BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 11:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] swap informacje na temat wiązki kabli
PostNapisane: 5 maja 2011, 17:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 12
Lokalizacja: okolice Darłowa
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50b20 vanos
Zaznaczam że trochę się naszukałem i odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem. Zamierzam zmienić silnik na większy, posiadam m50b20TU czyli z vanosem, jest on na osprzęcie siemensa. Moje pytanie to na jaki mogę go zamienić, z tego co się doczytałem to m50b25 odpada ponieważ te silniki były na osprzęcie boscha wiec za dużo przeróbek. Chodzi mi żeby pasowały wtyczki plug and play. Czy będą pasowały silniki m52 bo one wszystkie już były na siemensie a konkretniej b25 lub b28 od biedy b20???? Chodzi mi tylko o same wtyczki bo wiem że oprócz tego do wymiany idzie ecu, przepływka, stacyjka z pestką i sprawy mechaniczne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: swap informacje na temat wiązki kabli
PostNapisane: 5 maja 2011, 20:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
jeśli zmieniasz razem z kompem, przepływką itd to w zasadzie zmieniasz wszystko a wtedy kupujesz komplet z wiązką i robisz klik i siedzi. tylko musi być wszysko - wiązka, komp, wtryski, przepływka itd itd

i zatytuj porządnie temat :]

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] swap informacje na temat wiązki kabli
PostNapisane: 5 maja 2011, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 12
Lokalizacja: okolice Darłowa
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50b20 vanos
mam na mysli cały osprzęt w aucie czyli takie pierdoły jak przekaźniki lub sonda lambda one też są w m50b25 na boschu. m50b20 i m52b25 sa na siemensie teoretycznie wszystko powinno siebie tolerować ale czy jest tak w praktyce??? Czy ktoś juz próbował??? Czytałem na jakims forum swap z z50b20 siemens na m50b25 bosch, gość wsadził silnik w dwa dni a wymieniał kable w samochodzie 2 tygodnie, chciałbym tego uniknąć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL