BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 20:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2008, 13:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
Koszt filtru to około 50zł samemu można wymienić na lewarku ale trzeba się troszkę namęczyć przy ściąganiu wężyków z niego.
Najczęstszym objawem zapchanego filtra to nierównomierne przyspieszanie auta.
Trzeba pamiętać o prawidłowym kierunku zamontowania filtra.

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2008, 07:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Dobra poradziłem sobie :D

U mnie w Compacie 1995 siedzial po lewej stronie dokladnie pod fotelem kierowcy. Jest tam mala klapka zakrywająca go. Z lewarka troche cieżko sie zmienia i paliwo sika ;)

Po założeniu ze 3 razy przekrecalem kluczyk by zalac go - wszystko poszlo ok, przy pierwszym odpaleniu zatelepalo go ale dodalem gazu i juz wszystko ok.

Okazało sie ze tez mam od nowości ten sam :D - 170 tys na nim zrobione.

Różnice:
gladko sie rusza - wczesniej zawsze musialem wiecej gazu dawac.

Przyspieszanie:
po wicisnieci szybcie reaguje - wczesniej byl troche zmulony.



Pozostalo mi zmienic katalizator bo cos mi tam juz dzwoni i tlumik ;)

_________________
e36 Compact > e60 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Filtr paliwa
PostNapisane: 31 października 2014, 09:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1650
Lokalizacja: WT / WPR
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Chcę u siebie zmienić filtr paliwa, i mam problem, bo nie wiem jaki filtr u mnie występuje, z regulacją ciśnienia czy bez, jak je rozróżnić ? BMW E36 318, silnik M43 12.96r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL