werner18 napisał(a):
Mam 320 Vanosa. Ja w autoryzowanym serwisie BMW zapalcilem za uszczelke pod glowica + kilka innych uszczelek + nowe sruby + planowanie glowicy 1500 zl. Do tego wymienilem uszczelniacze zaworowe + bodajze kolektora wydechowego + jakies wezyki i wyszlo mi w sumie prawie 2500 lacznie. Mowa jednak o AUTORYZOWANYM serwisie BMW i wszystko na oryginalnych czesciach.
Ale koszt czesci oraz robocizny w przypadku 2.0 jest duzo wyzszy niz w przypadku 1.8. A te "oryginalne" czesci to nic innego niz to co kupujesz w sklepie motoryzacyjnym. Przeciez firma BMW nie produkuje uszczelek, srub glowicy czy lancuchow/paskow rozrzadu. Ma od tego podwykonawcow, w serwisie po prostu na pudelku masz znaczek BMW za ktory dodatkowo zaplacisz, a w rzeczywistosci kupujesz pasek np Contitecha. Dodatkowo zaplacisz za: roboczogodziny+usługa=koszt naprawy
tomekgdz napisał(a):
witam sorki ,ze nie ten temat ale widze ,ze sa tu osoby znajace sie troszki moglby mi ktos podpowiedziec jak wlasnie ustawic rozrzad w 535 mam zalozony juz lancuch idzie krecic walem i zaworki nie pukaja w tlok ale nie wiem jak dalej zeby bylo ok slyszalem ,ze jesli jest juz tak to teraz najwyzej kwestia jednego zabka w ta lub w druga moze i pisze glupoty ale wlasnie dlatego pisze zeby sie dowiedziec z gory dzieki
teraz jestem u dziewczyny, jak wroce do domu wrzuce schemat ustawienia rozrzadu w tym silniku