BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 15:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Zawsze na próbę można zdjąć mixer gazu, dzięki czemu zwężka w dolocie zniknie i wtedy zmierzyć czas.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 15:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: kolno
no mikser to mało zwęża. czasem dają taką inna na dolocie metalową i na niej jest guma naciągnięta i jeśli samoochód strzela w dolot to ona odsłania sie i dzieki temu ciśnienie po wybuchu ucieka przez co mniejsze jest prawdopodobieństwo że walnie przepływka. no ale moze być też anty wybuch w obudowie filtra powietrza wtedy nie ma żadnej zwężki. no trzeba poprobować w sumie ne dużo z tym roboty a może byc drobiazg .... :znudzony:

_________________
maciek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 15:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
U mnie zwężka w mixerze miała obwód o połowę mniejszy niż guma przepływki, też miałem klapę antywybuchową.Wywaliłem mixer i auto zasuwało niesamowicie.Spróbuj pojeździć bez mixera, na pewno auto odżyje.Pomyśl też nad założeniem blosa :hyhy:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 15:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 252
Lokalizacja: jarocin
Moje BMW: e36 323
Wydaje mi sie że nie mam zadnej zwezki :kwasny: chyba że chodzi o to coś miedzy przepływomierzem a filtrem powietrza dochodza tam te weze od gazu...
Inni też maja gaz w is i nie sa takie zmulone wydaje mi sie że to nie jest to :(
Co do wałków ktoś sie kiedys pytał przy ilu mi odcina, na jedynce chyba idzie pod 7000obr ale nie jestem pewien wiem ze na drugim biegu konczy sie na 6500obr...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 15:58 
heh, a ktoś kiedyś mówił, że niemożliwe, żeby 318i wydymało 318iS :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 16:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
No chodzi o to coś pomiędzy filtrem a przepływomierzem.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 17:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 252
Lokalizacja: jarocin
Moje BMW: e36 323
Własnie wyczytałem na forum że ta durna zweżka potrafi odebrac 20/30 procent mocy!! :zdziwko: Jest to potwierdzone, a orientuje sie ktoś jaki jest koszt przerobienia tej instalacji?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 19:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Chcesz przerobić na sekwencję?Zastanów sie nad Blosem.Kosztuje ok. 300 zł ale dzięki jego pomocy moc silnika wraca.Trochę było o tym na forum :P

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 19:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
..::CZARNY::.. napisał(a):
heh, a ktoś kiedyś mówił, że niemożliwe, żeby 318i wydymało 318iS
takie 1.8is to i 1.6 wydyma spokojnie :]

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 318is, 17cali w gazie ile do setki?
PostNapisane: 7 października 2008, 20:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
robert-rocki napisał(a):
Witam, mam takie pytanko ma moze ktos 318is na papciach 225/17 cali w gazie? Jesli tak to ile macie do licznikowej setki?
Czy na tym zestawie strata 3 sekund w porównniu do seri jest w normie? Z góry dzieki za odp!


człowieku to norma

jak ja podałem 225 do mojej byłej 316 to straciła ze 4 sekundy w sprincie :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 20:44 
GŁADKI napisał(a):
człowieku to norma

jak ja podałem 225 do mojej byłej 316 to straciła ze 4 sekundy w sprincie :rotfl:


ale nie w is i nie aż taka różnica.

mi po zmianie z 195/65/15 na 225/45/17 sprint do 100 się wydłużył o 1.2s :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 21:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 252
Lokalizacja: jarocin
Moje BMW: e36 323
Nie, własnie chodzi mi o tego blosa...
Jeszcze jedno pytanko czy wasze 318is tez ciagną do 6500obr? Wiadomo że nie na 5 biegu :P Ponoć to kiedy odcina swiadczy o zużyciu wałków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 21:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Bierz pod uwage odcinkę na benzynie, bo na gazie może jej nie być i będzie ciągnąć do końca :hyhy:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 11:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
..::CZARNY::.. napisał(a):
GŁADKI napisał(a):
człowieku to norma

jak ja podałem 225 do mojej byłej 316 to straciła ze 4 sekundy w sprincie :rotfl:


ale nie w is i nie aż taka różnica.

mi po zmianie z 195/65/15 na 225/45/17 sprint do 100 się wydłużył o 1.2s :wstyd:


Czarny ja znam troche to auto, wiedz ze jest tam najprostsza z mozliwych instalacji gazowych, a po przejechaniu kulkunastu tysiecy, auto traci swoja pierwotną moc, cięzko sie z tym pogodzić ale po hamowni okazałoby się ze jest tam moze 110 - 115 km z pierwotnych 135 :hyhy: , a to juz jak zwykłe 1.8 na benzynie :P

identyczny przypadek mial inny znajomek ze swoim isem, tylko ze mial 235, z tego co wiem roverem bym go wtedy objechał,

ogólnie mówia ze is to "prawie" to co 2.0 i tu działa sens reklamy zywca

w drodze powrotnej z Torunia jechalem jako pasażer w ise, na pewnym odcinku ścigalismy się z 2.0, w której bylo o 2 osoby wiecej, mimo to is nie mial szans


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 11:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
znam przypadek e36 320 gdzie ze 150KM na gazie bylo 109KM. Zwylka instalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 13:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
GŁADKI napisał(a):
w drodze powrotnej z Torunia jechalem jako pasażer w ise, na pewnym odcinku ścigalismy się z 2.0, w której bylo o 2 osoby wiecej, mimo to is nie mial szans
ale nowy is i nowe 2.0 idą identycznie(nie licząc tej 0,1s do 100km/h) tyle że wiadomo że łatwiej zajechać r4 niż r6 ale to też zależy od egzemplarza(dużo jet zajechanych isów). za to r4 ma bardziej przyjazne spalanie. dużo tez zalezy od umijetności prowadzenia. dla mnie silnik 2.0 to nieporozumienie.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 13:48 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
No to wychodzi na to,że ten is, którym jechał GŁADKI był już lekko zajechany.A co do tego, że 2.0 to nieporozumienie to czym jest w takim razie 1.6, ale w nie compakcie. :hyhy:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 13:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
ogólnie mówia ze is to "prawie" to co 2.0 i tu działa sens reklamy zywca

w drodze powrotnej z Torunia jechalem jako pasażer w ise, na pewnym odcinku ścigalismy się z 2.0, w której bylo o 2 osoby wiecej, mimo to is nie mial szans
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dwa razy mi się zdarzyło podjechać pod e36 coup e z napisem 320 (nie wiem czy były zagazowane czy tez nie) ale ja mam instalacje 2 generacji i niestety ich 2 litrówki nie dawały rady mojemu is, już na 2 biegu bylem kilka metrów za 2 litrówkami, choć widziałem ich w lusterku i gnały za mną to niestety nie doganiały mnie :super:

Tak samo jest z 520, nawet wersja 24v nie dawała rady...

Jedynie za co mogę pochwalić X20 to niestety dźwięk i ze lepiej się zbierają przy paleniu gumy;P

Niestety są tez porażki, mowie o nocnych wyścigach LUBLIN PIĄTKI UL INŻYNIERSKA.....
Moja is zagazowana z is niezagazowana, niestety jest różnica ani na gazie ani na benzynie nie dawałem jej rady, może nie odchodziła od mnie ale zawsze była pierwsza.... :zalamany: :zalamany: :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 14:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Nie, własnie chodzi mi o tego blosa...
Jeszcze jedno pytanko czy wasze 318is tez ciagną do 6500obr? Wiadomo że nie na 5 biegu :P Ponoć to kiedy odcina swiadczy o zużyciu wałków...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wątpię z ta historia z walkami :hyhy: :hyhy: jakby tak było ta w takim wychodzilibyśmy z założenia ze każde BMW jest przy katowana :rotfl: :rotfl:

U mnie odcięcie na pb jest na około 6500-6700 obr...

A na LPG wkręca się do końca, a gdy już go wkręci to sam automatycznie przerzuca mi powrotem na pb i włącza się odcięcie... ( Fajny bajer, chyba żeby go nie przekręcać na wysokich obrotach) :hyhy: :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 14:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Ja sprawdzałem przyśpieszenie po zmianie kół. Różnica niewielka.
318is M44B19. Sprawdzałem na PB i LPG.
Czasy mierzone telefonem, więc poprawke należy nanieść.
Ale wyniki miałem z przedziało 9-10sec. Teraz zmieniłem dla sprawdzenia koła na 195/65/15, przy niskich prędkościach obrotowych auto mocniejsze (mniejsze opory toczenia), ale w sprincie nie zauważyłem różnicy.
Co do gazu. Dobrze założona sekwencja pracuje praktycznie jak benzyna. Jeśli ktoś ma II gen, to pretensje może mieć tylko do siebie samego. To rozwiązanie w BMW się nie sprawdza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL