BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 15:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 520i 12v nie pali po wymianie silnika
PostNapisane: 2 lipca 2009, 20:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: otwock
witam wszystkich.

mam poważny problem, ponieważ wymieniłem silnik [była rozsypana klawiatura i paliwo w oleju :( ] alepo założeniu wszystkiego nie ma iskry. cewka ma prawdłową opornosć i dochodzi na nią 12v po włączeniu zapłonu, czujnik położenia wału ma róznież prawidłową oporność .

1 czy jest jakiś typowy błąd w połączeniu podciśnienia czy elektryki któy mogłem popełnić? 2 czy da sie jakoś "wydeptać" kody błędów jak w serii3? awarie raczej należy wykluczyć bo wszystko działało przed wyjęciem silnika, raczej błąd komputera.
3 czy jakiś inny czujnik oprócz położenia wału może powodować zablokowanie zapłonu?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Hebron
M52 bez przeprogramowania EWS nie zapali i prawidłowo że nie odpala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 21:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
hebron napisał(a):
M52 bez przeprogramowania EWS nie zapali i prawidłowo że nie odpala

ale kolega chyba ma M20 a nie M52 bo w temacie jest 12v a nie 24v więc to chyba jego nie dotyczy
jak się mylę to mnie poprawcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 21:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: otwock
M20 12V 95kw 89r , jestem przekonany ze jest tylko jeden e34 520i 12v, jak podałem niedokladne dane to bardzo przepraszam.


/edit

z istotnych informacji dodam ze wymieniłem jedynie goluśki silnik, kolektor z wtryskami i reszta osprzętu została ta sama.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL