BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 09:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
no najlepsze jest to że auto teraz już nie odpala...jest takie wrażenie jak by już chciało..ale niestety :(

ps.mam pytanie,czy czujnik z 1.6 M43 będzie taki sam jak czujnik z 1.8 M40?
bo bym mógł podmienic i sprawdzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 10:09 
SOPELTomcat napisał(a):
ps.mam pytanie,czy czujnik z 1.6 M43 będzie taki sam jak czujnik z 1.8 M40?


nie. poza tym, sama wymiana czujnika może nic nie dać, bo być może jest sprawny, ale coś jest z przewodami od niego i wtedy też lipa. trzeba to posprawdzać.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 10:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
SOPELTomcat napisał(a):
ps.dzisiaj będe sprawdzać czy z listwy wtryskowej leci paliwo.... jeśli nie podaje na wtryski,a jest iskra,działa pompa to obstawiam sterownik silnika???


GOŚCIU ZDECYDUJ SIE. JAK PYTAŁEM O TO NAPISAŁEŚ ŻE PODAJE PALIWO NA WTRYSKI.A TERAZ SIE OKAZAŁO ŻE DOPIERO BĘDZIESZ TO SPRAWDZAŁ.NA MOJE TO SAM NIE WIESZ CO ROBISZ I O CO CHODZI.NO SORY ALE TAK TO WSZYSKO WYGLĄDA :dobani: :zabawa: :zabanowany:

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 10:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
Krzysztof83 napisał(a):
GOŚCIU ZDECYDUJ SIE. JAK PYTAŁEM O TO NAPISAŁEŚ ŻE PODAJE PALIWO NA WTRYSKI.A TERAZ SIE OKAZAŁO ŻE DOPIERO BĘDZIESZ TO SPRAWDZAŁ.NA MOJE TO SAM NIE WIESZ CO ROBISZ I O CO CHODZI.NO SORY ALE TAK TO WSZYSKO WYGLĄDA :dobani: :zabawa: :zabanowany:



Podaje paliwo NA wtryski, ale nie wiem tego czy przechodzi przez wtryskiwacze....
Będe sprawdzał czy paliwo wychodzi z wtryskiwaczy......

ps.a tak swoją drogą dziękuje za zaangażowanie,ale ograniczył bym wyraz emocji w formie emotikonów bo możesz jeszcze kogoś przypadkowo urazic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 14:50 
Krzysztof83 napisał(a):
GOŚCIU ZDECYDUJ SIE.


Gościu nie pisz z capslockiem :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 15:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
ja powiem tak......miałem identyczną sytuacje z tym że w golfie3 1.6 benzyna. Objawy identyczne.....okazało sie ze to uszczelka pod głowica ;)

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
wiec sprawdziłem wtryskiwacze,leci z nich paliwo jak oszalałe...
sprawdziłem czujnik położenia wału..nic nie wskazuje na jakieś zewnętrzne uszkodzenia....
ale dla pewności go wymienie....
ma może ktoś na zbyciu?



reasumując:
-iskra jest
-pompa chodzi
-wymieniony filtr paliwa
-wtryski pracują i tryskają paliwem

panowie ,zaczyna mi już brakować pomysłów........:(
moja teoria z uszkodzonym sterownikiem silnika chyba już teraz odpada jak wtryski pracują....
pozostaje mi wymienić czujnik położenia wału......
jak ktoś jeszcze ma jakieś pomysły to proszę się nie krępować:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 18:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
sprawdź rezystancje czujnika położenia wału. w temp 20 st C do 8.1993 -0,5 (ohma). od9.1993- 1,3 (ohma)

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 21:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
SOPELTomcat napisał(a):
no najlepsze jest to że auto teraz już nie odpala...jest takie wrażenie jak by już chciało..ale niestety :(

ps.mam pytanie,czy czujnik z 1.6 M43 będzie taki sam jak czujnik z 1.8 M40?
bo bym mógł podmienic i sprawdzic


mam informacje że to jest taki sam czujnik więc można sprawdzić

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
jestem ci wdzięczny za tą informacje,jutro sprawdze:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 22:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
dla 100%pewności możesz sprawdzić rezystancje przed podłączeniem czy jest w granicach tej podanej.a sprawdzałeś w swoim?

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
jeszcze nie,dzisiaj nie miałem czasu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 22:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
jesli to okaze sie nie to.......
to sprawdze jeszcze tak jak wczesniej wspominałes kompreche...................
ach.....mam nadzieje żę to nie uszczelka:(nic na to wczesniej nie wskazywało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 22:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
spokojnie jest jeszcze pare możliwości :ok: damy rade musi ruszyć .jest jeszcze czujnik położenia przepustnicy.... a św iece kiedy wymieniałeś? na bank jest iskra na każdej świecy? jak już sprawdzisz ten czujnik wału co i jak to sie odezwij.

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
świece są nówki,i jest iskra

ps.dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
dopiero dzisiaj miałem czas przysiąść przy autku..
i mam wrażenie że odkryłem co jest przyczyną moich nieszczęść....
odkręcając korek oleju wyczułem ewidentny zapach....benzyny !!!!
na bagnecie również benzyna,stan oleju oczywiście mocno się podniósł.....

panowie,czy to może byc przyczyna moich nieszczęść że auto nie odpala?


ps.czekam jeszcze za czujnikiem położenia wału,jutro powienien przyjść


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 07:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
no to sie zawęził kręg. w najlepszym wypadku uszczelka pod głowicą. troche gorzej to może być któryś pierścień pęknięty czy coś.może być pęknięta głowica. mogą też być walnięte zawory których przyczyna leży w tym że rozrząd przeskoczył :dobani:

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 17:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
Krzysztof83 napisał(a):
no to sie zawęził kręg. w najlepszym wypadku uszczelka pod głowicą. troche gorzej to może być któryś pierścień pęknięty czy coś.może być pęknięta głowica. mogą też być walnięte zawory których przyczyna leży w tym że rozrząd przeskoczył :dobani:



a powiedz mi skąd u ciebie przypuszczenia że uszczelka pod głowicą????
bo szczerze powiedziawszy to ja nie mam pojęcia jak by sie tam miało paliwo znaleść,jak już to płyn chłodzący.....
ja stawiam na cieknący wtryskiwacz.......

ps.jak powinno leciec paliwo z wtrysków?u mnie leci tak jak by można porównac do wypuszczenia płynu pod dużym cisnieniem ze sztrzykawki,nie ma żadnej mgniełki....
tak leci ze wszystkich wtrysków......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 18:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
na moje to właśnie przez jakieś nieszczelności przedostaje sie tam paliwo (opisane powyżej) jak jest z tym wszystkim wszystko dobrze to powinna być prawidłowa kompresja.jak to sprawdzisz to sie to wykluczy. a co do wtryskiwaczy to powinna lecieć mgiełka , no ale przeciez masz nówki więc? a świece są mokre? poprubój odpalić kilka razy a potem wykręć świece i sprawdź jak wyglądają

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 22:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: PoznaĂą
taak,kupiłem inną listwe wtryskową,okazało się że pan z allegro sprzedał mi zepsutą,nie leciało przez nie paliwo..na obecną chwile jest moja stara listwa z wtryskami..
tak,dwie świece są mokre od paliwa.....dwie inne czarne

dzisiaj przyszedł czujnik położenia wału..jutro montuje ,chociaz wątpie że to jest to..
ach...szkoda słów...

nie wiem,iskra niby wszędzie jest,a dwie swiece zalane od paliwa.............


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL