BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 17:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z zegarami
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Garwolin
Witam. Od pewnego czasu mam problem z zegarami w mojej e34 525. po dłuższej jeździe zaczyna szfankować prędkościomierz tzn. gdy zbliżam się do 100km/h wskazówka zaczyna wariować wskakuje na 150 potem 120 znowu 150 potem 100 i znowu 150 itp.. sprawdzałem juz połączenie przewodów przy tylnym moście (kostkę) ale nie zauwazyłem nic co by mogło to powodować chyba że sam czujnik może być uszkodzony? pozatym pojawia się jeszcze coś, czasem wskaźnik paliwa spada na minimum i zapala się kontrolka rezerwy i po kilku minutach spowrotem wraca do poprzedniej pozycji, czasem spadnie na minimum ale wskaźnik rezerwy się nie zaświeci. No i kolejna rzecz... jak powinien przebiegac test zegarów w e34? u mnie wygląda to tak że najpierw na komputerku wyswietlaja sie jakies tam napisy po niemiecku i cyferki potem wskaźniki predkościomierza i obrotomierza wskakuja mniej więcej na połowę a wskaźniki temp. wody i poziomu paliwa idą do końca potem opadają no i predkościomierz i obrotomierz też opada. czy tak to powinno wyglądać? wydaje mi sie że kiedyś gdy robiłem test to wszystkie wskaźniki szły do końca a potem wracały. Proszę o rady i z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi. Pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
zimne luty ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Garwolin
zimne luty? tzn?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
tonej napisał(a):
zimne luty ?

jemu chodziło o to że był zimny luty :rotfl: :rotfl: :rotfl:
z tymi testami to było różnie zależy to od wersji licznika jedne szły do końca a drugie tylko do połowy i oba były prawidłowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Garwolin
ale naprawde wydaje mi się ze jak ja kupiłem i robiłem test to szły do końca a teraz juz nie. no i od czasu do czasu tez niewiadomo skad zapali sie kontrolka ABS. czy to jest cos nie tak z zegarami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
powiem ci że ja u siebie też zmieniałem bo mi padły to chyba jest jakaś wada tych zegarów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
andrzej520 napisał(a):
jemu chodziło o to że był zimny luty :rotfl: :rotfl: :rotfl:


luty był ciepły :wstyd:

piotrekpiotrek napisał(a):
zapali sie kontrolka ABS


to jest związane z czujnikiem albo z z systemem ABS zależy co sie popsuło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Garwolin
a powiedzcie o co chodzi z tymi zimnymi lutami? co to jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 23:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
to jest to co sie najczęściej psuje na zegarach i nie ma sensu tego naprawiać tylko zegary wymienić :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 23:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
na płytce w miejscach gdzie było lutowane może coś nie łączyć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 23:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
andrzej520 napisał(a):
na płytce w miejscach gdzie było lutowane może coś nie łączyć


a jednak na lutach się znasz :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL