felipe napisał(a):
wcale m nie pomagacie...
jak to?
Cytuj:
co do właściwego tematu to owszem jest to możliwe. szczegóły dozytajcie TU
w dalszej części dialog pomiędzu Przemassem a Dexterem jest jak najbardziej na temat i wiele wnosi do Twojej sprawy.
Jak robic SWAP-a w E30 to tylko na M30b35, silnik i osprzęt tani, moc odpowiednia i jest to jeden z bardziej popularnych Swapów w E30, więc i lektury na necie od groma, szczególnie na
www.e30.de
A co do manuali i automatów, to 4hp22 to beznadziejne automaty dla ścigantów, zaczynając od E30 po E32. Sam start jest ocięzały i wolny na tyle by porównywalne auto z manualem odskoczyło na około 1,5 długości. np 324TD manual(115KM) 1992r vs 318i (115KM) 1991r w automacie i na Blosie czyli bez zwężek podczas przyspieszenia na benzynie.
PS: E34 535 jeździ jak należy, czyli adekwatnie do swojej mocy i momentu, pewnie że to nie 4 litry i 286KM, ale mułowate to to nie jest. Jeździłem i maualem i automatem. W manualu ma do 100km/h o sekunde lepsze przyspieszenie od M50b25, moment robi swoje, jeździłem i 540 E39(automat) i 740 E38(automat), więc jakies prównanie mam. Warunek to niezajechany sprzęt, o co niestety trudno, a jeszcze gaz I gen też robi swoje. pzdr