yeahman napisał(a):
Chłopie co ty bredzisz
To po co w papierach dają że się powinno wymieniać olej co 10 000 km..? Skoro zanim tyle kilometrów dokręcisz to olej wymienisz już 2 razy przez dolewanie..?
Lepiej zrób tak "

" i udaj że coś ci się pokićkało..
Widać że jesteś zwykłym amatorem co tylko jeździ. Sam bredzisz. Nie znasz się. Chwyć najpierw jakąś książkę o mechanice, albo chociaż instrukcję obsługi jakiegoś samochodu. Obojętnie VA Audi BMW Opel, co chcesz.
KAŻDY producent podaje normę 0,5-1,5/1000km.
I ZROZUM że to nie jest norma jako norma spalania, tylko MAX co może brać, MAX na ile fabryka zezwala i Ty masz się nie martwić.
Kiedyś jak robiłem statystyki do firmy to dzwoniłem po serwisach i co by to nie było czy Skoda czy Mercedes zawsze podawali mi 0,5-1 dla różnych silników. MAX!
A wymiana oleju nie związku z jego dolewaniem! Nie myśl że dolewając olej wymieniasz go czy odświeżasz. To tak niestety nie działa, bo to nie tylko fizyka, lecz chemia. To nie woda czy drink, to olej. Wymiana to wymiana.
A Ty masz olej sprawdzać co 1000km i przed dłuższą jazdą i dolewać jak za mało! I tyle masz wiedzieć! Jak zacznie brać tyle, że dolewki po litrze co 1000 km nie wystarczają i trzeba je robić częściej, to wymiana pierścieni i gumek!
Odkryłeś jakąś nową teorię czy co? Po co na każdej stacji jest mnóstwo 1 litrowych butelek oleju? Dlaczego Orlen Oil ma teraz w reklamie "nie czekaj aż się zatrze, dolej olej"?? Małe dziecko wie że olej się dolewa, i nie ma w tym nic dziwnego.
Masz jeszcze coś mądrego do napisania to napisz, pośmiejemy się
