BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 19:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 19:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
Mam takie pytanko w jaki sposób mogę określic w BMW E36 316i Coupe rodzaj silinika?? Czy to jest M40 czy np. M43. Co to oznacza tak naprawde oznacza? Przymierzam sie do kupna przepływki i chce sie dowiedziec jaki ja mam zeby podpasowac taki sam?? Pomózcie!!!

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 16:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Lokalizacja: WrocÂław
Poszukaj sobie na stronach internetowyc sa wykazy jaki silnik jaki model autka...
chociaz by tutaj http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BMW_engines

A co do tematu, falowanie obrotow moze tez spowodowac... KATALIZATOR, mi ostatnio zdazylo sie to, ze katalizator sie rozsypal, po kawaleczku zatykal uklad wydechowy i na koniec (przed wyspawanim delikwenta) po 10 minutach jazdy gasl, po uruchomieniu silnika, nie wchdzil na obroty, na biegu jalowym skoki obrotow, nie reagowal na gaz itp itd... warto posluchac co tam w rurach piszczy :)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Powered by The Force, Drum'n'Bass & YK42B PULSE RIFLE/M44 Engine :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 15:41 
witam kolegow.Posiadam bmw e36 325i 92r.Od jakis dwoch tygodni mam problem z nierowna praca silnika i "pierdzeniem"z wydechu przy dodaniu gazu...jakby sie dlawil.Myslalem ze to lewe powietrze,ale wymienilem przewody i dalej to samo,potem wymienilem sonde i dalej jest tak samo.Jakis czas temu mialem taka sytuacje ale po przegazowaniu to mijalo,teraz jest coraz gorzej,praktycznie przy kazdym dodaniu gazu pierdzi i sie ta jakby przycina.Silnik p=wydaje sie ze rowno pracuje a jednak delikatnie trzesie samochodem przy postoju.Nie wiem juz co to moze byc,na komputerze nie wykazalo zadnych bledow,swiece i uszczelke pod pokrywa zaworow tez wymienilem,na swiecach spalanie ma dobre,wiec co to moze jeszcze byc?Przypal tak jezdzic...Nie ma gazu i nigdy nie miala!Filtr stozkowy,strumienica w miejscach katalizatorow i nowy wydech ultera dedykowany dla tego modelu...wszystko bylo glanc przez jakis miesiac,moze to przez jakis element z wydechu,albo paliwa za duzo podaje sam juz nie wiem...mechanik powiedzial mi ze moze cos z zaplonem(np.cewka).Prosze o jakies rady.Z gory dzieks...Adi


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
Witam!! ja mam takie pytanie czy ktoś sie nie orientuje może w takiej sprawie.. a więc tak mam taki problem. mam e36 320i i czasami chodzi pieknie tak jak powinien a czasami go jak by tak muliło i ma mało mocy kreci go tak do 5500 obrotów i muli. nie wie ktoś co to moze byc, jesli tak to prosze o odp. autko mam od miesiąca i nie jestem jeszcze za bardzo zorientowany..

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 21:13 
kolego "adimoki" sprawdź wtryski paliwa może masz któryś zapchany i nie podaje Ci paliwa.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 11:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 252
Lokalizacja: jarocin
Moje BMW: e36 323
Witam, mam problem z falującymi obrotami i nie wiem w czym tkwi problem :kwasny: nie bierze fałszywego powietrza to tez nie jest pewnie zabrudzona przepustnbica spotkałem sie juz z tym i czestotliwosc falowania była znacznie wieksza niz u mnie... A wyglada to tak, problem istnieje tylko na zimnym silniku po odpaleniu obroty sa tak na 1000 po 2-3 s spadaja gwałtownie do 800-900 i spowrotem na 2-3s do 1000 tak to wyglada jakby sie dusił... identycznie jakbym załaczył klime... To pewnie tez nie jest wina swiec i przewodów? Z góry dzieki za odp!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ZduĂąska Wola
ja wam powiem tak... dzisiaj od 11 do 19 mechanik walczyl z moimi falujacymi obrotami... wczesniej komputer wykryl zepsuta sonde wiec ja wymienili i nadal jest nie tak... jutro rano beda zakladac nowy czujnik temperatury silniki bo tez jest zepsuty i ponoc to moze byc przyczyna moich falujacych obrotow jezeli nie to to mechanicy stwierdzili ze bedzie trzeba wymienic silniczek krokowy.. jutro jak bedzie po wszystkim dam znac ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 20:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
nuzbi i co tam wynikneło z betką ?? :niepewny:

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2008, 22:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ZduĂąska Wola
narazie nic bo tego czujnika firma nie dowiozla :| i musze czekac do poniedzialku ;] ale od razu dam znac jak mi zrobia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ZduĂąska Wola
czujnik temp wymieniony, swiece tez, przeplywomierz przeczyszczony, filtr powietrza tez...a obroty i tak wariuja... jutro jade pospawac tlimnik i zobaczymy co bedzie, prawdopodobnie pozostaje tylko silnik krokowy ;| p.s po przeczyszczeniu przeplywomierza i wymianie swiec autko odzyskalo mocy troszku :) a jeszcze mam pytanie moze ktos mi podpowie na co zwrocic uwage mechanikowi w mojej 520i co do obrotow i spalania ;] bo swiece wyjeli po godzinie jezdy i byly czarne czyli za duza dawke paliwa ponoc dostaja;] a czemu? pomozcie jak potraficie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2008, 20:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Witam
Mam pytanie co może być przyczyną ?
Włączony silnik, bieg jałowy, obroty utrzymują się stale na 800 i wtedy zaczyna być wyczuwalne lekkie drganie silnika w odstępach mniej więcej 1 sekundy może 2.
Z góry dzięki za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ZduĂąska Wola
no i dupa nadal obroty wariuja ale po wymianie filtra stozkowego na zwykly filtr powietrza moja bunia odzyskala swoja moc :) i idzie teraz jak burza :P :) aczkolwiek obroty tez jeszcze sa nie tak...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2008, 18:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ZduĂąska Wola
dzisiaj kupilem przeplywomierz ;] i obroty jak narazie nie wariuja :) pozdro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 12:36 
mam takie pytanko :kwasny: nie wiem jak zamontowac pasek klinowy do bmw e36 325 tds
odp. :|


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 15:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
witam! mam pytanko mam e36 320i coupe i czasami autko jak stoi przy właczonym silniku to obroty chyba sa za niskie po cos ok 600 to chyba za małe?? jakie powinny byc orientuje sie ktoś może?? i i co z tym idzie troche wolniej sie wtedy zbiera??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 14:34 
Witajcie!
Bardzo często przyczyną falowania obrotów jest zużyty pasek wielorowkowy. Należy zacząć od jego wymiany nawet gdy "na oko" jest OK - może być wyślizgany. Podobnie z likwidacją niewielkich pisków - zużyty wielorowkowy piszczy inaczej (delikatniej) niż klinowy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 20:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: WÂłocÂławek
urzywka ok 150 zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 14:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
hellcat napisał(a):
Bardzo często przyczyną falowania obrotów jest zużyty pasek wielorowkowy.
a czy on moze byc przyczyna tego za autko sie dlawi ja przejachaniu 300metrow?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 21:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Dolnyslask
potencjometr przepustnicy lub silniczek krokowy panowie pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 13:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
dziś po wizycie w serwisie bmw i podłączeniu mojego skarba do kompa wyszedł błąd "czujnika położenia wałka" - on powoduje brak mocy oraz bujanie obrotami.
Wymienie - i zobaczymy czy pomoże.

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL