BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 11:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 20:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Czarny_simr napisał(a):
mocne :hyhy:

Heh, moze i tak...ale powiedz sam Czarny czy nie mam racji...oczywiscie sprzegielko zmienic jak kolega ma kase nie zaszkodzi!!!ALE RAKIETY Z TEGO NIE ZROBI!!!!Proste...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 20:56 
no zmienić sprzęgło, jeśli się ślizga oczywiście.

no i masz rację, cudów nie ma. zanim z resztą w ogóle chce sie robić takie rzeczy, to najpierw auto powinno być 100% sprawne, a później ew. jakieś modyfikacje :)

Kisiel24 napisał(a):
ALE RAKIETY Z TEGO NIE ZROBI!!!!Proste...

Amen


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Viper założysz wkładkę poczujesz może lepszy zakres górnych obrotów a na pewno poczujesz lepszą kulturę pracy silnika po powrocie do zwykłej puszki względem stożka,założysz czip od Resreved z tych 102 zrobi Ci się być może 110 czy 112.Wtedy coś poczujesz,ale szały jak to się mawia nie będzie. I tyle.Przede wszystkim zadbaj abym tym Twoim 102 konikom nie brakowało ani sprzęgiełka ani tym podobnym.
Sportowe sprzęgło? A co masz zamiar swapować coś dużego albo robić zaawansowane modyfikacje?Żeby to sportowe wzmocnione sprzęgło miało co przenosić na koła?A o strumienicy nawet niewspomnę źle zamontowana i dobrana zrobi Ci kupę a pomoże.Zapomnij. :)

Cytuj:
zanim z resztą w ogóle chce sie robić takie rzeczy, to najpierw auto powinno być 100% sprawne, a później ew. jakieś modyfikacje :)


Czarny ma rację.Zadbaj po prostu o dobry stan.



Kisiel24 jak się chce to można i 316 się pobawić i mieć z tego radochę.Owszem rakieta to to nie będzie. ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 02:22 
Kolega ma 316i Compact, na gaz II generacji i ruszy z piskiem bez problemu. Opony ma nówki Dunlop SP Sport 01 w rozmiarze 205/60R15. Doprowadź samochód do serii, zamiast montować jakieś strumienice, stożki czy inny syf.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL