BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 03:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 16:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Tomek_ff napisał(a):
To ja może coś doradze .
Nie wiem czy bedziesz tez robił reczny hamulec , jak tak to polecam odrazu kupic nowe sprezynki odrazu ze szczekami .

Ja na tyle mam klocki Bosch +tarcze TRW i jest git :)


Tak tył też chce robić, wymiana linek,tarcze i klocki i to samo przód. Postanowiłem że zostanę przy serii, przy mojej jeździe to wystarczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 18:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
przeglądałem części według numeru seryjnego i w e46 328 a w e36 każdym na przodzie zaciski są takie same. różne są tylko jarzma, dlatego w e46 jest większa tarcza.

A jeśli chodzi o tył to zastanów się nad zmianą na tarcze wentylowane. zmieniasz zaciski z jarzmami od e36. W większych pojemnościach po 95 chyba były z tyłu już wentylowane.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 23:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
czesiio napisał(a):
A jeśli chodzi o tył to zastanów się nad zmianą na tarcze wentylowane. zmieniasz zaciski z jarzmami od e36. W większych pojemnościach po 95 chyba były z tyłu już wentylowane.


Właśnie się zastanawiałem nad tym czy mogę wrzucić na tył wentylowane, a co do przednich tarcz to myślę nad zimmermann sport lub ATE power disck


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 22:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
postanowiłem zakupić tarcze przód zimmermann sport + klocki ferodo premier + czujnik ate


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL