BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 10:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 23 listopada 2009, 20:23 
jakie są objawy uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa ??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 23 listopada 2009, 20:35 
jakie są objawy uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa ??
wydaje mi się ze to jego sprawka spędza mi sen z powiek i przyjemność jazdy BMW


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 24 listopada 2009, 18:39 
dziś wymieniłem czujnik temperatury ( w m44 jest jeden podwójny od wskaźnika na zegary i od sygnału do kompa) po zamontowaniu go i jeździe w sumie nic się nie zmieniło jak przerywał tak i dalej to robi :/ , gdy stałem w miejscu i dodawałem gazu zauważyłem ze obroty opadają i staja chwilowo na około 1500 i poznej na około 1200 i dopiero później są okolo 800 :niepewny: .
Zgasiłem silnik i za chwile chciałem ponownie uruchomić a on zapalił dopiero po dłuższym kręceniu i obroty strasznie dziwne , trzęsie całym autem a gdy chce dodać gazu silnik niebardzo wchodzi na obroty gdy puszczam gaz to gasnie , gdy ponownie uruchamiam silnik auto strzela jakby w rure wydechowa :(


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 24 listopada 2009, 19:27 
panowie czy nikt nigdy nie miał podobnej usterki ???
Bo nie chce mi się od nowa zaczynać takiego samego postu na innym forum bmw :suchy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 24 listopada 2009, 19:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: kamionna
Ile Ci auto pali?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 24 listopada 2009, 19:38 
szczerze mówiąc to nigdy spalania nie mierzyłem ale od kiedy bmw coś zaczeło bolec mam wrażenie ze spalanie znacznie wzrosło czasem nawet czuć z wydechu zapach paliwa jakby auto nie miało katalizatora


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 24 listopada 2009, 19:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e36 sedan
kolego sprawdź sobie czy kable zasilające pompe paliwa pod kanapą nie są gdzieś przetarte,
W mojej buni miałem podobne objawy i kabel od (-) był uszkodzony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 24 listopada 2009, 19:47 
w sumie patrzyłem z grubsza pod siedzenie ale nie zwracałem uwagi na kable tylko na podłączenia wtyczek , wiec jutro na pewno zobacze


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 24 listopada 2009, 19:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
Zacznij od czujnika położenia wału, a nie wałka. Póki nie padnie na amen to auto tak kuleje i nie błędów na kompie. Miałem to u siebie i pół osprzętu wymieniłem bez potrzeby.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 24 listopada 2009, 21:07 
czujnika położenia wału to jest ten który idzie z obudowy rozrządu do puszki pod kolektorem ??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 24 listopada 2009, 21:23 
lukasz_e36 napisał(a):
kolego sprawdź sobie czy kable zasilające pompe paliwa pod kanapą nie są gdzieś przetarte,
W mojej buni miałem podobne objawy i kabel od (-) był uszkodzony

Kolego , nie mogłem wytrzymać do jutra i odwiedziłem garaż , sprawdziłem pod tylnym siedzeniem jak mówiłeś i nic , wymontowałem nawet siedzenie kierowcy i wykładzine i tam patrzyłem ale me oko nie uchwyciło usterek :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 25 listopada 2009, 19:04 
dziś poszukiwałem czujnika połozenia wału korbowego i nigdzi enie mogłem kupić ani nowego ani używki :mad:
Może orientuje się ktoś jak sprawić ten czujnik ?? wydaje mi się ze miernik powinien coś wykazać tylko własnie jakie wartości powinien pokazywac sprawny czujnik ???


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 25 listopada 2009, 19:08 
dodam ze auto przeważnie odpala za 1 razem nieważne czy ciepły czy zimny , a ponoć objaw uszkodzonego czujnika wału korbowego to źle odpalajacy silnik


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 26 listopada 2009, 11:26 
dziś odpiąłem wtyczkę od czujnika położenia wałka rozrządu i odpaliłem silnik , wydaje mi się ze pracuje lepiej . Można dla diagnozy pojeździć trochę z wypiętym czujnikiem położenia wałka rozrządu ????


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 30 listopada 2009, 16:02 
usterka okazał się uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu
może posiada ktos taki czujnik do m44 ??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 21:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Możesz w jakis sposób pokazac który to jest ? Jakies foto lub na realom. Bede wdzieczny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 10:10 
Możesz w jakis sposób pokazac który to jest ? Jakies foto lub na realom. Bede wdzieczny.
u mnie to jest ten nad obudową termostatu
http://moto.allegro.pl/item875667633_si ... lecam.html


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 11:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Ok Wielkie dzieki!
Tak jak myslałem. Takie ustronstwo i tyle kłopotu narobiło.
Wymieniłes i juz masz ok?Pytałem bo spotkalem sie kiedys z takimi samymi objawiami w bmw brata,tyle ze to sie cudownie samo naprawiło.
Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] WARIACJE IS-A
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 12:08 
wymieniłem i jest ok :)
niestety do tego modelu silnika nie było zamienników tylko oryginał w granicach 500zł :zalamany:
ale nabyłem używany orginał od kolegi z forum www.bmw-syndykat.pl :)
dodam jeszcze ze 3 wizyty na kompie miałem które nie wykrywały uszkodzenia tego czujnika wiec zajeło mi kilka dni zanim doszedłem ze to on jest uszkodony :]


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL