BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 09:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 19:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Powodzenia... Jeżeli ci się uda to będziesz pierwszy :) NIe słyszałem żeby ktoś uratował zegary.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 19:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
Bobby Vintage, to mało słyszałeś!
Jeśli wykluczyłeś już zasilanie doprowadzone do zegarów, to zacznij od szukania zimnych lutów od strony zasilania w liczniku.
Typowy elektronik z małą wiedzą na temat zasilania licznika powinien usterkę naprawić dość sprawnie ;)

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 20:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Ja bym to zaniósł do elektronika, co by stacją na gorące powietrze powtórnie wszystko przetopił. Uczciwy nie powinien wziąć więcej niż parenaście zł, ale trzeba znaleść dobrego, bo hotairem można łatwo przedobrzyć.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 20 stycznia 2012, 23:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 665
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: e36 328
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97228 Aktualne foty str 5.. ;)
Kentos napisał(a):
Mi to wygląda że licznik jest ok a połączenia szwankują
Dodam coś o czym zapomniałem napisać. Przewody i kostki są na 99.999...9% DOBRE I SPRAWNE z tego względu że kiedy jeździłem na zegarach od 4cylindrówki (o których pisałem na poprzedniej stronie tematu) to nigdy nie zdarzyło mi się żeby zgasły. A kiedy przełożyłem z powrotem moje ori zegary to w drodze do domu od garażu (500m) udało im się zgasnąć.. :kwasny: Przyczyna jest w płytce.. Tylko gdzie.?? :]

Bobby Vintage napisał(a):
Powodzenia... Jeżeli ci się uda to będziesz pierwszy :) NIe słyszałem żeby ktoś uratował zegary.

Dzięki. ;) Pożyjemy, popróbujemy, zobaczymy :P

lupanet napisał(a):
Jeśli wykluczyłeś już zasilanie doprowadzone do zegarów, to zacznij od szukania zimnych lutów od strony zasilania w liczniku.

Jutro sprawdzę dokładnie gdzie jest masa i ruszę jej ścieżką na poszukiwania złego demona :P :D

mroova81 napisał(a):
Ja bym to zaniósł do elektronika, co by stacją na gorące powietrze powtórnie wszystko przetopił. Uczciwy nie powinien wziąć więcej niż parenaście zł, ale trzeba znaleść dobrego, bo hotairem można łatwo przedobrzyć.

Właśnie, DOBREGO, tylko skąd go wziąć.?? I nawet dobry nie da mi gwarancji że wszystko będzie chodzić jak powinno ale kasę weźmie :chytry:

_________________
Obrazek

Moja B-U-M-A.: viewtopic.php?f=6&t=97228
Nowe foty str 5..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 21 stycznia 2012, 17:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
Yaro napisał(a):
Kentos napisał(a):
Mi to wygląda że licznik jest ok a połączenia szwankują
Dodam coś o czym zapomniałem napisać. Przewody i kostki są na 99.999...9% DOBRE I SPRAWNE z tego względu że kiedy jeździłem na zegarach od 4cylindrówki (o których pisałem na poprzedniej stronie tematu) to nigdy nie zdarzyło mi się żeby zgasły. A kiedy przełożyłem z powrotem moje ori zegary to w drodze do domu od garażu (500m) udało im się zgasnąć.. :kwasny: Przyczyna jest w płytce.. Tylko gdzie.?? :]

Bobby Vintage napisał(a):
Powodzenia... Jeżeli ci się uda to będziesz pierwszy :) NIe słyszałem żeby ktoś uratował zegary.

Dzięki. ;) Pożyjemy, popróbujemy, zobaczymy :P

lupanet napisał(a):
Jeśli wykluczyłeś już zasilanie doprowadzone do zegarów, to zacznij od szukania zimnych lutów od strony zasilania w liczniku.

Jutro sprawdzę dokładnie gdzie jest masa i ruszę jej ścieżką na poszukiwania złego demona :P :D

mroova81 napisał(a):
Ja bym to zaniósł do elektronika, co by stacją na gorące powietrze powtórnie wszystko przetopił. Uczciwy nie powinien wziąć więcej niż parenaście zł, ale trzeba znaleść dobrego, bo hotairem można łatwo przedobrzyć.

Właśnie, DOBREGO, tylko skąd go wziąć.?? I nawet dobry nie da mi gwarancji że wszystko będzie chodzić jak powinno ale kasę weźmie :chytry:

Kolego Yaro popieram twoje rozumowanie (jak naprawisz to zamkniesz usta niedowiarkom) zrób dokladnie jak napisałeś i ja CI to wcześniej sugerowałem -- PO nitce do BŁEDU -- najbliższy punkt styku od kostki idąc po zasilaniu czyli + , jak nie zadziała to analogicznie masa. potem będziemy myśleć co dalej ale ja juz PLAN MAM ale za wcześnie by pisać.....działaj

_________________
E36 E46 E90 seria 3 to jest to .... Części używane mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 14:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 665
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: e36 328
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97228 Aktualne foty str 5.. ;)
Kentos napisał(a):
Kolego Yaro popieram twoje rozumowanie (jak naprawisz to zamkniesz usta niedowiarkom) zrób dokladnie jak napisałeś i ja CI to wcześniej sugerowałem -- PO nitce do BŁEDU -- najbliższy punkt styku od kostki idąc po zasilaniu czyli + , jak nie zadziała to analogicznie masa. potem będziemy myśleć co dalej ale ja juz PLAN MAM ale za wcześnie by pisać.....działaj

Dzięki. ;)

Idąc po nitce doszedłem do tego że pierwszymi punktami do sprawdzenia są te 2 miejsca zaznaczone na zdjęciu. Z kostek wychodzi tam prąd. Z tej 4 od góry po włączeniu zapłonu a z tej poniżej idzie ciągle. Wydaje mi się że jest to podtrzymanie żeby zegary się nie resetowały (tak jak w radiu). :chytry: Jeśli źle coś zrozumiałem to proszę o poprawkę. :] Mówię od razu że nie mam za dużego pojęcia w temacie elektroniki. :wstyd:

Obrazek

Tylko mam pytanie: jak się pozbyć tej pomarańczowej mazi (zabezpieczenia przed śniedzeniem styków)..?? Gorącym grotem rozpuścić czy zdrapać, nie chcę czegoś uszkodzić a nie wiem co to dokładnie jest. :dontgetit: :niepewny:

_________________
Obrazek

Moja B-U-M-A.: viewtopic.php?f=6&t=97228
Nowe foty str 5..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 24 stycznia 2012, 21:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 665
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: e36 328
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97228 Aktualne foty str 5.. ;)
Nie mogąc znaleźć rozwiązania problemu postanowiłem poprawić wszystkie luty (do których miałem dostęp) na płytce. :chytry:

Obrazek

Jutro z rana podłączę je i zobaczymy czy jeszcze działają. :P A może się naprawiły :hyhy:

_________________
Obrazek

Moja B-U-M-A.: viewtopic.php?f=6&t=97228
Nowe foty str 5..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 25 stycznia 2012, 15:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 665
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: e36 328
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97228 Aktualne foty str 5.. ;)
Zgodnie z tym co pisałem wczoraj dziś zrobiłem test poprawionych zegarów. Przejechałem przeszło 20km, nagrzałem w kabinie że sam ledwo wysiedziałem :) skierowałem nadmuch na szybę żeby zagrzać zegary.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

I co.??
I chyba wczorajsze lutowanie wszystkiego pomogło. Nie zgasły nawet na chwilę :D
Nie chcę się cieszyć przedwcześnie ale jest duże prawdopodobieństwo że usterka ustąpiła. :] Podczas wcześniejszych testów już po przejechaniu ok 2-5km zanim się silnik rozgrzał zegary gasły.

Rodzi się pewnie pytanie co takiego i jak zrobiłem..??

1. Zaopatrzyłem się w dość precyzyjną lutownicę pistoletową z grzałką ceramiczną widoczną na wcześniejszych zdjęciach POLECAM w 100% idealnie się sprawdziła, (29zł) są takie na allegro oraz cynę z domieszką kalafonii..
2. Zacząłem lutować. Wprawy nie mam więc lutowałem jak umiałem. :zawstydzony:

Zacząłem od miejsca gdzie według kostek płynie prąd. Zdrapałem mazię ze styków i polutowałem miejsca zaznaczone strzałkami.

Obrazek

Poprawiłem miejsca lutowania na wszystkich kondensatorach
na pierwszym zdj są po lewej str takie czarne a na drugim zdj (zaznaczone na czerwono). Pewnie można zrobić to ładniej ale nie o estetykę tu chodzi, przynajmniej nie mi.. :luka:

Obrazek
Obrazek

A potem przetopiłem WSZYSTKIE pozostałe już istniejące miejsca gdzie wystaje lut. Nie nakładałem nowego a jedynie dotykałem gorącym grotem i czekałem 2sek aż się obecny lut zmieni w formę płynną (przetopi się). Nie wszystkie są pozaznaczane na czerwono ale domyślicie się o co chodzi.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Nie ruszałem jedynie tych miejsc z tymi (nie wiem jak się to fachowo nazywa, oporniki czy coś). Są m.in. zaznaczone na zdjęciach. Nie miałem odpowiednio małej lutownicy.

Obrazek
Obrazek

Pozostałe miejsca gdzie mogłem poprawić styk to rozgrzewałem. Po jednej jak i po drugiej stronie płytki.

Czy poprawiły się na 100% nie wiem. W każdym razie dziś nie wyłączyły się a wcześniej gasły. Puki co składam je z powrotem w całość i będę z nimi jeździć. Jeśli zgasną to na pewno o tym napiszę i będę szukał innej usterki. Jeśli będą działać prawidłowo to też napiszę potwierdzając słuszność mojej naprawy. :]

Jak na razie nie polecam z czystym sumieniem ale i nie przestrzegam przed własnoręczną próbą ratowania zegarów z e36. Jeśli ma się trochę wyczucia to ciężko jest je popsuć a być może uda się je naprawić.. ;)
Koszty jakie poniosłem to jedynie koszty lutownicy ale to mi akurat zostanie i pewnie jeszcze nie raz się przyda no i może parę groszy za wachę na testy zegarów. .

_________________
Obrazek

Moja B-U-M-A.: viewtopic.php?f=6&t=97228
Nowe foty str 5..


Ostatnio edytowano 25 stycznia 2012, 22:04 przez Yaro, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 25 stycznia 2012, 15:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 160
Moje BMW: e46
Kod silnika: M57D30
Garaż: E46 330D
Saxo 1.5 D - w tym nic się nie psuje
No to gratuluje zacięcia, fajnie że się udało.
Mylisz kondensatory, rezystory i diody ale co tam,....najważniejszy jest efekt.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 25 stycznia 2012, 15:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 129
Lokalizacja: Puławy, lubelskie
Moje BMW: E32
Kod silnika: M30B35
Jak pisałem o prze lutowaniu wszystkiego to mnie wyśmialiście.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Reset zegarów w czasie jazdy. CO POLUTOWAĆ NA PŁYTCE ?
PostNapisane: 25 stycznia 2012, 15:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 665
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: e36 328
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97228 Aktualne foty str 5.. ;)
Orfeusz napisał(a):
No to gratuluje zacięcia, fajnie że się udało.

Dzięki. :) Czy się udało to czas zweryfikuje..
Orfeusz napisał(a):
Mylisz kondensatory, rezystory i diody ale co tam,....najważniejszy jest efekt.

Ja wiedzę o elektronice w skali od 1-10 mam może na poziomie 0.5 więc uprzedzałem. :]

seba7er napisał(a):
Jak pisałem o prze lutowaniu wszystkiego to mnie wyśmialiście.

:!: zwracam honor. :!: ;) Ale zdecydowałem się na to tylko z tego powodu że nie miałem już innego pomysłu ani nic do stracenia.. :P

_________________
Obrazek

Moja B-U-M-A.: viewtopic.php?f=6&t=97228
Nowe foty str 5..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wyłączające sie zegary. i PO PROBLEMIE, raczej
PostNapisane: 26 stycznia 2012, 08:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
A problem tkwił widoczny na pierwszym zdjęciu tam gdzie plus i masa przychodzi, tam gdzie zaczełeś swoja przygodę z poprawianiem lutów -- reszta była zbyteczna ale nie zaszkodzi ;) i dobrze , dobrze ze sie wstrzymałem z postem bo juz miałem pisać ale u siebie i tak bym wszystkie poprawiał ....
A był już tu gościu co CI to doradzał .....i tylko bym go powielił wraz ze skutkami :D

_________________
E36 E46 E90 seria 3 to jest to .... Części używane mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wyłączające sie zegary. i PO PROBLEMIE, raczej
PostNapisane: 26 stycznia 2012, 21:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 665
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: e36 328
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97228 Aktualne foty str 5.. ;)
Kentos napisał(a):
A problem tkwił widoczny na pierwszym zdjęciu tam gdzie plus i masa przychodzi, tam gdzie zaczełeś swoja przygodę z poprawianiem lutów -- reszta była zbyteczna ale nie zaszkodzi ;)

Właśnie tego pewny nie jestem czy to jest tylko to jedno miejsce. Wiem na pewno że dziś kolejne km przeleciały a zegary nie zgasły nawet na chwilę.. :] Jednak ciągle je z uwagą obserwuję.. :chytry:

_________________
Obrazek

Moja B-U-M-A.: viewtopic.php?f=6&t=97228
Nowe foty str 5..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wyłączające sie zegary. i PO PROBLEMIE, raczej
PostNapisane: 29 stycznia 2012, 22:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 665
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: e36 328
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97228 Aktualne foty str 5.. ;)
W związku z tym że przejechałem już sporo km również w mroźne dni to sądzę że mogę już potwierdzić iż MOJA NAPRAWA ZEGARÓW PRZYNIOSŁA OCZEKIWANY SKUTEK. :cwaniak: Zegary już się NIE WYŁĄCZAJĄ :chytry: Więc jeśli ktoś będzie miał wyłączające się zegary w e36 niech przeczyta uważnie ten temat. ;)

_________________
Obrazek

Moja B-U-M-A.: viewtopic.php?f=6&t=97228
Nowe foty str 5..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wyłączające sie zegary. i PO PROBLEMIE, raczej
PostNapisane: 29 stycznia 2012, 23:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
Yaro napisał(a):
W związku z tym że przejechałem już sporo km również w mroźne dni to sądzę że mogę już potwierdzić iż MOJA NAPRAWA ZEGARÓW PRZYNIOSŁA OCZEKIWANY SKUTEK. :cwaniak: Zegary już się NIE WYŁĄCZAJĄ :chytry: Więc jeśli ktoś będzie miał wyłączające się zegary w e36 niech przeczyta uważnie ten temat. ;)

To na nagroda za cierpliwość i wytrwałość.... :padam: a żarówki w liczniku wymień na ledy -->sugestia

_________________
E36 E46 E90 seria 3 to jest to .... Części używane mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wyłączające sie zegary. NAPRAWIONE !!! krok po kroku.
PostNapisane: 30 stycznia 2012, 18:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 665
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: e36 328
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97228 Aktualne foty str 5.. ;)
Kentos napisał(a):
To na nagroda za cierpliwość i wytrwałość....

Można i tak to nazwać ;)
Kentos napisał(a):
a żarówki w liczniku wymień na ledy -->sugestia

A co by mi to miało dać?? lepiej świecą i gdzie ewentualnie takie diody dostać..??

_________________
Obrazek

Moja B-U-M-A.: viewtopic.php?f=6&t=97228
Nowe foty str 5..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wyłączające sie zegary. NAPRAWIONE !!! krok po kroku.
PostNapisane: 31 stycznia 2012, 11:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
Yaro napisał(a):
Kentos napisał(a):
To na nagroda za cierpliwość i wytrwałość....

Można i tak to nazwać ;)
Kentos napisał(a):
a żarówki w liczniku wymień na ledy -->sugestia

A co by mi to miało dać?? lepiej świecą i gdzie ewentualnie takie diody dostać..??

Tak światło jest znacznie lepsze (czysty kolor) mało pobierają prądu i nie nagrzewają sie oraz co dla twojego licznika ważne nie obciążają go termicznie a z tego powodu powstała ta usterka. LED o odpowiedniej barwie znajdziesz w sklepach z elektroniką . dodam że w nowszych autach wszystko już na ledach jest.....

_________________
E36 E46 E90 seria 3 to jest to .... Części używane mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wyłączające sie zegary. NAPRAWIONE !!! krok po kroku.
PostNapisane: 22 marca 2012, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E36Coupe
Kod silnika: M43
Problem trochę inny ale napewno tez będe grzebał zegar. Pozwole sobie zapytać tutaj bo kolega wrzucił konkretne zdjęcia :)

Padł mi dźwięk kierunków i chciałbym zaglądnąć do buzzera.
Niestety nie wiem gdzie on się znajduje.

Obrazek

Czy jest to ten stojący pionowo prostokąt marki siemens?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wyłączające sie zegary. NAPRAWIONE !!! krok po kroku.
PostNapisane: 24 marca 2012, 01:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 665
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: e36 328
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97228 Aktualne foty str 5.. ;)
Tomek cc napisał(a):
Czy jest to ten stojący pionowo prostokąt marki siemens?

Na 98% tak.. ;) Na pewno po lewej str zegarów patrząc na nie z pozycji kierowcy w aucie czyli powinno to być właśnie to.. :chytry:

_________________
Obrazek

Moja B-U-M-A.: viewtopic.php?f=6&t=97228
Nowe foty str 5..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wyłączające sie zegary. NAPRAWIONE !!! krok po kroku.
PostNapisane: 18 lipca 2012, 20:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 312
Lokalizacja: Olkusz
Moje BMW: E36 323 qp
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103417
Witam podepne sie tez bo problem podobny do mojebo mianowicie tez czasami zdaza mi sie ze wylacza sie wszystkie zegary wszystko ale to zadko natomiast maksymalnie isytujace jest to ze predkosciomierz przestaje dzialac wszystki inne dziala predkosciamierz NIE :mad: jak uderze w deske to nieraz zaskoczy, kilka razy rozbierałem juz zegary podginałem blaszki od tych bolczyków predkosciomierza na kilka dni spokuj i znowu wraca zauwazyłem ze w zime sie tak nie dzialo a jesli tak to rzadko... macie jakies pmysly sugestie bo denerwuje mnie to starsznie. Chyba spbuje jak kolega rozbiore i przelutuje wszystko co mi pod reke podejdzie :] :]

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL