BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 czerwca 2025, 10:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 18:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
Pinczer napisał(a):
Tak w M30 jeździło jakby wsadzili skarpete w dolot. Druga sprawa za ile mu założą Blosa 100-200zł taniej niż sekwencje?

to coś kiepskie masz doświadczenia bo ja zakładałem 3 blosy i za każdym razem było dużo dużo lepiej niż oryginalnie w I lub II generacji, samochód ciągną do końca i ciągle tak samo, nie dławiło się już auto.
CO do sekwencji to za 2300 nie założy sie dobrej instalacji tylko qpe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 18:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
ja polecam stag kme i agis osobiście mam kme żadnego złego słowa nie mogę powiedzieć przez prawie 1.5 roku użytkowania. kumpel ma agisa też fajna instalka :) za agisa dał 1850 4cyl. ja za swoją prawie 1.5 roku temu 2380 6cyl. ogólnie jeżeli się zmienia filterki na czas nic się nie dzieje złego ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 18:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Co do BLOSa .. Wynalazek jest bardzo dobry..pod warunkiem, ze zaklada sie go samemu bo niestety fachowcow u nas brak - wiekszosc gazownikow nie ma o nim pojecia.. tak samo jak wiekszosc gaziarzy nadal nie potrafi zalozyc/skalibrowac poprawnie sekwencji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 20:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
zoltecek napisał(a):
Pinczer napisał(a):
Tak w M30 jeździło jakby wsadzili skarpete w dolot. Druga sprawa za ile mu założą Blosa 100-200zł taniej niż sekwencje?

to coś kiepskie masz doświadczenia bo ja zakładałem 3 blosy i za każdym razem było dużo dużo lepiej niż oryginalnie w I lub II generacji, samochód ciągną do końca i ciągle tak samo, nie dławiło się już auto.
CO do sekwencji to za 2300 nie założy sie dobrej instalacji tylko qpe.


I /II generacja to jest coś na czym nie da się jeździć brak mocy, na mixerze też będzie się dokręcał nawet M30B35 wszystko zależy od reduktora. Do małych silniczków Blos może jest OK jak ktos nie oczekuje za wiele do dużych nie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 21:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Pinczer napisał(a):
zoltecek napisał(a):
Pinczer napisał(a):
Tak w M30 jeździło jakby wsadzili skarpete w dolot. Druga sprawa za ile mu założą Blosa 100-200zł taniej niż sekwencje?

to coś kiepskie masz doświadczenia bo ja zakładałem 3 blosy i za każdym razem było dużo dużo lepiej niż oryginalnie w I lub II generacji, samochód ciągną do końca i ciągle tak samo, nie dławiło się już auto.
CO do sekwencji to za 2300 nie założy sie dobrej instalacji tylko qpe.


I /II generacja to jest coś na czym nie da się jeździć brak mocy, na mixerze też będzie się dokręcał nawet M30B35 wszystko zależy od reduktora. Do małych silniczków Blos może jest OK jak ktos nie oczekuje za wiele do dużych nie.


M50b25 z BLOSem instalowanym wlasnorecznie wyplul na mi na hamownii MAHAA 189KM...no chyba, ze to maly silniczek to przepraszam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 21:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
A na benzynie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 09:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Pinczer napisał(a):
A na benzynie?


Na benzynie nie zrobilem pomiaru bo mialem wykonczona pompe paliwowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 09:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Pinczer napisał(a):
A na benzynie?


Na benzynie nie zrobilem pomiaru bo mialem wykonczona pompe paliwowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 09:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Pinczer napisał(a):
A na benzynie?


Na benzynie nie zrobilem pomiaru bo mialem wykonczona pompe paliwowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 09:49 
dzwonilem dzisiaj do roznych zakladow w roznych miastach cena wacha sie od 2100 do 2800 odradzają tego VTECA, ALE jedni polecają mi stag300 a inna firma odradza bo mowi ze to gowno i poleca AGIS, tak samo jedna firma powiedziała ze BRC to nie najlepszy pomysł a nastepna firma powiedziała że BRC za 2800 i to bedzie najlepsze rozwiazanie...
Mam metlik w glowie co do tej instalacji, co polecacie? którą? z Ktora nie bedzie problemów?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 12:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
ja mam agisa, jestem zadowolony ale jest to instalacja bardzo zaawansowana, potrzeba gazownika który naprawę zna tą instalację idealnie bo daje ogromne możliwości ale do m40 nie można wykorzystać nawet połowy tego co oferuje (mówię o Agis OBD/Can a nie o Agis Mini). Ogólnie bezawaryjnie juz 10kkm ale ustawiałem ja na początku ze 3 razy, no i taka pierdoła ale wkurzająca jest że wskaźnik poziomu gazu nie pokazuje dokładnie w przeciwieństwie do wskaźników wpgh montowanych w Stagu 300 i Stagu 4. Ogólnie polecam albo staga 4 albo 300 plus. Ponoć mają teraz w Agisie montować ledowe wskaźniku i ma być dobrze.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL