BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 00:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
witam! mam podobny poblem, tylko że u mnie raz jest moc raz jej nie ma.. gdy brakuje mocy to strasznie go czasem zamuli i kreci sie tylko do 5500 obrotów, normalnie do 6500.. no i straszna lipa jak brakuje mocy. czuje sie wtedy jak bym jezdził golfem 1.6. co to może byc??

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 20:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Moje BMW: 325i,323ti Compact
Kod silnika: M50B25,M52B25
Po pierwsze BMW320i E36 nie ma kabli wysokiego napięcia jak niewiecie jak wygląda śilnik to niepiszcie takich głupot. Po drugie niekupujcie BMW z gazem to niebędziecie mieć takich problemów.Po trzecie przyczyn takich objawów może być masa,najlepiej jechać do porządnego warsztatu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 82
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54
po pierwsze to tak jesli nie masz nic madrego do napisania i ochoty aby pomóc to nie pisz.. jesli ktos ma podobny problem lub go juz rozwiazał to prosze..a po drugie moj broblem nie dotyczy podtlenku LPG bo go nie posiadam..

_________________
B---M---W


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Krosno
Panowie mam dokładnie taki sam problem... Z tym ze kiedys juz sobie z tym poradzilem niestety nie na dlugo:/ Otóż na zimnym tak przebierał ze az gasl jak sie rozgrzal to bylo troche lepiej ale nie do konca. Nie chcial sie zbierac, smierdzialo spalinami i duzo palil. Wyczytalem na forum ze jak duzo pali i do tego smierdzi to przyczyną moze byc niesprawna sonda lambda. Wiec udalem sie do jakiegos szrotu i kupilem uzywaną sonde od jakiegos VW. Byla znaczna poprawa ale niestety nie na dlugo. Stwierdzilem ze skoro wtedy wymiana sondy pomogla to pewnie i tym razem pomoze. Kupilem wiec jakąś uniwersalną za jakieś 135zł i teraz problem ma sie tak ze na zimnym silniku dalej przebiera i niema tyle mocy ale jak sie rozgrzeje to jest OK. Podkreslam ze koles w sklepie pytal mnie z jaką grzałką ma być ta sonda bo mial 2 rodzaje, z mocniejsza i slabsza... Nawet nie pamietam którą mi dał i wogole nie znam sie na tym na tyle ale wydaje mi sie ze ta grzalka jest wlasnie po to aby grzala kiedy silnik zimny i tak na mój chłopski rozum dal mi poprostu z tą słabszą grzałką i dlatego na zimnym jest tak jak jest a jak sie zagrzeje to jest dobrze... Jeśli jestem w błędzie to sorry ale jeszcze raz mówie ze nie jestem zbyt oblatany w tych sprawach.
pozdrawiam

_________________
cinax


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 14:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: grĂłjec
witam panowie. mam ten sam problem ale juz sam z kumplem dochodzimy co i jak podstawowa rzecz jesli sie zalewa i smierdzi paliwem jak zimna wymieniamy czujnik temperatury ktory steruje mieszanką pliwa. jest on w termostacie tam nizej jak czujnik od wskaznika sprubujcie tego tez jest to przyczyna braku mocy i strzelania. cena jego to troszke lepiej jak 100zl tylko pozniej radze dobrze fure odpowietrzyc by bylo ok pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 10:37 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
skrzat222, i co dala cos ta wymiana czyjnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 11:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: grĂłjec
tak wymiana czujnika spowodoala to ze obroty silnika sie ustabilizowaly i poztym co zauwarzylem spalanie sie obnizylo troche. pozatym w innej beci znalezlismy inny problem, tzn szukalismy wady jakies przy sliniku a co sie okazalo trzeba sprawdzac katalizator.bo poprostu od gaziocha sie przegrzewa i sie rozkleja.wiec wniosek prosty wyjac wytluc i jezdzimy dalej bez problemowo. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL