BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 14:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 16:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
ja czyściłem w e36 i e39 choć nie były mocno brudne ale różnice zauwarzyłem,
a na nieszczelnośc to może są jakieś preparaty ale nie autostart, poprostu wykręć np.rure łączącą filtr z rzepustincą i zobacz z każdej strony czy niema dziury najlepiej wiginając rure, i tak następną rurke
acha gaz jest dobry do gotowania tylko do gotowania :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 16:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
marcinbig napisał(a):
gaz jest dobry do gotowania tylko do gotowania :)
nikt tego nie wie lepiej ode mnie :zly:

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 17:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
dzis chcialem sie zabrac za ten krokowy...nie wiem ale chyba bez zdejmowania kolektora sie nie obedzie...wyciągnąłem obudowe filtra i chlodzenie alternatora ale i tak nie moge wlozyc rak by go siegnac bo on jest pod kolektrem....tymczasowo podciagnalem linke od gazu zeby troche wyzsze obroty byly :/ nie wiem co dalej auto wogole cos dziwnie sie zachowuje....dziwnie zapal tak jakby nie na wszystkie cylindry i zauwazylem ze pali wiecej jakies 2l na 100km chyba pojade na kompa gdzies tylko juz w okolicy bylem wszedzie i nic albo nie mogli sie podlaczyc albo zero bledow

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL