BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 03:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36
poszukaj na allegro jak ktoś na częsci sprzedaje ja zamuwiłem i dwa dni temu mi przyszła ale co z tego jak mi to nie pomogło a powiedz duzo zabawy jest z rozebraniem kolektora i czy ambitny laik da sobie rade bo jak mi pisałeś że lewe powietrze łapie ale ciężko jest coś zobaczyć bez ściągania kolektora i czy uszczelki też powinienem wymienić przy okazji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 22:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Kolektor ściągnąć to żaden wyczyn, sciagasz listwe wtryskową, odkrecasz śruby przy głowicy i pod kolektorem dwie oraz przepustnice. Pod kolektorem jest rurka od kroko która wchodzi w złącze w kolektoze je trzeba uszczelnic, ma oringa który sie zużywa. Uszczelek pod kolektor nie musisz mieć bo są wielokrotnego użytku.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36
dzięki bardzo jutro się wezme za odkręcanie mam nadzieje że to będzie to wieczorem napisze jak mi poszło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 22:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Ja to polepilem dziś że znajomym i było ok, ale guma przeplywomierza sie rozszczelnila i znów strzela tyle że teraz pali dobrze.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 22:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Ja to polepilem dziś że znajomym i było ok, ale guma przeplywomierza sie rozszczelnila i znów strzela tyle że teraz pali dobrze.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 23:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36
tej gumy nie warto kleić bo i tak za jakiś czas pójdzie a koszt używki w dobrum stanie 50 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 23:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Juz sie o tym przekonałem :p i tak tego nie skleji sie by było szczelne, zwłaszcza gdy ja mam stozek zamiast obudowy filtra i to wszystko ruchome

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 24 stycznia 2013, 16:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
W między czasie, polepiłem wszystko tak ze nie może mieć już nigdzie lewych. Niby jest lepiej ale i tak kicha na gazie i na bp, najczęściej jak się da mocnego depa lub się rusza, a jak się rusza pod górkę to 98% że walnie.
wiem że świece i fajni raczej są już wysłużone ale było wszystko ok wcześniej, były wykręcane by sprawdzić kompresje i może im się już coś nie spodobało tyle że wcześniej, jak samochód był jeszcze zamulony przez ten wydech to kompletnie nic 0 strzału ani na gazie ani na bp. Moje świece stanem przypominają te poniżej, tylko moje troche bardziej okopcone na tej białej porcelanie.

Obrazek

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 24 stycznia 2013, 16:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 208
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20
jeżeli Twoje świece tak wyglądają to nadają się do śmieci.

Czarne ślady na porcelance to znaki, że świeca ma przebicie. Możliwe, że wtyczki świec zapłonowych są już wysłużone.

Brązowe otoczki na porcelankach to ślady po stojącym oleju. Takie świece mogą mieć wewnętrzne przebicia - zależy jak długo stały w tym oleju.

Pokrótce:
- 6 wtyczek świec zapłonowych BOSCH - 6x18zł
- 6 świec zapłonowych NGK nr 20 - 6x17zł

Biały osad na elektrodach nie jest stanem prawidłowym. Powinna być kawka z mleczkiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 24 stycznia 2013, 17:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
U mnie aż takie białe na elektrodach nie są, są takie jak mówisz kawa z mleczkiem :P
A w oleju to na pewno trochę stały bo uszczelka pod klawiaturą była nie szczelna.

A ogólnie słyszałem że cewki "Bremi" oraz świece NGK słabo współpracują z gazem w tych silnikach, ponoć lepsze cewki i świece boscha. Co o tym sądzicie?

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 24 stycznia 2013, 17:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36
Witam posprawdzałem wszystko pod kolektorem poczysciłem złożyłem i nic strzał filter wywaliło a teraz gdy odepne przepływomierz to nie ma zmian jak go podepne z powrotem to gaśnie chyba padł ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 24 stycznia 2013, 17:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 767
Moje BMW: e46 330dTA
Kod silnika: M57
Raptorix napisał(a):
[...]kicha na gazie i na bp[...]
[...]na gazie ani na bp[...]

Raptorix, tak w gwoli uściślenia to Pb od symbolu z tablicy Mendelejewa pierwiastka ołowiu, a nie BP jak stacja ;p
a przy takim wyglądzie świec dziwię się że od razu ich nie wymieniłeś :przestraszony:
od samej nieszczelności nie wydaje mi się by strzelało tak. Sprawdzałeś przepływke?

windstar napisał(a):
Witam posprawdzałem wszystko pod kolektorem poczysciłem złożyłem i nic strzał filter wywaliło a teraz gdy odepne przepływomierz to nie ma zmian jak go podepne z powrotem to gaśnie chyba padł ??

No w takim razie przepływomierz do wymiany...
w sumie po strzale gazu to przeważnie zostają one uszkodzone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 24 stycznia 2013, 17:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Wiem co do pb, ale każdy i tak wie o co chodzi.

Wcześniej nic się nie działo, nagle jak ją odmuliłem to strzela w dolot, praktycznie w tym samym momencie na benzynie jak i na gazie, czyli jak albo się rusza, albo jak da się mocniej gaz.

A np jak na wtryskiwaczach na ich kapturkach mam popękane te malutkie wypustki to coś to zmienia?

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 24 stycznia 2013, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36
Raptorix

Jak myślisz czy powymianie przepływomierza skączą się te strzały czy lepiej wymienić i jechać do gazownika niech sprawdza jak już wspomniałem wymieniłem świece i kable
A przepływomierz już zamówiłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 25 stycznia 2013, 15:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Jeżeli strzela tobie tylko na gazie to wina gazu jeżeli na gazie i benzynie to masz problem jak ja ;/

Panowie zrobiłem zdjęcie moich cewek, 3 z nich wyglądaja tak jak na zdjęciu poniżej co wy na to, to jest jakaś wada?

Obrazek

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 25 stycznia 2013, 15:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 767
Moje BMW: e46 330dTA
Kod silnika: M57
Raptorix, odkręć te śrubeczki bodajże na klucz 10 i wyciągnij bo tak to Ci nie wywróżę. Jak są popękane to znaczy, że do wymiany. A jak całe do dadzą jeszcze rade.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 25 stycznia 2013, 15:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
jak nie mam tych podkładek papierowych pod nimi to coś to zmienia?
Te białe ślady obstawiam że są od przepięć na cewkach, zapewnię się świecą jak silnik złapie temperaturę bo wtedy strzelać zaczyna.
3 ostatnie cewki mają tylko takie ślady

Tak one wyglądają od spodu

Obrazek
Obrazek

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 25 stycznia 2013, 16:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 208
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20
cewki Ci się przegrzewają od gównianych fajek i zużytych, zniszczonych świec. Zaraz będziesz mieć kilka cewek do zmiany bo już wycieka z nich masa zalewowa :)

Masz gnój na pokrywie zaworów. Wszystko w oleju. Układ zapłonowy nie lubi stać w oleju - od tego właśnie robią się przebicia i palą się cewki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 25 stycznia 2013, 16:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Właśnie wcześniej sie lało na świece więc wymieniłem uszczelke wyczyscilem świecę i teraz strzela. Fajki bermi, obstawiam że długo nie wymieniane. Więc muszę wymienić świeczki i fajki bo cewki to juz wydatek. Przez taki stan moze strzelać na benzynie w dolot?

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m50 2.0 Cięzki pali strzela w dolot Str. 7>
PostNapisane: 26 stycznia 2013, 17:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Hmmm... miałem przyczepioną masę tą co jest przy ostatniej cewce, pod cewką, zaczepiłem ją na cewkę tak że śruba ją trzyma bo tak to miało mały kontakt masa z obudową, bo obudowa jest pomalowana jakimś wynalazkiem i wydaje mi się że jest lepiej, nie strzela na benzynie, na gazie jeszcze nie wiem jak będzie bo przejechałem się trochę to kichnęło w dolot.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL