMW: e65
Kod silnika: n62
Więc zagadkę rozwiązałem ;)

Były w sumie do e36 tak to nazwę dwa rodzaje silnika m42 różnice były nie wielkie czyli różniły się między innymi umiejscowieniem korkowca , obudową filtra powietrza, obudową cewek,itp.
Później w m44 różnice były dużo większe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL