BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 14:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M50B25 , rozrzad, lancuch, napinacz - > zdjecia.
PostNapisane: 28 lipca 2009, 10:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
silnik 2,5 L m50b25 bez vanosa.


przy puszceniu gazu z 3, 4 tys zl bylo slychac tak jak by wzzzzzzz jak bym powiedzial ze lancuch luzny przy schodzeniu z obrotow tylko.


odkrecilem pokrywe rozrzadu,

1.na jednym ze slizgow (glowny) widac wreby male ! ok 1,5mm

2.lancuch


zmieniac lancuch? albo slizg? co moze powodowac tak naprawde ... co przy tak naprawde przy rozrzadzie jęczy po przebiegach wiekszych, NACIAGNIETY lancuch? mozna az tak naciagnac lancuch zeby bylo go wlasnie tak slychac? przeciez z dwoch stron sa slizgi, to na chlopski rozum CO trze o co ze taki glos jest?
jak by byl mega luzny to by przeciez moze nawet i przeskoczyl na zebatkach rozrzadu?

z pompy oleju jest ok. ( niby ma byc lekko luzny) ?

napinacze raczej sa ok , bo jak to sprawdzic :) sprezyna jak sprezyna, dociska dobrze slizg.

Obrazek

http://img43.imageshack.us/img43/5365/67827646.jpg


dzieki za pomoc, i musimy rozwiazac problem bo glowica po remoncie i uturbiamy fure i lepiej zeby bylo ok :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 19:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: Kalisz
hmmmm po pierwsze widze ze rozebrales wszytko:) slizgi po to sa by lancuch po nich chodfzil i wiadomo ze sie wytra lancucha sie nie da napiac takl by byl sztywny czy za luzny po to sa napinacze i w tych modelach same napinaja lancuch i moja rada ttaka skoro chcesz zakladac tuyrbinke zakup caly rozrzad nowy od lancucha po napinacz slizgi i zebatki w tedy bedziesz w 100% pewny ze jest dobrze i ze przy zalozeniu turbiny nie siadzie niszczac nie potrzebnie glowice:)

_________________
Je¶li pomog³em wci¶nij >>POMÓG£<<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 19:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Na moje oko to masz na pewno zebatke atakujaca na wale do wymiany jest za ostra... (troche zdjecie kiepskie malo widac)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL