BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 20 lutego 2012, 22:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 42
Posty: 6404
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
bodyg, masz złe półosie?a jaka miales tam szpere zanim kupiles ta 2.93?
bodyg napisał(a):
Mechanik dupa?
albo tak

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 20 lutego 2012, 23:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
oryginal nic nie zmieniany a z tego c osie orietuje to oryginal ma wlasnie 2.93 :/
mechanik mowil ze te 6 srub z pol osi ze starego dytru jest wieksze niz te co powinny byc
w nowym moscie ze szpera .... hmmmmm?? tzn. ten ze szpera 2.93 ma mniejszy gwint podobno 8mm
a stare sruby maja 10mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 21 lutego 2012, 08:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 42
Posty: 6404
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
no tak,ori byl 2.93 albo 3.07(czesto w automatach)
jakie masz polosie?takie?zwroc uwage na ich budowe,sa poszerzone
http://allegro.pl/bmw-e36-323-325-328-p ... 47964.html
a te juz nie
http://allegro.pl/polos-bmw-e-36-2-0-2- ... 79336.html
najlepiej tutaj to widac,3 cia od gory jest gruba a reszta ciesze
http://allegro.pl/polos-polosie-bmw-e36 ... 58031.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 22 lutego 2012, 12:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 312
Lokalizacja: Olkusz
Moje BMW: E36 323 qp
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103417
bodyg napisał(a):
Siema kupilem ostatnio dyfer ze szpera do mojej E36 328.
I jest problem, szpere kupilem oryginalna z 328 przelozenie 2.93 i nie pasuja mi sruby na polosie
po czym mechanik stwierdzil ze nawet wymiana srub nic nie da bo pol osie nie pasuja ?
szpere mam z duza glowa a auto to seryjne 328 co moze byc nie tak?
Mechanik dupa?

Jak to tak to chyba raczej musi pasowac bo od 323 dyfry sa na dużej głowie a tam z podmianką na inne przełożenie (duża głowa) problemów chyba nie powinno być 323 ma takie same dyfry jak 328 tzn 2.93 i 3,07 ,ja w swojej mam 2.93.Bo 3.15 jest chyba od 325

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 22 lutego 2012, 17:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Siema bylem na szrocie i zamienilem flansze na taka jaka byla w moim ori flansze wchodza jakis 1cm glebiej od tych co byly zamontowane w szperze, sprawdzilem czy czasem nie beda o nic chaczyc ale pasuja idealnie ostaje jeszcze jakies 3mm luzu od satelitki w srodku , jutro jadee montowac mam nadzieje ze bedzie ok nic sie nie urwie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 23 lutego 2012, 20:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Szpera zamontowana wszystko obylo sie bez problemu, poprzedni mechanik dupa mogl przelozyc flansze.
Szpera dziala rewelacyjnie wraz z ASC+T


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 lutego 2012, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 39
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Panowie już się gubię, otóż dziś wstawiłem most z małą głową i szperą do M52B25. Różnica między mostami w wielkości jest spora i ten na małej głowie jest krótszy o parę cm. Grube półosie pasowały bez problemu, a wał dało radę podciągnąć w stronę mostu. Więc ten most to nie jest mała głowa? Wszystko byłoby jasne gdyby nie to, że nie mogłem odczytać przełożenia, znajomy od którego kupiłem mówił, że to 3.45.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 lutego 2012, 21:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 312
Lokalizacja: Olkusz
Moje BMW: E36 323 qp
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103417
Darius17, m52b25 (323)jest już na dużej glowie :cisza: :cisza: ,dlaczego włożyłeś malą głowe?? :przestraszony: :przestraszony:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 lutego 2012, 21:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 201
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52
Garaż: E39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136654

moje byłe E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=102975
pewno dla tego ze tu ma szperunek :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 lutego 2012, 22:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 39
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
misieek323 napisał(a):
Darius17, m52b25 (323)jest już na dużej glowie :cisza: :cisza: ,dlaczego włożyłeś malą głowe?? :przestraszony: :przestraszony:


Szpera + inne przełożenie, a co za tym idzie lepsze przyspieszenie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 lutego 2012, 22:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 312
Lokalizacja: Olkusz
Moje BMW: E36 323 qp
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103417
Darius17 napisał(a):
Szpera + inne przełożenie, a co za tym idzie lepsze przyspieszenie
dyfry na małej głowie sa dużo mniej wytrzymałe a mogłeś włożyc szpere z 325 ona ma 3.15

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 lutego 2012, 22:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 201
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52
Garaż: E39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136654

moje byłe E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=102975
Darius17 a twoje pólosie pasowały plug&play na małą głowę bo z tego co wyczytałem na www to ludziska piszą ze zmiana dyrów = zmianą półosi (może się mylę ) :/


Ostatnio edytowano 27 lutego 2012, 22:13 przez mafafo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 lutego 2012, 22:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 312
Lokalizacja: Olkusz
Moje BMW: E36 323 qp
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103417
mafafo napisał(a):
Darius17 a twoje pólosie pasowały na małą głowę bo z tego co wyczytałem na www to ludziska piszą ze zmiana dyrów = zmianą półosi (może się mylę ) :/

Też mnie to dziwi ze to wszystko pasowało albo już wczesniej jakieś szczepany byly robione na małą glowe i stąd ten zbieg okoliczności ze wszystko pasowało p&p...

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 lutego 2012, 22:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 201
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52
Garaż: E39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136654

moje byłe E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=102975
Ja u siebie będę szukał szperunku ale na dużej głowie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 lutego 2012, 22:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 39
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Ja chciałem zyskać jak najwięcej na przyspieszeniu. Myślę, że niewiele lepiej będzie się zbierał 3.45 niż 3.15. Sam zdziwiłem, że tak wszystko pasowało. Znajomy miał ten most w 325i i dorzucił mi cieńsze półosie, których nawet nie zakładałem, bo pasowały moje grube. Nie chciałbym nikogo wprowadzać w błąd, ale u mnie spasowało wszystko p&p. Obawiałem się, że wał będzie za krótki lecz dało radę go wyregulować na długości.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 1 marca 2012, 18:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 39
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Spalanie wam nie wzrosło po zmianie dyfra o krótszym przełożeniu? Bo ja mam wrażenie, że tak, albo jeżdzę zbyt dynamicznie tym bardziej jak jest szpera :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 25 października 2012, 19:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 131
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Panowie mam oryginalnie E36 328i w Touringu , znalazłem szpery o przełożeniu 2.93 czyli ogyginalne ,ale znalazłem też przełożenie 2.79 . Z czego ten dyfer może być ??z tds-a ?? i czy warto pakować go do auta?? i były tds-y ze szperą??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 26 października 2012, 09:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 42
Posty: 6404
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
Zwarciak, 2.8 ori ma 2.93 w manualu i 3.07 w automacie,przynajmniej jezeli chodzi o e36,przelozenie 2.79 prawdopodobnie jest wlasnie od diesla

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 26 października 2012, 11:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 312
Lokalizacja: Olkusz
Moje BMW: E36 323 qp
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103417
yogi7456 napisał(a):
przelozenie 2.79 prawdopodobnie jest wlasnie od diesla
i pewnie ma małą głowe a 2.79 na pewno bedzie od dizla :zawstydzony:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] M52B25 jaki dyfer ze szperą?
PostNapisane: 27 października 2012, 10:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 131
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
a to wychodziły w TD szpery ?? i na małej głowie tak ??

tak wygląda : http://img09.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2716253270

http://allegro.pl/bmw-e36-most-dyfer-dy ... 53270.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL