BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 09:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] szarpie na zimnym silniku bmw e36 318i
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 06:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: ÂślÂąsk
witam wszystkich mam taki problem z moją betką rano jak jade do pracy po zapaleniu silnika spadają obroty tak jakby auto miało zaraz zgasnąć i niekiedy gaśnie musze dodać gazu , jak już rusze jest to samo na każdym biegu auto przerywa i traci moc dopiero po przejechaniu ok 2 km wszystko wraca do normy i znowu jak po pracy po 8 godzinach zapale to jest to samo. Co to może być pomóżcie !!!! serdecznie dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 06:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 54
Posty: 99
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
za mało dostaje paliwka.Możliwe ze poszedł czujnik temperatyry,lub nie kontaktuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 06:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 54
Posty: 99
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
lub dostaje lewego powietrza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 06:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: ÂślÂąsk
farel napisał(a):
za mało dostaje paliwka.Możliwe ze poszedł czujnik temperatyry,lub nie kontaktuje


jeśli by dostawał za mało paliwa to by cały czas go dusiło ale on po przejechaniu 2 km chodzi juz przwidłowo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 06:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: ÂślÂąsk
a z tym lewym powietrzem raczej nie bo sprawdzałem nigdzie nie dostaje lewego powietrza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 06:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: ÂślÂąsk
a może to być problem zwjązany z sondom lambda ????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 07:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: N-ce
po 2 km chodzi już w normie bo już się zagrzał rano jak opalisz powinien chodzi na ssaniu przez chwile do osiągnięcia pewnej temperatury być może tak jak kolega wyżej pisze czujnik padł i nie włącza ci ssania co do sondy to raczej nie bo było by to zawsze a ty mówisz ze jest jak silnik jest zimny sprawdź te czujniki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 08:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: ÂślÂąsk
glmno napisał(a):
po 2 km chodzi już w normie bo już się zagrzał rano jak opalisz powinien chodzi na ssaniu przez chwile do osiągnięcia pewnej temperatury być może tak jak kolega wyżej pisze czujnik padł i nie włącza ci ssania co do sondy to raczej nie bo było by to zawsze a ty mówisz ze jest jak silnik jest zimny sprawdź te czujniki


a które te czujniki dokładnie mam sprawdzic ?? bo nieznam sie zabardzo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 08:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: pomorskie
ja mam podobny problem, bylem na kompie i pokazalo mi ze czujnik temp. cieczy chlodzacej walniety. Wymienilem na nowiutki z salonu i problem dalej ten sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 12:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: ÂślÂąsk
wszystkie czujniki sa dobre i dalej to samo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 13:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: mazowieckie
Ja się podłącze pod temat tylko ma ciut inne objawy zapalam zimny rano i jest wszystko ok jadę powiedzmy ok 6 km i staje na pierwszym postoju( na czerwonym świetle) i wtedy zaczynają obroty falować mieczy 300 a 1000obr, pofaluje kilkanaście sekund uspokoi się sam i jest wszystko ok ale jak się uspokoi dodaje gazu (prze gazownie) i jest znowu to samo przez chwile. Jadąc dalej powiedzmy znowu ok 6 km dojeżdżam do następnych świateł staje na biegu jałowym i jest już wszystko ok
Powiedzmy postoi ok 3h ostygnie wsiadam i jadę dalej normalnie nie przygasa rozpedza sie normalnie ale jak postoi powiedzmy ok 10h to jest od nowa to samo.
Może miał ktoś z was podobny przypadek i mi pomorze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 14:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
wilgoc, moze masz przebicie na przewodach. puzniej jak sie ogrzeje to przyczyna zanika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 17:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: pomorskie
U mnie wymienilem przeplywomierz i juz NIE PRZERYWA ale jak jest zimny to tak jak go przegauje to lekko strzela z rury. No i jak juz sie rozgrzeje to podczas dojezdzania do skrzyzowania przy wciskaniu sprzegla obroty leca w dol ok 400obr z dwa, trzy razy wraca do normy i praktycznie z kazdym wysprzegleniu to samo :/

A na kompie caly czas wyskakuje czujnik tem. cieczy chlodacej nawet po wymianie - chyba ze jest jeszcze jakis inny o ktorym nie wiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 17:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: LUBELSKIE
chlopacy :) wymiencie przeplywke. mialem te same objawy. falowalo gaslo i szarpalo. sprawdz jeszcze silniczek krokowy on jest tanszy i szybko moza go przelozyc
nawet od innej buni.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 18:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: gdzieÂś w Polsce
Moje BMW: e36
Miałem szarpanie i okazało się, że to odma. Po uszczelnieniu wszystko wróciło do normy.
2 przypadek- na wolnych obrotach strasznie szarpało aż do zgaśnięcia, na kompie sonda lambda wykazała CO2 ponad normę- wypadł przewód zwrotny do gazu, po założeniu - chodził równo.
teraz od kilku miesięcy (po wymianie uszczelki pod głowicą w wyniku przegrzania) - po zapaleniu 2 lub 3 razy obroty spadną (trzeba dodać gazu by nie zgasł) po czym uspokajają się. Wóz jeździ normalnie więc nie szukam przyczyny bo mam już dosyć odwiedzin u mechanika.
W sumie za to może odpowiadać wiele rzeczy.
Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 20:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
objawy są podobne
1. sprawdź po pierwsze czy pompka paliwa daje dobre ciśnienie - jaksamochód jest zimny potrezebuje nassaniu więcej paliwa a jak go nie dostaje dławi się
2. to samo dotyczy filtra paliwa - tak jak wyżej
3. uszkodzona przepływka
4. uszkodzona wolno dogrzewająca się sonda lambda
5. jesli szarpie i ma nierówne obroty na zimnym to sprawdzamy silnik krokowy
do czyszczenia lub w ostateczności wymiany..
6. potem pobawisz sie w czujnik wału.. walka itp
też ma takie objawy :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL