BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 08:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Kyau, a może zamontowałeś w furze jakiś Subwoofer i wzmacniacz, który podłączony jest na stałe do zasilania.
eagle ma racje wyciągaj poklei bezpieczniki i patrz po wyciągnięciu którego prąd spadnie do min 0,12 A.
Zakres miernika ustaw sobie na 1 czy 2A, pomiar będzie dokładniejszy.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 16:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
Witam ponownie.
Złodziejem prądu okazało się coś za co odpowiada bezpiecznik nr. 3
Po jego wyjęciu pobór prądu spada do 0.08 A czyli do 800mA.
Kto mi powie za co odpowiedzialny jest bezpiecznik nr. 3?
Oprócz oświetlenia wnętrza?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 20:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
Kyau napisał(a):
0.08 A czyli do 800mA.

to nie jest 800 tylko 80mA :) czyli :ok:
napisz co masz napisane pod ta pozycja nr3 w skrzynce bezp. to Ci napisze od czego jest... a tak nawet nie wiem jakie auto masz oprocz tego ze e36...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 20:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
eagle napisał(a):
to nie jest 800 tylko 80mA :) czyli :ok:


No racja ;)

No więc pod pozycją nr. 3 kryje się coś co się nazywa "HECKWISCHER" - ktoś orientuję się co to jest?

Poza to kłopot wydaję się być zażegnany. Problemem były lampki w bagażniku, pochodzące z allegro. Wywaliłem je i prąd pobierany wynosi 80mA a w stanie uśpienia 60mA.
Czyli raczej OK.
Tylko że po 12h postoju znowu nie miałem prądu. Teraz to już raczej wina aku. Zna ktoś jakieś sposoby na najpewniejsze sprawdzenie sprawności akumlatora?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 20:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
eagle napisał(a):
to nie jest 800 tylko 80mA :) czyli :ok:


No racja ;)

No więc pod pozycją nr. 3 kryje się coś co się nazywa "HECKWISCHER" - ktoś orientuję się co to jest?

Poza to kłopot wydaję się być zażegnany. Problemem były lampki w bagażniku, pochodzące z allegro. Wywaliłem je i prąd pobierany wynosi 80mA a w stanie uśpienia 60mA.
Czyli raczej OK.
Tylko że po 12h postoju znowu nie miałem prądu. Teraz to już raczej wina aku. Zna ktoś jakieś sposoby na najpewniejsze sprawdzenie sprawności akumlatora?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 20:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
Kyau napisał(a):
HECKWISCHER
to wycieraczka tylnia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 20:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
:luka: hmm a to Ci psikus. U mnie nie ma wycieraczki tylnej bo to sedan jest.
Jednakże po wyjęci bezpiecznika z pola 3 (bezpiecznik 10A) prąd pobierany maleje z 0.4 do 0.08 więc tam gdzieś jest przyczyna.
Ale tak jak wcześniej pisałem w przypływie złości po prostu uciąłem kable zasilające lampki w bagażniku i bezpiecznik na swoim miejscu a prąd 0.08A
Lampki sam zakładałem i nie ma żadnej rzeźby nigdzie dalej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 20:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
Kyau, moze zle policzyles te bezpieczniki i nie jest to 3 ?? hehe bo skoro nie masz wycieraczki to by tam nie bylo bezpiecznika

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 23:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
dokładnie:)

jezeli twoja skrzynka z bezpiecznikami wyglada tak to napisz który to bezpiecznik

Obrazek

pozdro:)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 18:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
Z tego schematu wynika, że będzie to nr. 33
Sprawdziłem raz jeszcze i u mnie w tym miejscu gdzie na tym schemacie jest 33 u mnie jest 3. :zdziwko:

Silnik M43B18 z 96r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 08:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Olesno
Ale schemat pracuje, jak widzisz w tym miejscu jest właśnie bezpiecznik 10A.
Odnośnie akumulatora - jeśli był rozładowany na tyle, że nawet nie zakręcił i załadowałeś go w 5 minut (a bąbelki lecą?) to prawdopodobnie będzie jego koniec.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 18:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
No zgadza się, był wyładowany do końca, nawet ani razu nie zakręcił, szybko się ładuje.
Co do bąbelków - to są wyraźnie słyszalne, jak aku jest pod prostownikiem.
Nie widzę ich bo bateria jest "bezobsługowa" i nie da się zdjąć tego plastiku, który zasłania wlew wody do środka.
Czyli to koniec akumulatora?

Żeby nie zakładać nowego tematu - jaki polecacie/jakiej firmy unikać?

(Na pewno nie kupie Bosch'a bo właśnie znalazłem fakturę i wcześniej też miałem Boscha i już nie chce mi się szukać i słuchać zapewnień, że "to na pewno ori BOSCH Panie ze wczorajszej dostawy z Austrii, funkiel nówka, nie śmigany...." a tak napradę to to samo co w markecie, tylko z ceną 15% wyższą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 09:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Olesno
Jeśli od początku ładowania były mocne bąble i załadował się w 5 minut to moim zdaniem do wymiany. Mocne bąble powinny występować pod koniec ładowania.
Najlepiej kupić taki, żeby można było dostać się do płynu, Centry są dobre, jedynie niepotrzebne te "magiczne oczka".
To w końcu za co odpowiada ten bezpiecznik?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
pitereks napisał(a):
Jeśli od początku ładowania były mocne bąble i załadował się w 5 minut to moim zdaniem do wymiany.

No to kurde Będę Miał Wydatki

pitereks napisał(a):
To w końcu za co odpowiada ten bezpiecznik?

No za wycieraczkę tylną, której to nie mam w sedanie.
Aczkolwiek po wyjęciu tego bezpiecznika nie mam też oświetlenia wnętrza pojazdu i wnętrza bagażnika.

Aktualnie mam aku 65 amperogodzin.
Jaki wg Was kupić? Taki sam, większy, mniejszy.
Jakie szły na pierwszy montaż?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL