BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 03:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2008, 03:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
Kolego tunnig silnika od 316i (czyli 1.8l) przy tej wadze samochodu naprawde nie ma wiekszego sensu. Lepiej jest zainwestowac ta kase w utrzymanie motorka w nalezytym i orginalnym stanie ( orginalne czesci ) . Jezdzilem 316 i naprawde jest spoko :ok: ,a jak masz troszke umiejetności to niejednemu wiesniakowi w 328 pokazesz :cwaniak: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2008, 17:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
bAjktomi napisał(a):
Kolego tunnig silnika od 316i (czyli 1.8l) przy tej wadze samochodu naprawde nie ma wiekszego sensu. Lepiej jest zainwestowac ta kase w utrzymanie motorka w nalezytym i orginalnym stanie ( orginalne czesci ) . Jezdzilem 316 i naprawde jest spoko :ok: ,a jak masz troszke umiejetności to niejednemu wiesniakowi w 328 pokazesz :cwaniak: .


z tym 328 to troszke przesadziłes :) To nie ta liga.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2008, 18:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
Naprawde uwiez mi za jak ktos jedzic nie umie to i M5 mu nie pomoże do twojej 328 :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2008, 23:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
bAjktomi napisał(a):
Naprawde uwiez mi za jak ktos jedzic nie umie to i M5 mu nie pomoże do twojej 328 :super:

To by musiał być naprawdę kiepski kierowca :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2008, 10:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
dużo jeżdżę 316i i mam w niej chipa. przyrost mocy był lekko odczuwalny i myślę, że te 150zł nie było źle zainwestowane. denerwuje mnie w niej najbardziej to, że jest trochę głośne i żeby szybciej przyspieszyć trzeba wysoko kręcić. do normalnego jeżdżenia w zupełności wystarcza... ale zaletą tego auta jest to, że prowadzi się rewelacyjnie. skrzynia biegów to wzór! prowadzenie jeszcze lepiej niż skrzynia!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2008, 11:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
Ja bym nie powiedzial np zeby moja 318i byla glosna;/ Na autostradzie przy 130-150 kmh slychac glownie wiatr ( ale za to wlasnie dosyc glosno zwlaszcza przy lusterkach) moze mam walniete usczelki ;/ A skrznka mi troszke haczy a prowadzenie to naprawde poezja ;)

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2008, 19:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
skrzynia biegów to wzór! prowadzenie jeszcze lepiej niż skrzynia![/quote]

potwiedzam w 100% :). Jezdzilem wczesniej a4 rodzicow (98r) przez kilka miesiecy i naprawde moge powiedziec ze bmw wygrywa jesli chodzi o komfort i prowadzenie w czasie jazdy.Wogole
BMW zrobilo na mnie wrazenie tym ze jest autem twardym :) jestem raczej nie doswiadczonym kierowca ale naprawde w porownaniu do Audi a4 prezentuje sie bardzo podobnie.Nic nie zamierzam wkladac W 100% wystarcza mi to co jest bo spodobalo mi sie to autko:0 ale w kregu moich marzen pozostaje E46 w COUPE :). 2-3 latka i moze sie uda wyrwac to autko :) POZDRAWIAM I DZIEKI ZA POMOC I OBIEKTYWNE OPINIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2008, 20:00 
Cytuj:
z tym 328 to troszke przesadziłes :) To nie ta liga.


napisał wyraźnie wieśniakowi. skoro moj znajomy zrobił wioche golfom, seatom i innym takim różnym autem o pojemności 3krotnie mniejszym- czyli 126el, to czemu typek w 316 ma nie zawstydzić typka 328?

chyba, że mówimy wyłącznie o konkurencji dla mistrzów krótkiej prostej :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2008, 20:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
tak jak pisał ..::CZARNY::..,
co z tego ze koleś ma 2 razy większy silnik, jeśli nie umie sprzędła wciskać :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chip Tuning?? czy to ma sens ?
PostNapisane: 9 stycznia 2014, 13:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Moje BMW: 316i
Witam. Odświeżę troche temat :D Mogę wejść w posiadanie tego konkretnie modelu za poczciwe , polskie 0,5L 40% trunku :
http://allegro.pl/chip-tuning-box-25km- ... 33788.html :rotfl: :rotfl:
Na żywo wygląda jeszcze gorzej niż na zdjęciach. :D

Postanowiłem trochę o tym poczytać, i widzę że nie ma większego sensu tego zakładać, bo nie dość że nic nie da to jeszcze może coś uszkodzić . Ktoś może się na to naciął i założył ? Jakieś opinie ? W ogóle na jakiej zasadzie to może działać? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Chip Tuning?? czy to ma sens ?
PostNapisane: 9 stycznia 2014, 16:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
Wzrost momentu 30-50Nm koń by się uśmiał :rotfl: .Za te kasę kup jednak flaszkę.Mam w swojej e34 m50b25 vanos chipa od niejakiego mcgiver z turbobmw i jestem zadowolony.Dupy jak to mówią nie urywa bo w silniku wolnossącym cudów nie da się zrobić ale po założeniu czuć różnicę na plus.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Chip Tuning?? czy to ma sens ?
PostNapisane: 9 stycznia 2014, 21:40 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
piotr520 napisał(a):
Za te kasę kup jednak flaszkę


:08:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL