Po zlozeniu silnika i stukrotnym sprawdzeniu czy wszystko jest OK jesli chodzi o rozrzad TDS chodzi tak:
http://www.youtube.com/watch?v=jU_FVvzIyBA
O co chodzi?
Kombinowalismy z ustawianiem walka rozrzadu a dokladniej z przyspieszaniem go 0-2 stopni i roznica polega na tym ze na 2 stopniach najbardziej stuka cos na szostym cylindrze a na 0 stopni na drugim..
zaplon jest ustawiony bardzo wczesny ale czy to to? slychac jakby zawor walil w tlok
Chce kupic czyjnik zegarowy aby dokladnie ustawic pompe wtryskowa, ale gorzej z adapterem ktory trzeba miec aby ustawic pompe - moze ktos z forumowiczow ma taki?
Robert i inni fachowcy pomozcie bo juz nie mamy pojecia co to moze byc... glowica byla robiona wczesniej u Poloka w Gliwicach - dobra firma ale moze zawor sie zacina w prowadnicy i nie zamyka sie i tlok go domyka? Czy moze to tylko za wczesny zaplon (choc watpie w to...)?