BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] czym różnią się mosty 320/325/328 i 316/318
PostNapisane: 2 marca 2007, 10:27 
muszę wstawić dyfer i nie wiem czy bedzie pasował od 316/318 słyszałem że ma inne mocowanie wału ale nie wiem czy to prawda


Ostatnio edytowano 2 marca 2007, 11:09 przez charlie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 10:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
w silnikach 2.8 2.5 oraz M3 są inne (grubsze) półośki oraz przeguby, to na pewno

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 11:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ³ódzkie
Mam czesci do bmw e36 i juz 2 razy sprzedawalem dyferencjal od 1.6 i 1.8 do betki 2.0 i zawsze pasowaly. Wystarczyodkrecic poktywe mostu i policzyc ilosc zebow.
pozdro!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 12:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
głuwnym problemem poza mocowaniem jest przełozenie czyli stosunek obrotów silnika do obrotów koła.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2007, 19:24 
kolego te wszystkie dyfry co wymieniles beda pasowac wizualnie sa takie same chodzi tu o zawartość (przełożenie )jeśli masz silknik 2l to jak włożysz od 1.6-1.8 totroszkę lipa masz słabszy mechanizm różnicowy nie mówiąc o zmianach prędkości proponuje włożyć dyfer od tego samego modelu lub 2.5 cit dłuższe przełożenie albo od ałtomata zaj....cie jeżdzi pozdrawiam


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL