BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 17:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
donjuan666 napisał(a):
a jak dzwonilem do mechanika to mowil ze mosi po komputer podlaczyc.
nie ma narzie takiej potzreby. wymiana jest bardzo prosta, a termostat na 99% jest uszkodzony a wskazówka od temp powinna byc w pionie obojętnie czy jedziesz czy stoisz w korku. pamietaj że po wymianie termostatu wiedz przodem na jakieś wzniesienie(np. 2cegły w gór i po desce) i lej powoli płyn odkręc tez tą śróbke "auflufting" zapobiegnie o zapowieteznie sie układu.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
[quote="andrzej3510
Stosunkowo do mocy dużo pala.Czytaj uważnie ze zrozumieniem :hyhy:[/quote] no podaj jakiś przkład który będzie taki oszczędny przy ciąganiu 1200kg i przyspieszeniem ok 11s do 100km/h(mój compact mieżony GPS)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
wipeer napisał(a):
po wymianie termostatu wiedz przodem na jakieś wzniesienie(np. 2cegły w gór i po desce)


Dobry pomysł he he :hyhy:

Wystarczy jak na równej powierzchni klasycznie odpowietrzy układ. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
trzeba bylo kupic 2.8 wszyscy wiedza ze pali mniej od 1.6 !! :rotfl:

nie ma mocy, duzo pali = sonda lambda uszkodzona. Wymienic na nowa

co do spadku temperatury - takie cos jak opisujesz, jest technicznie niemozliwe aby bylo prawdziwe. Jesli znowu temp ci spadnie, puknij w deske rozdzielcza w miejscu nad tym wskaznikiem, powinien wskoczyc na swoje miejsce. Te zegary czesto tak maja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
a to przy wymianie termostatu plynu troche zleci tak? to moze odrazu zaopatrzyc sie w nowy plyn? dzieki wielkie za pomoc jutro sie biore za wymiane i dam znac jak mi poszlo. jestescie wielcy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
compakt z 1.6 silnkiem jest jeszcze względnie oszczędny ale sedan lub kombi które są o dobre 150kG cięższe to już nie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
qrax teraz to mi namieszales to moze byc az tak zle ze trzeba sonde wymieniac ? jak to niemozliwe ale tak sie dzieje naprawde i tyle mi spalil ostatnio bylem w szoku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
andrzej3510 napisał(a):
Wystarczy jak na równej powierzchni klasycznie odpowietrzy układ.
uwierz mi że układ chłodzenia w bmw nie jest tak łatwo odpowietrzyć... miałem już z tym problem i odpowietrzanie ta śróbka auflufting gó**o dawało.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
nic nie stracisz płynu jak podłożysz pod kranik chłodnicy naczynie.Wystarczy z chłodnicy zlać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
wipeer, ok, ja nigdy nie miałem z tym problemu w BMW.W innych autach owszem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
qrax napisał(a):
co do spadku temperatury - takie cos jak opisujesz, jest technicznie niemozliwe aby bylo prawdziwe
qrax napisał(a):
możliwe przerabiałem to. jak zaczołem jechać z prędkoscią powyżej 120km/h w zime to temp spadała do połowy(wynika to z tego że jest mocne chłodzenie a termostat nie zamyka dużego obiegu.
qrax napisał(a):
nie ma mocy, duzo pali = sonda lambda uszkodzona. Wymienic na nowa
bardzo możliwe. a kopci ci jak dodasz gazu, silnik równo pracuje na wolnych obrotach???
donjuan666 napisał(a):
a to przy wymianie termostatu plynu troche zleci tak?
płyn musisz spuścić cały.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Ostatnio edytowano 8 października 2008, 21:46 przez Dejmon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
silnik caly czas rowno pracuje z odpalaniem tez niema problemu, czy kopci? hmm tylko rano jak odpale i przez pierwsze 10 min ale to tak jakby para leciala nic wiecej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Sonda nie ma nic do opadającej temperatury :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
andrzej3510 napisał(a):
Sonda nie ma nic do opadającej temperatury
ale do spadku mocy ma. a spadająca temperatura nie bardzo. więc nie wykluczone że sonda też jest walnieta.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
dobra jutro biore sie za termostat na dzien dobry jak to nic nieda to sie odezwe jutro znowu. a sonda ma cos do spalania? i jej to juz chyba sam niewymienie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
donjuan666 napisał(a):
dobra jutro biore sie za termostat na dzien dobry jak to nic nieda to sie odezwe jutro znowu. a sonda ma cos do spalania? i jej to juz chyba sam niewymienie?
ma i to dużo. spróbuj odpiac sonde i sie przejechać. Jak poprawi sie(moc) to na 100%sonda jest wlanieta.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
to jeszcze jedno pytanie gdzie jest ta sonda pod maska jak ja znajde to tak zrobie jak mowisz najpierw sie przejade przy odlaczonej sondzie. czyli sumujac termostat na bank do wymiany a pozniej sprawdzic sonde?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 22:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
co do temperatury to zalezy jak wskazowka opadla, jesli troche to oczywiscie termostat a jesli na sam dol to usterka zegarow - ten przypadek ja opisalem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 22:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
ogolnie trzymala sie na 1/4 poziomu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 22:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
donjuan666 napisał(a):
ogolnie trzymala sie na 1/4 poziomu
a masz tak że jak jedziesz szybciej to ona wtedy opada???
donjuan666 napisał(a):
to jeszcze jedno pytanie gdzie jest ta sonda pod maska jak ja znajde to tak zrobie jak mowisz najpierw sie przejade przy odlaczonej sondzie. czyli sumujac termostat na bank do wymiany a pozniej sprawdzic sonde?
sonde masz na róże wydechowej przed katalizatorem. jak wejdziesz pod auto to odrazu zauważysz kaelki dochodżace do rury. wymiana też jest prosta, najpierw odpinaszja na kostce a najwiekszy problem to odkręcenie jej z rury(mogła sie zapiec) ale dobry klucz i powinienes dać rade.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL