BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 02:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 15:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
tomekgdz napisał(a):
hmm to teraz mnie zaskoczyles nawet w opisie masz napisane jak byk pompa paliwa jesli sie myle to moze opisz mi dalsza budowe tej pompki .Kolego cala reszta to jest jedynie uchwyt ,mocowanie tej pompki , kupujac pompke w kazdym sklepie czy ASO podadza Ci takie cos jak na zdjeciu ,druga sprawa pompka paliwa jest nierozbieralna wiec nie moze skladac sie z czesci pozdr


no właśnie o tym pisze że bez uchwytu i mocowania jak napisałeś nie będzie to kompletną pompką
a więc jest to tylko część pompki
kompletna pompka jest jeszcze z pływakiem jak byś nie wiedział


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 12:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Ostro³êka
sprawdziłem pompkę jest w 100% sprawna... z czym mogę mieć jeszcze problem. Nie pisałem tego wcześniej problemy zaczęły mi się od wystrzelenia gazu. Po tym zapaliła normalnie już tylko raz. niedawno jak udało mi się ją przełączyć na gaz to silnik też nie chodził idealnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 12:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
sprawdz opaske na zaworze zwrotnym u ojca w e30 jak cos walnelo to tez pozniej nie odpalala i okazalo sie przyczyna wlasnie to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 12:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Ostro³êka
ok sprawdzę a może być jeszcze jakaś przyczyna. co powinienem jeszcze sprawdzić? chodzi Ci o ten zawór zwrotny na pompce?? czy gdzie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 15:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Ostro³êka
nadal nie mogę odpalić swojej e30 :( proszę pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 16:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
niby fachowo to sie nazywa klapa na zawor zwrotny jest na w okolicach przepywki taka czarna opaska gumowa.....nie pamietam kurcze jak to dokladnie miejca nie wiem czy przed przeplywka czy za....kurcze....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 17:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Ostro³êka
znalazłem już przyczynę tego wszystkiego. po tym jak wystrzelił mi gaz to rozj....ało przepływomierz już to ogarniam . wszystkim dzięki za pomoc. jak będe miał problem dalej to będe pisał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Nie chcę mi zapalić na benzynie. na gazie wszystko ok
PostNapisane: 22 lutego 2010, 11:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 18
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: e30 1.8is
Kod silnika: M42B18
Ja mam to samo co kolega...ja jechałem na benzynie i brakło mi paliwa (pływak pokazywał jakies 10litrów) popka nie podaje benzyny....na gazie jest wszystko ok. czyli sie zatarła,zamiennika nie kupie bo tez słyszałem ze siadają,bede szukac urzywanej orginalnej. Dodam jeszcze, ze było ją niezle słyhac ze zbornika paliwa jak buczała, bo nie miała benzyny,gdy wlalem kilka litrow wyraznie ucichła. POZDRO!!!

_________________
BMW miłością a szpera radością!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL