BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 13:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z dwumasem
PostNapisane: 13 października 2009, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: SulejĂłwek k.Warszawy
Witam ,dzis wstawilem swoje e36 na wymiane sprzegielka bo zaczynalo sie slizgac i wystapil klopot, po paru godzinach dzwoni do mnie mechanik ze do wymiany mam jeszcze dwumas. Wiec ja przerazony kosztami jakie moga mnie czekac pojechalem doniego i co sie okazalo, ze jest jakis luz na kole( ruszajac nim w lewo i prawo jakies 4-5 cm). Teraz nie wiem co mam robic czy wymieniac ? przed wstawieniem go do mechanika samochodem nie szarpalo przy gaszeniu czy tez przy odpalaniu, ani przy zmianie biegów. Prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 20:51 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
dwumas to spory wydatek jeżeli nie było żadnych złych objawów to ja bym nie wymieniał 4-5cm luzu jest na granicy i jeszcze powinno polatać
oczywiście decyzja jest Twoja no i kasa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 23:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: KrakĂłw
Witaj wedlug mnie zastanow sie nad tym dokladnie bo jak sprzeglo slizgalo to dwumas wtedy nie ma tendencji do stukania bo zalacza sie z poslizgiem sprzeglo i nie stuka pozatym zobacz czy nie przypalone oraz nie pisales jaki ma przebieg wiec na spokojnie sie zastanow moze potrzeba wymiec teraz zeby miec spokoj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 12:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 425
Lokalizacja: KRAKÓW/chicago
Moje BMW: 2003 BMW 530i
Kod silnika: M54B30
Mi dwumas klekota i co zrobi :) na pewno dwumasu nie zmienię bo się rzewnie nie opłaca , poza tym że buda ma lekkie wibracje , Słyszałem że regenerują dwumasy za około 500-700 zł i robią to całkiem nieźle , nowy kosztuje grubo ponad tysiaka :) a używki to chyba nie kupi dobrej:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 12:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
W jakich silnikach wystepowało dwumasowe koło zamachowe?

Ja mam nadzieje ze w swoim is-ie mam zwykłe koło....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: SulejĂłwek k.Warszawy
szybki_1985 jak to klekocze? jakos to jest bardzo odczuwalne ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL