BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 08:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Silniczek krokowy
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 60
Lokalizacja: WBR
Moje BMW: E46
Witam wszystkich mam taki problem faluja mi obroty na cieplym silniku i nie raz zgasnie ja jest zimna to jest troche zamulona i kolega powiedzial ze to moze byc silniczek krokowy wiec wymienilem silniczek krokowy i trzyma teraz 1500-2000 obrotow. Trzeba cos ustawiac po wymianie tego silniczka czy i ten tez jest popsuty??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 53
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
po wymianie nic niemusisz ustawiać ,sprawdz układ dolotowy czy niema nieszczelności chyba że silniczek walnięty albo nie od tego modelu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 60
Lokalizacja: WBR
Moje BMW: E46
gumy sprawdzalem i nie sa popekane a numery seryjne sa takie same na obu silniczkach czyli padniety tez jest ten drugi silniczek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 53
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
podmień silniczek od kogoś znajomego

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 19:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
to ze gumy nie popekane to nic nie znaczy kup samostart odpal silnik i psiukaj kolejno w caly dolot jak poczujesz roznice (obroty sie znormalizuja na chwilke) to znaczy ze masz nieszczelnosc.... obczaj ten punkt i potem do dzieła

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL