BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 23:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
widze temat sie rozwija :ok: czyli jak gazownicy zalecają częstą wymiane świec i przewodów(na LPG) z tego powodu że gaz sie gorzej zapala niż benzyna - swiece i przewody muszą być ciągle sprawne w 100% żeby iskara była super TAK?
myślałem że świeca np4-elektrodowa lepiej zalali gaz bo iskra jest w 4 punktach w jednym czasie ale widze że sie myle :dobani:

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 11:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: WrocÂław
stones1 napisał(a):
budi, opieram się na wiedzy ludzi z firm NGK i Beru. Na zorganizowanych szkoleniach przekonywali że zimniejsza mieszanka LPG sama z siebie trudniejsza do zapłonu przy świecy wieloelektrodowej ma dodatkowo utrudniony prawidłowy zapłon.

Niestety mylisz się , świece wieloelektrodowe gorzej zapalają mieszanke przy LPG. Popytaj gazowników jakie świece polecają.



Z tzw. Gazownikami nie do końca można się zgodzić. Jeżeli chodzi o świece to jest prawdą, że należy je częściej wymieniać na LPG niż na etylinie a to z powodu większego wpływu szczeliny między elektrodami na zapłon mieszanki, co w dalszym rozumowaniu ciągnie za sobą stwierdzenie, że wieloelektrodowe świece mają większą żywotności na etylinie jak i na LPG niż tzw. 1elektrodowe (2elktrody).
Z moich skromnych doświadczeń wynikają moje wcześniejsze stwierdzenia. Wiem, że dla instalacji LPG BMW ma specyficzny silnik. Często występuje nierówna praca silnika gaśnięcie silnika i odczuwalny wpływ jakości LPG na osiągi silnika. Te objawy oczywiście można zmniejszyć. Ja rozwiązałem to przez zastosowanie paru zmian. Niektórymi z nich było: Zamontowałem wcześniej wspomniane świece wieloelektrodowe, Zaślepiłem wejście odmy do kolektora ssącego a samą odmę wyprowadziłem pod silnik.

A z tymi oponami to troszkę się zapędziłem. sorki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL