BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 17:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
Zrobiłem pełną geometrię razem ze zbieżnością na przyrządach laserowych,ustawione jest wszystko zgodnie z ksiązką ,wszystkie kąty wyprzedzeniai inne duperele,jest troszeczkę poprawy ale niestety dalej wozi,u nas dzisiaj wieje mocny wiatr i nawet podmuchy wiatru sa w stanie zmienić trajektorię jazdy samochodu.Ponowny pomiar zbieżności po przejechaniu po dziurawej drodze-żadnych odchyłow,żadnych zmian czyli decyzja Pana który ją robił,.moja zresztą też-w zawieszeniu nie ma ŻADNYCH luzów-a ten złom dalej wozi,ma ktoś jeszcze jakies sugestie?I informacyjnie jutro zmieniam maglownicę bo ta pomimo skręcenia stuka,wszystkie, naprawdę wszystkie sugestie będą mile widziane,pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 08:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
jezeli stuka ci maglownica to jest do wywalenia...tego pan diagnosta nie zauwazyl?wozenie to nie tylko zawieszenia ale i uklad kierowniczy...ale chyba diagnosci o tym nie wiedza...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 16:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
witajcie zmieniłem maglownicę :D i auto jeżdzi wreszcie znowu jak bmw :rotfl: dzisiaj drogą pod domem leciałem 120 po dziurach a ono nic :1.2: prościutko,tylko się sąsiedzi po głowach pukali,hehe,kurcze a ja trzy miesiące walczyłem,ale to nic przynajmniej zawiechę mam zrobioną,teraz tylko poprawię zbieżność i chciałbym podziękować wszystkim a szczególnie kornelio za zainteresowanie się sprawą i podpowiedzi :39: i wyniknął jeszcze mały problem ,na tej nowej maglownicy pompa zaczyna podpiskiwać ,pewnie ta stara była tak wybita że i ciśnienie mniejsze było potrzebne a ta jednak potrzebuję chyba więcej,i musze wyważyć koła bo teraz czuć od 90 do 110 lekkie drgania,a na tej poprzedniej niby skręconej nic czuć nie było,A teraz idę się upić z radości


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 12:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: Warszawa-WesoÂła
Piszesz że pompa zaczyna popiskiwać...A na 100% masz dobrze naciągniety pasek?? Sprawdz to.

_________________
Pozdrawiam Grzesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
Witam.Dzisiaj trochę więcej pojeździłem i jednak nie jest aż tak różowo-jest wiele wiele lepiej ale jednak musze jeszcze poszukać bo delikatne uwożenie pozostało,ciąga też na koleinach na oponach 195 na których wcześniej nie ciągał,pojadę jeszce raz na zbieżność i na szarpaki bo chyba gdzieś jeszce jest luz,bo np na kocich łabach stuka coś,ale i tak niebo a ziemia z tym co było wcześniej.A co do pompy-poprawiłem naciąg paska i w położeniach skrajnych już nie piszczy i nie zatrzymuje się ale jednak rzęzi,to taki dziwny dźwięk,narazie pojeżdże a potem wymienie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 19:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam. Ja mam pytanie odnosnie tej maglownicy. Czy mozna samemu zregenerowac taka maglownice czy nie bardzo?? Bo chyba mam ten sam problem co Tomcio_e36 :kwasny:

_________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 10:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
Ponoc gdzieś w Bielsku-Białej robia regenerację,było o tym kieedyś na BKP ale ta regeneracja kosztuje 500 zł i polege na uszczelnieniu i nadlewniu zębów-ja uważam że lepiej jednak kupić sprawną używkę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 22:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: KrakĂłw
Ok. Dzieki za podpowiedz. Pozdrawiam

_________________
Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 18:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
Witajcie
Odświeżam bo cholerny problem powrócił,samochodem znowu zaczyna nosić,byłem na stcji diagnostycznej i znowu puka ten nowy magiel na wyłączonym silniku,reszty nie znaleźli żadnego luzu ani z tyłu ani z przodu,możlwe że coś wykańcza maglownice?Czy po prostu mam takiego pecha i kupuję cały czas rozwalone?i jeszcze jedno pytanie-czy ktos ma założone te tuleje pływające od m3?jak wtedy się prowadzi auto?bo jak na szarpakach bujali mi autem to wydawało mi się że jednak za bardzo ten wachacz lata w tej tulei.Nie jest zerwana ale lata w całej szerokości gumy.Tak ma być?Uprzedze pytanie-zbieżnosc robiona po wymianie,wszystko super,tylko przednie lewe koło ma lekko nie taki kąt pochylenia,ale wg książki mieści się w normie,jest to minimalne przesunięcie.Pozdrawiam i czekam na dalsze rady


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 18:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
zdaje sie ze kupujesz zuywane maglownice - wiec ic stanu pewien nigdy byc nie mozesz.radze tak jak wiekszosc zregenerowac maglownice choc to koszt od 500 do 1200zl zalezy gdzie jak i co.srednio warsztaty biora 700 za regeneracje z gwarancja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
Masz rację Kornelio,kupowałem używane :( niestety trochę z kasą ostatnio krucho,ale teraz znalazłem taką gdzie facet daje gwarancje,zresztą zawsze umawiam się tak,że mogę odesłać,tą co kupiłem wcześniej właśnie będę odsyłał.Tylko faktycznie wkurza mnie już to przekładanie,ostatnio wymiana zajęła mi póltorej godziny.Trudno zaryzykuję jeszcze raz a jak i tym razem nie wyjdzie to oddaję swoją do regeneracji.Tylko zastanawia mnie jedno,zaraz po założeniu samochód prowadzil się dobrze i po 600 km znowu uwozi i stuka-czy czasem w zawieszeniu cos nie rozwala maglownic?A stuka tylko na wyłączonym silniku i wydaje mi się że kierownica chodzi jednak ciężej niz na mojej w straych dobrych czasach gdy była jeszcze sprawna.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 22:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Troche odgrzebałem ten temat!!!!
Nie wiem czy naprawiłeś czy nie, ale może komuś innemu pomogę!
Też miałem takie wrażenie pływania czy podmuchów wiatru! Prosta sprawa ustawienie zbieżności z tyłu pomogła! Przez niektórych tylne zawieszenie jest pomijane, a też potrafi odstawiać cyrki na drodze! ;)

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 23:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
panowie tez to miałem końcówki wachaczy swożnie i po sprawie

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 17:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: KamieĂą Pom
podobno z tylu w belce jest na srodku jakas guma ktora powoduje ze auto plywa mam to samo w e36 318 i mechanik ktory mi wymienial glowne gumy z tylu wspomnial ze ta tez nalezalo by wymienic ale olalem to i plywanie nie ustapilo wiec bede musial wybrac sie jeszcze raz do niego :( .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2007, 19:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Czy ta guma to nie przypadkiem tuleje?

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: KamieĂą Pom
nie, jak juz wspomnialem tuleje wymienilem a oma o ktorej mowie jest na srodku belki. osobiscie nie wlazilem pod auto i nie sprawdzalem ale jak mowil mechanik nie ma mozliwosci zeby sprawdzic czy jest zepsuta bez jej zdemontowania ( znajomy wiec chyba nie robi mnie w jajo)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, 21:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Odświeżę temat bo zauważyłem ostatnio u mnie podobne problemy. Na tzw. kocich łbach lub nierównej nawierzchni słychać stuki :/ (jakby kozłująca piłka od kosza) i delikatnie kiera drga :zdegustowany: A jak jadę szybciej po troche nierównej drodze to kołysze na boki i to dość mocno(audi ojca buja raczej góra/dol i samochodami kumpli też) i wszyscy mówią że to jakieś dziwne... :-k


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2007, 16:41 
witam, ja mam to samo co Tomcio_E36. do tego jeszcze rzuca mi dupą. dowiedzialem sie ze przyczyna takiego plywania moga byc tez wyjechane tuleje wachacza wzdłużnego przy nadwoziu , slyszal tez ktos o tym,? :zdziwko: pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2007, 00:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
To i ja sie dopisze - mam objawy doslownie IDENTYKO jak Tomcio tyle ze moje auto to E46 z grudnia 2000r.

Amortyzatory przod nowe, tyl sprawdzone i maja 85%, sworznie wahaczy przod, gumy stabilizatora, drazki kierownicze - wszystko to zmienione ...

Zbieznosc , geometrie i luzy w zawieszeniu mialem sprawdzane juz z 3 razy ...

Wymienilem maglownice, bo tak ja u Tomcia wydawalo mi sie ze na starej z lewej strony jest lekki luz . Na innej, kupionej z allegro luzu nie ma, ale co z tego - wozi jak wozilo, i tak samo jak u Tomcia skrecenie sruby na maglu nieco zmiejsza wozenie, ale wtedy kierownica znacznie ciezej chodzi, i tak samo wydaje mi sie ze przy 150 km/h mniej wozi jak przy 50 km/h - im szybciej jade tym jest lepiej .

Odkryje ktos w koncu o co chodzi z tym "plywaniem" w BMW ? :zalamany:

pozdr.
Piotrek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: A nie są to przypadkiem wahacze???
PostNapisane: 29 grudnia 2007, 01:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Ja pamiętam jak kiedyś mi auto pływało z lewa na prawo i z powrotem to wymieniłem wahacze i problem znikł. Pojedz gdzieś na kanał i zobacz czy gumy masz dobre na wahaczu.

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL