BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wysoka temperatura
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 01:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: GorzĂłw
mam problem, mianowicie jechalem do domu, zauwazylem ze wskazowka temperatury znalazla sie w czerwonym polu , zatrzymalem sie, odczekalem az ostygnie, plyn w chlodnicy sie zagotowal, zreszta bylo go znikome ilosci... dolalem, po uruchomieniu silnika i przejechaniu paru km dalej ssie grzala, zauwazylem ze wentylator nie chodzi....
czy to glowna przyczyna, czy mzoe byc cos jeszcze , ewentualnie cos innego ? prosze o pomoc.... posiadam e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 02:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: ToruĂą
Padło sprzęgło wiskotyczne tzw visko dlatego nie chodzi wiatrak.Poza tym sprawdz termostat,pompe wody.I w zadnym wypadku nie jezdzij bo mozesz skonczyc z peknieta głowicą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 17:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: GorzĂłw
wiec tak, visco dziala , jednak temperatura nadal wzrasta. wszystko wskazuje na to ze padl termostat, poniewaz niema duzego obiegu, jedna rurka od termostatu jest zimna, druga ciepla... dobrze mysle ? czy moze byc jeszcze inna przyczyna ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 17:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: GorzĂłw
wiec tak, visco dziala , jednak temperatura nadal wzrasta. wszystko wskazuje na to ze padl termostat, poniewaz niema duzego obiegu, jedna rurka od termostatu jest zimna, druga ciepla... dobrze mysle ? czy moze byc jeszcze inna przyczyna ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 18:00 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
szych napisał(a):
wiec tak, visco dziala , jednak temperatura nadal wzrasta. wszystko wskazuje na to ze padl termostat, poniewaz niema duzego obiegu, jedna rurka od termostatu jest zimna, druga ciepla... dobrze mysle ? czy moze byc jeszcze inna przyczyna ?


jesli jedna jest ciepła a druga zimna to napewno jest termostat :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 18:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: GorzĂłw
termostat zostal wymieniony i nadal sie grzeje, :( na postoju ok, po przejechaniu 100m temp wzrasta , jakies pomysly ? pompa ? jakie moga byc objawy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 21:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
A skad wiesz że wisko sprawne ???
To ze się kreci wcale nie oznacza że działa !!!

Druga sprawa to zapowietrzony układ.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
dokładnie visko kreci sie caly czas, tylko ze po rozgrzaniu sie silnika do odpowieniej temp powinno sie ono skleic i krecic szybciej tak aby mogł ochlodzic silnik

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 09:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: GorzĂłw
jak sprawdzic visco , czy po nagrzaniu da sie zauwazyc golym okiem roznice ? po zmianie termostatu teoretycznie uklad zostal odpowietrzony, (sciskanie weza), jesli zle to zrobilem to prosze o porade jak poprawic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 09:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... 6299edcab7

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 23:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: GorzĂłw
po ogledzinach mechanika, stwierdzono, ze uszczelka pod glowica, po wymianie okazalo sie ze i pompa do wymiany, ktora sie rozsypala, na szczescie jest juz po robocie i mozna jezdzic ^^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL