BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 13:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 19:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
wipeer napisał(a):
Kisiel24, :08: za wytrwałość :rotfl:

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: dziekuje kolego hyhyhy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 68
Lokalizacja: ostrowiec św
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B25
wipeer napisał(a):
Kisiel24, :08: za wytrwałość :rotfl:


a cos ci sie nie podoba kolego /???/

_________________
B M W BoGiEm A DriFt NaÂŁoGiEM :P:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
ZioMaLa napisał(a):
a cos ci sie nie podoba kolego /???/
ależ skąd koleżanko :)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 22:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam nie chcialbym sie wtracac w tak fascynujaca rozmowe :D ale te obrotki moga latac od krokowego(bo pewnie w m50 tez takie cos jest)pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 22:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 68
Lokalizacja: ostrowiec św
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B25
tomekgdz napisał(a):
witam nie chcialbym sie wtracac w tak fascynujaca rozmowe :D ale te obrotki moga latac od krokowego(bo pewnie w m50 tez takie cos jest)pozdro



jest silniczek ... myslelismy nad tym .... wogole nad cym my niee myslelismy po prostu trzeba sprawdzac kazda rzecz po kolei i sie okaze:P

_________________
B M W BoGiEm A DriFt NaÂŁoGiEM :P:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 23:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
wydaje mi sie ze taka podstawa od falujacych obrotow jest wlasnie krokowy ,przeplywaka lub sonda oczywiscie mozna posprawdzac na wlasna reke bez zadnego wkladu przewody od podcisnienia czy sa na swoim miejscu no i oczywiscie czy sa cale (czesto lubi pekac ten od przeplywki) co do kopcenia to tak jak mi tu koledzy podpowiadali uszczelniacze zaworowe lub pierscienie olejowe bo nie wydaje mi sie zeby temperatura miala na to wplyw, przeciez to nie diesel ze sobie zimny zakopci pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 10:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
widze ze kobieta zrobiła za mnie robote... Co do kopcenia w uszczelka pod glowica odpada bo w zbiorniczku wyrownawczym płych chłodzenia niema sladów oleju ani płynu nie ubywa...

a co do tego falowania to watpie zeby to był krokowiec bo auto nieema mocy jak na sowja pojemność,,, z tego co pisalościre było wszystko sprwadzane oprocz tego krokowaca... Psprawdzam to wszystko i zobaczymy co wyniknie z tego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 16:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
michal1986 wymieniales moze swiece ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 16:14 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 68
Lokalizacja: ostrowiec św
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B25
qrax napisał(a):
michal1986 wymieniales moze swiece ?



tak swiece byly wymieniane i to nawet na gazowe ... bo tam jest sekwencja :P:P

_________________
B M W BoGiEm A DriFt NaÂŁoGiEM :P:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 17:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
LPG czy benzyna, swiece powinny byc ori zalecane do tego silnika przez bmw. Gazowe to chwyt marketingowy. Przy wymianie swiec i problemach z silnikiem tym bardziej, nalezy przyjrzec sie starym swiecom - analizowaliscie je ? Jesli nie to czy macie chociaz jedna stara swiece?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 19:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
Panie i Panowie, w m50 przeplywka nie ma klapki zadnej, w starych silnikach jest taki przeplywomierz....A pytanie bylo o odme jeszcze. Jest ona pod kolektorem ssacym, miedzy 3 a czwartym cylindrem, ciezko sie tam dostac, w e34 z silnikiem m50, trzeba zdjac dolot do alternatora, i mozna lapke tam wlozyc pod kolektor i siegnac ta odme( tylko silnik lepiej zeby byl wtedy zimny ;) ).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 10:56 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 68
Lokalizacja: ostrowiec św
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B25
qrax napisał(a):
LPG czy benzyna, swiece powinny byc ori zalecane do tego silnika przez bmw. Gazowe to chwyt marketingowy. Przy wymianie swiec i problemach z silnikiem tym bardziej, nalezy przyjrzec sie starym swiecom - analizowaliscie je ? Jesli nie to czy macie chociaz jedna stara swiece?


lpg i benzyna... wczesniej byly swece bosh ... problemy sie zaczely zanim swiece byly wymieniane... i wlasnie pierwsze co to swiece byly sprawdzane... i byly zabrudzone olejem .. wiec sie je wyczyscilo no i wsadzilo na swoje miejce ale jak nie bylo zadnej poprawy to poprostu sie je zmienilo na nowe... a co do tego czy mamy swiece to owszem sa ;p

_________________
B M W BoGiEm A DriFt NaÂŁoGiEM :P:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 15:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
To porownaj sobie wyglad uzywanej swiecy z twojego silnika z tymi tutaj http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece_2.html

moze cos wam to nasunie, teraz stosuje sie nowsze metody diagnostyki ale stara szkola nie jest zla :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 15:54 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
Ziomalka te objawy mnie wygladaja na nieszczelnosc w dolocie.
Sprawdzcie kazda nawet najdrobniejsza rurke dokladnie bo moze gdzies tam jakas gumeczka pekla etc.
Co do swiec...pewno nieszczelne uszczelniacze zaworowe i rzuca olej na swiece.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 21:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 68
Lokalizacja: ostrowiec św
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B25
PageUp napisał(a):
Ziomalka te objawy mnie wygladaja na nieszczelnosc w dolocie.
Sprawdzcie kazda nawet najdrobniejsza rurke dokladnie bo moze gdzies tam jakas gumeczka pekla etc.
Co do swiec...pewno nieszczelne uszczelniacze zaworowe i rzuca olej na swiece.


spoko spoko sprawdzi sie ;)) i mam nadzieje ze to w koncu cos da:]] pozdro ;d

_________________
B M W BoGiEm A DriFt NaÂŁoGiEM :P:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 08:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Witam! Na wstepmie chcialbym podziekowac za licze odp. a teraz do zeczy:
Nadal auto niema mocy
Byłem autem na kompie i komputer pokazywal kilka nierealnych wartosci mianowicie kąt wtryskyu byl -78 st. przepływka pokazywala miedzy 800-1900 m3/ s (lub min) niewiem jaka jest jednostka niepamietam... kilka wskaznikow nic niepokazywalo... Aha po podłaczeniu pod kompa był błąd sondy lambda ale po jej wyjęciu, wyczyszczeniu i ponownym podłaczeniu pod kompa bład znikł. Co do przepływki to gdy ja odłaczylismy to komp wskaał jej blad.
Wymieniłem swiece na NGK V-line takie niebieski do lpg po zrobieniu 700km na trasie wykreciłem swiece i były one koloru kawy z melkiem takie jasne wiec chyba sa ok? jesli chodzi o nieszczelność jaka kolwiek to przejzalem raczej wszystko i jest ok.

Teraz pytanie czy krokowiec jest odpowiedzialny za moc auta czy raczej tylko za dostarczanie paliwa na luzie?? Jakie jest zadanie tej calej odmy??

Co do kopcenia to w zbiorniku wyrownawczym niema sladów oleju i nieubywa plynu za to ojelu dosc sporo bo na 1500 km zninelo mi ok 4 mm ze stalki a sprawdzam stan ok 5 min po zgaszeniu auta.

Co to moze być czy jest mozlie ze padl komp?? niestety u mnie w wiosce na szrocie niemaja takego i nieemam mozlwosci podpiecia innego i sprawdzenia go co zrobic bo nieusmiecha mi sie kupowac kompa z allegro i okaze sie ze to nie jego wina. Zaprowadzić auto do mechanika?? Jak on wie ze juz sam niedaje rady to zedrze ze mnie skure bo nawymysla cos wiec prosze o porady co jeszcze sprawdzic zamin go oddam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 14:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
W ECU zdarzaja sie zimne luty, jesli auto chodzi to moze to skutkowac mniejsza moca. Jednego chyba jeszcze nie powiedziales albo nie zauwazylem - jesli mowa o tym ze auto nie ma mocy, to chodzi o jazde na benzynie rozumiem ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 22:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
kolego qrax niema roznicy miedzy gazem a benzyna auto chodzi jak duzy fiat a nie jak 2,5l spod marki BMW. Jak ma to jakies znaczenie wszystko zaczelo sie od momentu zerwania paska klinowego a raczej wielorowkowego. Sprawdzilem wsio oprocz odmy i lipa dzis porozkrecalem wszystkie rurki i wszystkie sa cale. Gadalem dzis z kumplem malo ma doczynienia z bmw ale kazal sie zapytac czy jest tam jakis czujnik od ustawienia zaplonu czy jakos tak.
Mogl sie on zapsc i przez to auto niema mocy?
Przeczyscilem nawet krokowca. Dzis na mokrym probowalem puscic auto bokiem i nieda rady nawet kolami niezaboksuje, a wczesniej na suchym dym z opon szedl. Jestem zalamany gadalem dzis z jakims kolesiem ze starachowic on sie zajmuje samymi bmw ale narazie niema czasu i jak u kazdego mechanika musze czekac. auto niema mocy i pali w trasie ok 14 wczesniej mi nawet w miescie tyle nie spalil przy takej jedzie. Jestem zdesperowany musze czekac na mechanika do poniedzialku a autem nieda sie jezdzic gaz w podloge a auto ledwo jedzie :wstyd: pozatym nim szarpie podczas pryspieszania, po wyczyszczenui krokowca obroty sie uspokoily ale nadal mocy brak :( :zly:
PS komp byl dzis rozkrecany i niewidzialem i nie czulem zadnych objaw spalenia sie jakiego kolwiek elementu elektronicznego (one maj specyficzny zapach podczas spalenia) sciezki tez sa ok. Co powinno pisac na tym calym ukladzie (chipie) jak jest seryjny bo moze ktos w niemczech auto zczipowal i padl ten chip i dlatego sie tak dzieje??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 22:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
sa czujniki polozenia walka rozrzadu i walu korbowego ale komputer pokazalby ich blad raczej

w kazdym razie szukaj przyczyny na benzynie

wiem ze to nic nie da, ale skoro tyle sie modlisz nad tym silnikiem - wrzuc duza fote jak on wyglada z gory


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 23:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
zdjecie silnika jest na 1 stnie mojej galeri (link pod obrazkiem w podpisie) tylko sie auta niepzestrasz bo foty byly robione kilka godz po kupnie podczas powrotu do domu. jak cos to zrobie nowa fotwe jutro i wrzuce. Jutro jak cos to starcie z odma ale wpierw muwsze poszukac info jak sie za nia zabrac. PS mchanik stwierdzil ze kopcenie to wina uszczelniaczy i napewno to niema znaczenia w mocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL