BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 20:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] przepływomierz
PostNapisane: 22 lipca 2009, 19:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 38
ma ktoś może schemat przepływomierza i gdzie on jest i jak go odłączyć?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 19:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
jest zaraz za filtrem powietrza i podłączany jest na wtyke prawdopodobnie masz takiego wyglądu link

a wu gdzie dokładnie on siedzi zaraz za plastikową obudową

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 19:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Przepływomierz znajduje się zaraz za obudową filtra powietrza, nachodzi na niego wąż/rura która prowadzi powietrze do przepustnicy. Do przepływomierza podłączona jest okrągła wtyczka. Aby go odłączyć należy jak gdyby odkręcić wtyczkę od przepływki.

P.S. Jako takiego schematu od przepływki nie znajdziesz. Napisz w czym problem.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 38
Paweł musze sprawdzić czy jest dobry bo mam za wysokie obroty i za duże spalanie i faluje na wolnych.najpierw przeczyszczę silniczek krokowy a potem musze sprawdzić przepływomierz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 19:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ok. kumam :) Ale podwyższone spalanie raczej nie jest konsekwencją niewłaściwego działania silnika biegu jałowego. Problemem jest przepływka, czujnik położenia wałka rozrządu, bądź sonda lambda.
Silnik faluje na ciepłym, czy na zimnym??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 19:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 38
NA ZIMNYM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 19:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
Robert jak to zwalczysz to pochwal się co mu dolegało

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 38
ok piotr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 14:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: lubuskie
Mam podobny problem ale moje 325 faluje na ciepłym silniku. Nie zauważyłem większego spalania ale odczuwalny jest spadek mocy.
Podpiąłem instalacje gazową do kompa (STAG 300) i wyszło mi że sonda nie działa ( pokazuje stałe napięcie 0,3V).
Woltomierzem sprawdzałem przepływomierz - napięcie na wyjściu wzrasta proporcjonalnie do obrotów więc rozumiem że jest sprawny.
Mimo to nie jestem pewien gdzie leży problem, prócz sondy przyczyną może być pęknięty wężyk na kolektorze ssącym (ciśnienie w kolektorze waha się 25-60kPa w zależności od obrotów) albo zacinający się krokowiec od wolnych obrotów (objawy będą podobne).

Napiszcie co o tym sądzicie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL