BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 17:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ale Ty masz do wymiany tylne lozyska prawda? Moze to luz na nich powoduje te drgania?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 17:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: Warszawa
Tak, do wymiany są tylne łożyska ale wibracje czuję jakby na przedniej osi. Byłbym bardzo szczęsliwy jakby okazało sie że to przez to. Mam pewne podejżenia ponieważ wydaje mi sie że auto i przy małych prędkościach jakoś koślawo jedzie, co w na chłopski nie mechaniczny rozum tworzy pewne podejżenia że coś jest nie tak z którymś kołem a nie jego zawieszeniem. Wszystko okaże sie po wymienie tylnych łożysk, jak bedzie biło dalej to lipa ;-(

_________________
ZdjĂŞcia mojej lalki : http://www.polskajazda.pl/?a=cars&idpoj ... cja=detail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 18:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
smutny mozesz miec "krzywo" przykrecone kola poprostu.nie raz byly przypadki ze ludzie ni emieli pierscieni centrujacych i objawialo sie to wlasnie drganiami przy okreslonej predkosci.druga sprawa moze ktoras opona jest uszkodzona?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: Warszawa
opony i koła napewno odpadają, opony są w zasadzie nowe bo mają przebieg może 2 tyś km ( w zeszłym roku kupiłem nowe ale padła mi skrzynia i założyłem je pod koniec zimy). Felgi są proste bo sprawdzane poza tym w zeszłym roku na nich jeździłem i było ok. Tak wiec niestety nie jest to chyba prosty problem.

_________________
ZdjĂŞcia mojej lalki : http://www.polskajazda.pl/?a=cars&idpoj ... cja=detail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 22:23 
witam naprawialem pare razy skutki tego trzepania jeden to byl wal napedowy ,drugi to poduszki na skrzyni biegow te z tylu a trzeci przypadek z ktorym walczylem dlugo to wspornik drazkow jest to metalowy was z tuleja przy drazkach kierowniczych z prawej strony w tym sanmym miejscu tylko po lewej stronie znajduje sie was od przekladni kierow.pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 23:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
No to sie podlacze pod temat. Zauwazylem, ze ostatnio i u mnie pojawily sie dziwne akcje... Przy predkosci 80/90-110km/h lekko plywa kierownica ( minimalnie ).. aczkolwiek nie odczuwam zadnego bicia. Bicie pojawia sie w momencie nacisniecia hamulca ( ale nie zawsze i przewaznie na luku.. ) ?... Pozatym wszystko OK.. aleee... Za to w podczas jazdy na wprost wszystko jest super do predkosci 140/150km/h.. pozniej juz telepie tak, ze szybciej sie jechac nie da.. kola sa OK ( przynajmniej byly niedawno...a w zadna dziure nie wpadlem.. ) Podnieslismy auto do gory i sprawdzilismy dokladnie zawieszenie - zero luzow. Wczoraj za to zauwazylem, ze wewnetrzny klotzek ;) hamulcowy z tyl lata w zacisku jak zyd po pustym sklepie... myslicie Panowie, ze on moze byc przyczyna?..Czy tam jest jakas sprezyna?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 09:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
reserved napisał(a):
Wczoraj za to zauwazylem, ze wewnetrzny klotzek hamulcowy z tyl lata w zacisku jak zyd po pustym sklepie... myslicie Panowie, ze on moze byc przyczyna?..Czy tam jest jakas sprezyna?

klocek powinien mieć oryginalny trójramienny sprężysty uchwyt który go trzymie w tłoczku chamulcowym. W gorszej jakośći klocków ten uchwyt po niewielkim przebiegu lubi odpaść. Wsumie to, to też może mieć coś wspulnego z jakimiś chałasami , ale żeby pływało po drodze to raczej nie sądzę.
kiedyś moja poprzednia beta zaczęła mi pływać po drodze ale okazało się że to była gałka wachacza , goniła w otworze jak:
reserved napisał(a):
jak zyd po pustym sklepie...
:D :rotfl:
I NAJBARDZIEJ WŁAŚNIE SIĘ TO UJAWNIAŁO PRZY CHAMOWANIU

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2007, 00:04 
Sprawdz drazki reakcyjne (gorne wahacze) i przekladnie kierownicza...
Ale stawiam na to pierwsze, zeby bylo smieszniej nawet na szarpakach moze wyjsc ze sa ok a w rzeczywistosci auto moze wibrowac, przerabialem ten temat w e28 a tam konstrukcja zawiasu bardzo podobna. Wystarczy ze jeden drazek reakcyjny do wymiany a autem nie da sie szybciej pojechac.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, 13:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
Kupilem e32 730i auto ,i przy wiekszych predkosciach jak puszczam gaz strasznie telepie autem,wyglada mi to na wal,bo jak wciskam gaz to jest ok,a jak puszczam to telepie.

_________________
Szanujmy innych a inni beda nas szanowali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: KNW
może po prostu masz krzywe tarcze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL