BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 23:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
z tego co ja wiem to silnik m52 góruje nad m50 tylko tym że matą samą moc przy mniejszych obrotach i co za tym idzie jest ekonomiczniejczy

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 23:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
m52 nie moze miec tej samej mocy co m50... bo m50 325 ma 192KM, a M52 323 (2.5L) ma 170PS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 23:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 385
Lokalizacja: -.-
m52 jest lepszy...nowszy, szybszy, ekonomiczniejszy. Wbrew pozorom 323 jest szybsze od 325.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 23:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
:-) prosze jakies 323 na tapete....

ps. sprawdzales czy tylko tak dywagujesz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
hmm.. coś mi tu nie gra bo silniki m52 były rozwinięciem m50
i rużnica polegała tylko właśnie na tym że przez zmienne fazy rozżądu silniki z vanosem miały max moment przy mniejszych obrotach niż te bez vanosa
i tyczyło się to 2litrów jak i 2,5 czy nie??????

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
y y, nie :) M50 byly 2.0 i 2.5... zarowno z Vanosem jak i bez.. pozniej pojawil sie M52. Byly to motory tylko z Vanosem ( 2.5L 170PS i 2.8 193PS ). M50 byl na bloku zeliwnym, a M52 aluminiowym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
niesłyszałem naprzykład o e 34 z silnikienm m50 2,5 24v żeby miały więcej koni niż 192 .
A 192KM MAJĄ WŁAŚNIE 2,5litrowe m50, więc m52 powinien mieć więcej czyż nie???? :mad:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
M52 2.5L ma 170 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Cytuj:
niesłyszałem naprzykład o e 34 z silnikienm m50 2,5 24v żeby miały więcej koni niż 192 .
A 192KM MAJĄ WŁAŚNIE 2,5litrowe m50, więc m52 powinien mieć więcej czyż nie????


nie powinien:
m52b25 - 170 KM, m52b20 - 150 KM, m52b28 - 193 KM.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2007, 00:13 przez bartus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
skąd masz te dane???? :szok:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
kolega bartus ma racje.. to sa dane BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
no cóż może żeczywiście macie rację :zawstydzony: .. nie miałem m52 więc nieznam tego silnika :kwasny:potrafię przełknąć tą gożką pastylkę jaką jest porażka

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2007, 00:20 przez mcgiver, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
325i -2494ccm- 192km/5900, 245Nm/4200, 0-100km/h 8s. V max-233km/h
323i -2494ccm- 170km/5500, 245Nm/3950, 0-100km/h 8s. V max-227km/h

Jak widać różnica w osiągach żadna a maksymalny moment obrotowy 323i uzyskuje przy mniejszych obrotach...


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2007, 00:24 przez NIKI, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
mcgiver :) jestem pewnien, ze m50b25 z podwyzszonym momentem :hyhy: poradzi sobie z m52b25 :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
przy tak niewielkich różnicach bardziej będzie się liczyła "wkładka mięsna" więc nie ma po co gdybać.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
no..myślisz że ja w to wątpię?? :super: :rotfl: :rotfl:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
bartus napisał(a):
przy tak niewielkich różnicach bardziej będzie się liczyła "wkładka mięsna" więc nie ma po co gdybać.

tzn. chodzi ci oto kto ma większe jaja?? :rotfl: :D :rotfl: :hurra:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
bartus ale ja nie gdybam... ja sie mierzylem... tak samo jak sie mierzylem zaczipowanym 325 mit Vanos z 328....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
nie zamierzam się spierać bo nie mam podstaw, ale możesz przy okazji wrzucić wykresik po chipie :)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 00:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
ja nie bede wrzucal wykresu bo nie wybieram sie na hamownie... mam doswiadczenia z ulicy i nie mam zamiaru nikomu nic udowadaniac... aczkolwiek hmm mam zamiar pozbyc sie katalizatorow ( mimo, ze sa igla ).. i jestem ciekawy czy TO COS DA.... jak sie zdecyduje to na pewno zrobie hamowanie przed i po...

ps. mcgiver mial robic hamowanie przed i po zalozeniu chipa... drugi to tony h. stwierdzil, ze zrobi hamowanie w tym tyg, pozniej zalozy chip i znow pojedzie na hamownie... czekam na ich wyniki tym bardziej, ze tony zamiast katow na strumienice...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL