BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 06:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 15:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Przecież to nie pompa decyduje kiedy ma się włączyc :mur: coś chyba pokręciłeś pompa w m40 nie pracuje po przekręceniu kluczyka tylko w momencie rozruchu .Wtryskiwacze otwierają ponieważ dostają impuls ze sterownika ,zasilane są stałym + i czytając wcześniejsze Twoje posty dochodzę do wniosku że coś jest nie bardzo z zasilaniem przekażnika pompy i wtryskiwaczy .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 16:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
normalnie jak krece kluczykiem to nawet nie zachyci !!! po podłaczeniu na krutko pompy słychac jak wtryski sie tak jakby otwarły i jak sie kreci to silnik zakreci tylko nie ma siły zeby wejsc na normalne obroty a tym bardziej na wysokie !!! i odrazu zgasinie po ok 3 sekundach!!! PO PRZEKRECENIU KLUCZYKA POMPA NIE CHWYTA!!

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 16:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Przeczytałeś to co napisałem wcześniej ? Główny przekażnik od pompy paliwa zasilania sterownika i wtryskiwaczy tam szukaj przyczyny ,pompę zostaw na razie podłączoną oryginalnie ,znajdziesz błąd w podłączeniu wtedy pompa zadziała chociaż na chwilę wtedy zobaczysz czy daje odpowiednie ciśnienie i pomyślisz nad jej wymianą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 16:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
a gdzie mam szukac tego przekazinika i sterownika do pompy i wtryskow???

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 16:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Bez urazy ale nie wierzę że przełożyłeś ten silnik sam skoro nie wiesz podstawowych rzeczy :wstyd: skoro częśc oryginalnej wiązki została z m40 to:sterownik jest w schowku nad nogami pasażera ,a przekażniki o których mowa pod czarną maskownicą na podszybiu w komorze silnika .Ten m20 to na jakim systemie sterowania jest oparty L-jet czy motronic ? z którego roku? co z czujnikiem położenia wału?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 21:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
cała wiazka elektryczna jest od 2.0 czyli M20B20 i komputer tez jest od 2.0 z 1.6 czyli M40 została pompa i reszta elektryki ktora rozchodz sie na samochod !!! pawiedziano mi ze ja tez czeba zmienic czy to prawda??? dlatego ze tamta niby miała 4 gary a ta ma 6 wiec teraz juz nic nie wiem !!! a przekazinik jest dobry!!! nadal mam problem z pompa paliwa nie podaje paliwa !!!

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL