BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 11:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 22:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Rezor-151 napisał(a):
Licząc że za silnik 2,8 dam 3500tyś montaż mam za free bo kolega ma warsztat.

No to od razu trzeba bylo mowic,ze montaz gratis.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 23:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
Podepnę się pod temat, za około 4tyg. skoncze reanimować nadwozie mojej buni, zawiecha i hamulce już zrobione więc będzie można zabrać się za silnik... Myślałem o kompresorze, ale za droga impreza, co powiecie na taki zestaw turbo?

http://cgi.ebay.co.uk/TURBO-KIT-BMW-E36 ... 286.c0.m14

piszą że przy ciśnieniu 6-7psi wszystko(wtryski itd) może zostać fabryczne, czy to ciśnienie jest bezpieczne dla silnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 01:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
czemu na tym forum wszyscy piszą o swap? A jak mody to tylko Mpakiet :niepewny:
jak założysz turbo to twój is będzie wciągał nosem 328 NM będzie więcej i będą dostępne znacznie wcześniej niż w 2.8
poza tym nigdy nie wiesz jaki silnik skrzynie wał i dyfer trafisz a swój silnik już znasz.
Założenie turbo też nie musi być drogie.
5 tys na pewno wystarczy (mowa o cześciach używanych). Głównym problemem jest Rzeźbienie tego wszystkiego i wystrojenie(można znaleźć w necie porady co i jak),
Robiłem z kolegą m40 wysterowana na benzynie i gazie :zdziwko: wszystkie graty seryjne i 325 (184KM)nie miała szans.
Wynik hamowni
seria 107KM 144Nm
turbo 177KM 255Nm

a wszystko robione home made, jak na razie przejchane 6000km bezawaryjnie,


Ostatnio edytowano 9 października 2009, 11:39 przez zoltecek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 08:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
powie mi ktoś jak jest z tym ciśnieniem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 11:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
zoltecek napisał(a):
poza tym nigdy nie wiesz jaki silnik skrzynie wał i dyfer trafisz

zoltecek napisał(a):
Założenie turbo też nie musi być drogie.
5 tys na pewno wystarczy (mowa o cześciach używanych)

Sam sobie przeczysz kolego
zoltecek napisał(a):
Głównym problemem jest Rzeźbienie tego wszystkiego i wystrojenie

A w swapie na ten sam silnik nie ma takiego problemu

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 11:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
spider napisał(a):
zoltecek napisał/a:
Założenie turbo też nie musi być drogie.
5 tys na pewno wystarczy (mowa o cześciach używanych)

Sam sobie przeczysz kolego

Mówiłem tu o kupnie turbo i intercoolerze, ale te cześci bardzo łatwo sprawdzić na "miejscu", silnika nie sprawdzisz dopóki nie podłączysz go. ;)


spider napisał(a):
zoltecek napisał/a:
Głównym problemem jest Rzeźbienie tego wszystkiego i wystrojenie

Wyrwałeś fragment z kontekstu.

A w swapie na ten sam silnik nie ma takiego problemu

Chyba ideą swap nie jest wymiana silnika na taki sam ale o większej mocy.


Ostatnio edytowano 9 października 2009, 14:31 przez zoltecek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 12:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
zoltecek napisał(a):
czemu na tym forum wszyscy piszą o swap? A jak mody to tylko Mpakiet :niepewny:
jak założysz turbo to twój is będzie wciągał nosem 328 NM będzie więcej i będą dostępne znacznie wcześniej niż w 2.8
poza tym nigdy nie wiesz jaki silnik skrzynie wał i dyfer trafisz a swój silnik już znasz.
Założenie turbo też nie musi być drogie.
5 tys na pewno wystarczy (mowa o cześciach używanych). Głównym problemem jest Rzeźbienie tego wszystkiego i wystrojenie(można znaleźć w necie porady co i jak),
Robiłem z kolegą m40 wysterowana na benzynie i gazie :zdziwko: wszystkie graty seryjne i 325 (184KM)nie miała szans.
Wynik hamowni
seria 107KM 144Nm
turbo 177KM 255Nm

a wszystko robione home made, jak na razie przejchane 6000km bezawaryjnie,


Tylko weź sobie pod uwagę fakt, ze ori silnikiem pojeździsz... :ok:

Co innego ma się mały silnik nie przygotowany, na tak poważne zmiany, jak niefabryczne uturbienie...---przecież to z góry jest przesadzone ze taki silnik wcześniej czy później trafi na szrot w najmniej oczekiwanym momencie... :] No i fakt ze w czasie eksploatacji będzie multum nieprzywidzianych awarii... :D


zoltecek napisał(a):
5 tys na pewno wystarczy

śmieszne to jest co piszesz... A pomyślałeś o przygotowaniu auta, w nowy dyferencjał, usztywnienie oraz wzmocnienie zawieszenia zawieszenia, hamulce, wydech i multum innych pierdółek??? :D

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 12:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
zoltecek napisał(a):
Chyba ideą swap nie jest wymiana silnika na taki sam ale o większej mocy.

Chodzilo mi o to ze swapujesz np.m52b20 na m52b28 ;) Troszke zle sie wyrazilem.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 14:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
COUPE napisał(a):
Tylko weź sobie pod uwagę fakt, ze ori silnikiem pojeździsz... :ok:

Co innego ma się mały silnik nie przygotowany, na tak poważne zmiany, jak niefabryczne uturbienie...---przecież to z góry jest przesadzone ze taki silnik wcześniej czy później trafi na szrot w najmniej oczekiwanym momencie... :] No i fakt ze w czasie eksploatacji będzie multum nieprzywidzianych awarii... :D


gwoli wyjaśnienia... chodzi mi o soft turbo, jak już wielu speców się wypowiadało takie uturbianie nie szkodzi silnikowi, a jeżeli już nawet to w niezauważalnym stopniu. Poza tym jak uturbiasz samochód to to ciągle nie jeździsz na pełnym doładowaniu więc i zużycie silnika jest w miare normalne, a w trasie jeździsz na podciśnieniu.

COUPE napisał(a):
śmieszne to jest co piszesz... A pomyślałeś o przygotowaniu auta, w nowy dyferencjał, usztywnienie oraz wzmocnienie zawieszenia zawieszenia, hamulce, wydech i multum innych pierdółek???


:rotfl: a jak robisz swap to nie trzeba tego zmieniać? dyfer z m40 póki co świetnie się spisuje a moc zwiększyła się o 70KM :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 14:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Cytuj:
:rotfl: a jak robisz swap to nie trzeba tego zmieniać? dyfer z m40 póki co świetnie się spisuje a moc zwiększyła się o 70KM :wstyd:


Przede wszystkim chodzi mi o kwotę która podałeś 5 tyś zł :rotfl:

Za tą kwotę ledwo co sie wyrobisz z całym anglikiem na swapa...

A co tu gadać o turbo za 5 tys zł, jaja sobie chyba robisz :super:

zoltecek napisał(a):
(mowa o cześciach używanych)

używane turbo? kto takie cuda sprzedaje, zamiast tego powinieneś użyć słowa zakatowane turbo nada jace sie do regeneracji :hyhy: lub na złom :D

Po za tym chętnie bym zobaczył końcowy efekt uturbiania takiego auta za 5 tys zł, ale jestem pewien ze znany już wszystkim TURBODYNANOMEN i tak Cie zawstydzi :rotfl:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 14:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
COUPE napisał(a):
Za tą kwotę ledwo co sie wyrobisz z całym anglikiem na swapa...


Z ISa na B28 z silnikiem, zawiasem i heblami za 5tyś?
No skoro nie da rady to ja będę prosił z 6-7tyś zamiast 4tyś jak planowałem wcześniej.

COUPE napisał(a):
Po za tym chętnie bym zobaczył końcowy efekt uturbiania takiego auta za 5 tys zł


<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6P5NU4ALZDU&hl=en&fs=1&rel=0&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6P5NU4ALZDU&hl=en&fs=1&rel=0&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 15:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Hmmm ciekawe jakim niby cudem 1,8IS o mocy koło 170-180KM będzie miało złoić 328i o mocy 193KM i momencie 280Nm z czego jakieś 70% momentu jest od 2000RPM???? Bo nie kapuje chyba, że dojechane 328i :)

Że nie wspomnę, że do 328i można też założyć turbo a to dużo trwalszy motor bo ma kuty dół silnika :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 15:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Starwarrior1981 napisał(a):
piszą że przy ciśnieniu 6-7psi wszystko(wtryski itd) może zostać fabryczne, czy to ciśnienie jest bezpieczne dla silnika?

powinno być ok.można by odprężyć odrobinę silnik ale przy 6 psi wychodzi ok 0.41 bar czyli soft ;)
poczytaj trochę na racing forum.tam jest trochę projektów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 16:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
COUPE napisał(a):
A co tu gadać o turbo za 5 tys zł, jaja sobie chyba robisz :super:


widać, że zakładanie turbo jest ci obce, po co się wypowiadasz jak nigdy nie uturbiałeś auta? W sumie zawsze łatwiej jest negować niż cos sensownie powiedzieć.

COUPE napisał(a):
używane turbo? kto takie cuda sprzedaje, zamiast tego powinieneś użyć słowa zakatowane turbo nada jace sie do regeneracji :hyhy: lub na złom :D


to samo co wyżej - brak wiedzy, z pewnością można kupić turbo używane w dobrym stanie, ale potrzeba trochę wiedzy.

COUPE napisał(a):
Po za tym chętnie bym zobaczył końcowy efekt uturbiania takiego auta za 5 tys zł, ale jestem pewien ze znany już wszystkim TURBODYNANOMEN i tak Cie zawstydzi


No pewnie, bo myślisz , że jak zapłacisz 15tyś dla firmy tuningowej to będzie super, poczytaj wątek jak koleś uturbił M3 i latał od tunera do tunera bo nikt nie umiał wystroić.

Zdzira 850I napisał(a):
Hmmm ciekawe jakim niby cudem 1,8IS o mocy koło 170-180KM będzie miało złoić 328i o mocy 193KM i momencie 280Nm z czego jakieś 70% momentu jest od 2000RPM???? Bo nie kapuje chyba, że dojechane 328i :)

Że nie wspomnę, że do 328i można też założyć turbo a to dużo trwalszy motor bo ma kuty dół silnika


Nie doczytałeś, mowa była o zwykłym M40(318i) a nie o M42 czyli 318is, a ścigał sie z 325 a nie 328.
Poza tym IS miałby coś ok 210-220KM i pewnie z 300Nm

A co do tego, że 328 to trealszy motor :rotfl: to sie mylisz bo blok jest tu aluminiowy i lepszym rozwiązaniem jest uturbienie 325 bo blok tu jest żeliwny :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 19:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
COUPE napisał(a):
Przede wszystkim chodzi mi o kwotę która podałeś 5 tyś zł


Wyżej podałem linka do całego zestawu/kitu turbo: http://cgi.ebay.co.uk/TURBO-KIT-BMW-E36 ... 286.c0.m14

Przelicz sobie cenę i zobacz ile kosztuje, bo napewno poniżej 5tyś a wszystko nowe...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 22:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Starwarrior1981 napisał(a):
COUPE napisał(a):
Przede wszystkim chodzi mi o kwotę która podałeś 5 tyś zł


Wyżej podałem linka do całego zestawu/kitu turbo: http://cgi.ebay.co.uk/TURBO-KIT-BMW-E36 ... 286.c0.m14

Przelicz sobie cenę i zobacz ile kosztuje, bo napewno poniżej 5tyś a wszystko nowe...


Tak sam zestaw może i tyle kosztuje... A co z modyfikacja auta? Bo z IS-a to wszystko trzeba wrzucać od przynajmniej nadwozia 2.8, a strojenie, podłączanie, nie przywdziane dodatkowe wydatki, itp?


zoltecek napisał(a):
widać, że zakładanie turbo jest ci obce, po co się wypowiadasz jak nigdy nie uturbiałeś auta? W sumie zawsze łatwiej jest negować niż cos sensownie powiedzieć.
Na pewno nie za 5 tysięcy zł :]

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 23:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
COUPE napisał(a):
Na pewno nie za 5 tysięcy zł :]


szkoda :rotfl:

COUPE napisał(a):
Tak sam zestaw może i tyle kosztuje... A co z modyfikacja auta? Bo z IS-a to wszystko trzeba wrzucać od przynajmniej nadwozia 2.8, a strojenie, podłączanie, nie przywdziane dodatkowe wydatki, itp?


Weź wytłumacz słowo "wszystko" i dlaczego wszystko od 2.8

Strojenie można wykonać samemu, wszystko jest w internecie i nie jest aż tak skomplikowane jakby się mogło wydawać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 23:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
A ja jestem jak amerykance - niczym nie zastapisz pojemnosci. jesli auto ma sluzyc na codzien - swap na 2,8 jest duzo lepszym rozwiazaniem. Kazdy mechanik sobie znim poradzi, dostepnosc czesci i raczej malo nieprzewidzianych trudnosci. Turbo moze i jest ok ale za cene kombinacji, strojen i mozliwych komplikacji bym to sobie podarowal. No chyba ze jako auto weekendowe do poszalenia to tak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 23:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
zoltecek napisał(a):
Robiłem z kolegą m40 wysterowana na benzynie i gazie :zdziwko: wszystkie graty seryjne i 325 (184KM)nie miała szans.

kamulce bębnowe również pozostały na swoim miejscu??? :super:
Kiedy zobaczymy to galerię???


Sam twój post wszystko wyjaśnia---Nic dziwnego ze to turbo miało by kosztować tylko 5 tys zł... :D

zoltecek napisał(a):
Weź wytłumacz słowo "wszystko" i dlaczego wszystko od 2.8
Strojenie można wykonać samemu, wszystko jest w internecie i nie jest aż tak skomplikowane jakby się mogło wydawać.


Porównaj sobie budowę elementów zawieszenia, kamulców, itp pomiędzy seryjnymi silnikami 105-150KM a 190-320KM
Wtedy sobie w końcu uświadomisz ze samo uturbienie silnika to nie wszystko... :D




wnukus napisał(a):
A ja jestem jak amerykance - niczym nie zastapisz pojemnosci. jesli auto ma sluzyc na codzien - swap na 2,8 jest duzo lepszym rozwiazaniem. Kazdy mechanik sobie znim poradzi, dostepnosc czesci i raczej malo nieprzewidzianych trudnosci. Turbo moze i jest ok ale za cene kombinacji, strojen i mozliwych komplikacji bym to sobie podarowal. No chyba ze jako auto weekendowe do poszalenia to tak.

Dlatego również jestem za swapa na 2.8 tym bardziej ze budżet to 5 tys ;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 23:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
kolego zoltecek nie neguje ze cos tam z turbo miales do czynienia bo strasznie sie rzucasz o to aczkolwiek poczytalem troszke Twoich postów i..... wg mnie rzucasz slowa na wiatr
jesli tak bardzo znasz sie na rzeczy pokaz wykresy z hamowni pokaz jakiej fotki instalacji czy modyfikacji
Ty narazie tylko "gadasz" i jak zauwazylem wszystkich dookoła krytykujesz - tego nie trzeba umiec każdy to potrafi.
I moze troszke nie na temat ale przeczytałem w któryms z Twoich postów ze wg Ciebie:
instalacja LPG II gen na blosie lepiej chodzi niz instalacja sekwencyjna - nie będe tego komentowal
do tego polecasz tutaj kompletowanie "Turbo" z częsci uzywanych, mało tego taka modyfikacja będzie wg Ciebie lepsza niz swap na M52B28

do tego wszystkiego rozśmieszyła mnie jedna rzecz :rotfl:

Kod:
Robiłem z kolegą m40 wysterowana na benzynie i gazie :zdziwko: wszystkie graty seryjne i 325 (184KM)nie miała szans.
Wynik hamowni
seria 107KM 144Nm
turbo 177KM 255Nm

a wszystko robione home made, jak na razie przejchane 6000km bezawaryjnie,


hmm to będziecie jezdzic szybko z turbo czy oszczednie na gazie? :D

Rozbrajasz mnie chlopcze i jeszcze jedno to sie nie nazywa Home made tylko "drut"

no i na koniec strojenie :D hahahahahaha
materialy dostępne w internecie i autko wystrojone jak z fabryki :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
zobacz moje E36 318IS


Ostatnio edytowano 9 października 2009, 23:46 przez DJ_Misiek, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL