BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 13:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2007, 22:17 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
Nie jest to jakaś super skomplikowana sprawa odkręcić kilka śrubek wyjąć wsadzić nowe i skręcić jak będą mieli klucz pneumatyczny to zajmie im z 15-20minut max pół godzinki na spokojnie. A ile skasują to już zależy wg mnie 50-100zł.


Cytuj:
jak sądzicie ile powinni mnie skasować jeśli będzie to co piszesz


Przypominam, że mowa o 750.......czyli z silnikiem M70 5,0l.

......i to lubię pisać najbardziej........... Pomnóż przez dwa :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Żeby cokolwiek zobaczyć a już napewno podporę wału to trzeba zrzucić katy i pewnie większą część wydechu.....to już jest wyzwanie....obkręcające i ukręcające się śrubki na wydechu.....kochana sprawa....jak dobrze że tylko o tym piszę :P

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2007, 22:29 
;) Nie spojrzałem na auto w opisie cały czas myślałem o E36 o 750 się nie wypowiem bo nie wiem jak to tam wygląda.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 15:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Odswierze troche temat,

E36 325i: podczas przyspieszania na I i i II biegu w wyzszych partiach obrotow wystepuje BARDZO mocne drganie pod podłogą, obstawialem ze to podpora wału ale widze ze moze tez byc przegub elastyczny wału. Jak hamuje silnikiem, bardzo delikatne drgania sa odczuwalne na drazku zmiany biegów, dodam gazu lub wcisne sprzeglo to znikają.

Co obstawiacie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 22:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Mielec-Rzeszow
matt-el napisał(a):

znajdzcie 3 roznice :rotfl:


1. Kolor tla
2. na jednym zdjeciu jest data
3.czesc na pierwszym zdjeciu jesnt na 5 srób a na drugim na 6

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

wiecej roznic nie widze

_________________
Bayerische Motoren Werke :)
[you]zobacz mojÂą Bawarke i ocen
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL