BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 19:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 325i dyfer i odcinka
PostNapisane: 30 lipca 2009, 21:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
panowie mam pytanie przy ilu jest odcinka zapłonu w e30 325i 125kw 88r i jaka szperę zamontowac wiskotyczna czy zwykło i jakie przełozenie???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 06:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
panowie czy jest ktoś w stanie mi odpowiedziec na moje pytanie?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 07:24 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Odcinka przy 6200 albo 6250, o ile dobrze pamiętam.
Szpera wiskotyczna? No nie wiem, czy do e30 coś takiego dostaniesz.
Tu:
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00023.htm
znajdziesz wykaz, jakie dyfry były stosowane w e30. I napisz, do czego auta chcesz używać. Jak do upalania - wiadomo, najkrótszy, jaki możliwy, do prób sprawnościowych - umiarkowanie króki, do zwykłej jazdy - raczej z dłuższych, żeby na 5 biegu przy np. 110 kmh silnik sobie spokojnie burczał, a nie darł się wniebogłosy na wysokich obrotach.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 18:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
aha ja mam odcinke przy 6500 i mam teraz dyfer 3,91 i na 5 bieku przy predkosci 80-90 mam gdzies 2200-2300obr/min. auto odólnie słuzy do jazdy na codzien ale czasami mozna sie powsciekac albo kogoś złoic ze swiateł. a jeszcze słyszałem ze do kazdej skrzynio biegów jest inny dyfer???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 325i dyfer i odcinka
PostNapisane: 31 lipca 2009, 18:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
krzysiek00 napisał(a):
panowie mam pytanie przy ilu jest odcinka zapłonu w e30 325i 125kw 88r i jaka szperę zamontowac wiskotyczna czy zwykło i jakie przełozenie???


ZwykłO ? OtakO ? :rotfl:

Odcięcie 6500 - wiskotycznej nie polecam miałem i jest bardziej zdradziecka w załączaniu od zwykłej.

Może założyć 4.10 ale czasem się trafiają takie szpery.

P.S. Są takie litery jak Ą

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL