BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] szarpanie kierownicy
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 18:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Witam wszystkich ,mam wielki problem z szarpaniem kiery na boki od 70 do oklo 90km/h zawieszenie sprawdzone ,zero luzow ,zbierznosc zrobiona, kola kilka razy wywazane,amory maja okolo 60% skutecznosci {przod} i juz skonczyly mi sie pomysly !czy wina lezy po stronie amorow ? Jeden gostek stwierdzil ze nie mam pierscieni dystansowych na alu i to jest powod ! ale ja mam orginalne alu bmw ,ale w rozpaczy odkrecilem kolo i bez srub prubowalem i niby nie ma luzu alu na piascie a zmierzyc otwor we feldze od srodka jest trudno !piasta ma napewno 72.5mm a otwor we feli nie wiem ale czy w orginalnych felach byly pierscienie dystansowe ? Juz mi rece opadaja :( :( Prosze o pomoc !

_________________
Wiesiek


Ostatnio edytowano 25 kwietnia 2007, 18:55 przez Wieslaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 18:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
kolego a tarcze sprawdzales??moze to wlasnie one sprawiaja ze masz drgania na kierownicy...jesli sa chodzby lecitko zwichrowane...to wtedy bedziesz mial bicie wyczowalne na kierownicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 18:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Tez o tym myslalem ale pedal hamulca nic nie przenosi .

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 18:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
kolego ale moim zdaniem to jesli bedziesz mial zwichrowane tarcze to na pedale hamulcowym nic nie bedziesz odczuwal...tylko bedzie ci szarplao kierownica.a jak to nie to to skoro wszystko masz sprawdzone to juz nie wiem co to moze byc...pozdrawiam i oby twoja bunia jak najszybciej wyzdrowiala ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 19:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Wieslaw napisał(a):
Witam wszystkich ,mam wielki problem z szarpaniem kiery na boki od 70 do oklo 90km/h zawieszenie sprawdzone ,zero luzow ,zbierznosc zrobiona, kola kilka razy wywazane,amory maja okolo 60% skutecznosci {przod} i juz skonczyly mi sie pomysly !czy wina lezy po stronie amorow ? Jeden gostek stwierdzil ze nie mam pierscieni dystansowych na alu i to jest powod ! ale ja mam orginalne alu bmw ,ale w rozpaczy odkrecilem kolo i bez srub prubowalem i niby nie ma luzu alu na piascie a zmierzyc otwor we feldze od srodka jest trudno !piasta ma napewno 72.5mm a otwor we feli nie wiem ale czy w orginalnych felach byly pierscienie dystansowe ? Juz mi rece opadaja Prosze o pomoc !

nie bądż taki pewny tych opon.
Ja ostatnio załozyłem alumy15" z poprzedniej bety na których były bieżnikowane opony z przebiegiem około 6tyśkm, wyważyłem załozyłem , wszystko git .
Pojechałem w trasę i zaczęły sie problemy; kiera mi zaczęła coraz bardziej patrzeć w prawo od 0do80 lekkie wibracje a od80do 120 masakra :szok: wibrowało całym przodem.
Pojechałem po trasie do wulkanizacji i jak sciągliśmy koła z przodu to jedno stało na asfalcie a drugie się waliło :szok: na całym obwodzie zrobiła sie buła z jednej strony.
Więc powiem ci ze wibracje w zakresie jak u ciebie sa typowe własnie dla uszkodzonej opony. niestety musiałem wkońcu załozyć alumy 16" które miałem przygotowane do polerki :(.
Sprubój zamienić tył z przodem bo jak kiera wibruje to znaczy że pies jest pogrzebany w przedniej osi.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 14:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Dzieki sprobuje zamienic przód na tyl i zobacze, a co do tych pierscieni centrujacych czy tam dystansowych maja byc przy orginalach alu czy nie ?

_________________
Wiesiek


Ostatnio edytowano 26 kwietnia 2007, 14:12 przez Wieslaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 14:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Wieslaw napisał(a):
Dzieki sprobuje zamienic przód na tyl i zobacze, a co do tych pierscieni centrujacych czy tam dystansowych maja byc przy orginalach alu czy nie ?

PIERŚCIENIE centrujące to jest tuning pozwalający zapodać fele które nie są dedykowane pod dany model.
wiem że to jest trudno zmierzyć ,ale jeśli nie ma luzu przy zakładaniu to napewno jest dobrze.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 14:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Dzieki !

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 17:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Rafal miales racje z tymi kolami ,wiec wcisnolem {pomogl} juz wczesniej bo otworzyles mi oczy !a ja o tym nie pomyslalem wczesniej bo na wyglad te z przodu byly jak nowe.Tylko czy to delikatne bicie nie pokielbasi mi cos z tylnym zawieszeniem bo dopiero co wymienialem i kupe kasy wsadzilem !bylo to bardzo delikatne szarpanie ale sie martwie !

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL