BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 czerwca 2025, 10:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 22:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
źle zrozumiałeś ton moich wypowiedzi, no ale nieważne...

...wracając do sedna - wcześniej pisałeś, że zawieszenie jest po remoncie, więc nie może to być wina tulei. Przy 15" feldze i odpowiednim ciśnieniu nie powinno być problemów z wynikami testów.

Chyba najłatwiejszym, ale też nieco męczącym rozwiązaniem będą odwiedziny w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów - tam diagności muszą mieć więcej doświadczenia, więc czysto teoretycznie powinni udzielić lepszej odpowiedzi. Niech Ci powiedzą, czy amortyzatory są dobre, czy złe. Proste. Przecież stan tulei metalowo-gumowych jest łatwo określić wchodząc po auto, szczególnie, jeśli ma się szarpaki.

Amortyzatory przed wyjazdem z fabryki są testowane - więc trafienie pod rząd dwóch nie spełniających charakterystyk to jak trafienie 6 w lotto ;p

Ten jeden mechanik miał sporo racji - w BMW, jak w większości innych aut, nawet drobne odchylenia ustawień geometrii powodują szybsze zużycie opon.

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 00:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Strzelin
wiesz niema co do tego wracać powiem ci ze zamieniłbym te amory na te 6 w totka ha ha ha postaram sie podjechać do tej okregowej stacji do wrocka choc jusz w jednej byłem i to oni zalecili tą wymiane amorów w boschu stwierdzili ze te tuleje gumow-metalowe sa niepewna ale kazali jezdzić asz sie zedra opony to wtedy je wymienią i to właśnie będzie ta przyczyna ze wczesniej mi zjadło opony nic posłucham ciebie i zajade jeszcze na ta stacje zeby sprawdzili pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Wieliczka
ja rowniez mam zawieszenie w specyfikacji "M" z przodu juz sa amorki na wykonczeniu i nie wiem jakie zalozyc, moze ktos podpowie??!! Ciekawy jestem czy ktos korzystal z uslug regenaracji amortyzatorow? jezeli tak to prosze o opinie, nawet osob ktore tylko cos na ten tema slyszaly :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: amory
PostNapisane: 4 lutego 2009, 15:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Pyskowice
mam pytanie czy slyszal juz ktos o amorkach z MTS-TECHNIC lub czy moze ktos ma takie zalozone!zastanawiam sie nad kupnem tych oto amorow z gwintem !tylko nie mam pojecia czy beda dobre :/ czekam na odp. pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: amory
PostNapisane: 4 lutego 2009, 15:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Denilson napisał(a):
mam pytanie czy slyszal juz ktos o amorkach z MTS-TECHNIC lub czy moze ktos ma takie zalozone!zastanawiam sie nad kupnem tych oto amorow z gwintem !tylko nie mam pojecia czy beda dobre :/ czekam na odp. pozdro


Napisz do użytkownika ANDREW E36

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 21:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 Touring 318i
Kod silnika: M43B18
A ja mam takie pytanie z vin wyszło mi ze posiadam :
S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe
taka wyjechała z fabryki i jeśli chciałbym ja obniżyć to wystarczy w moim przypadku kupić tylko sprężyny obniżające, czy muszę kupić także nowe amortyzatory do tych sprężyn?
Robił ktoś tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL