BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 15:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
COUPE napisał(a):
Dwa razy mi się zdarzyło podjechać pod e36 coup e z napisem 320 (nie wiem czy były zagazowane czy tez nie) ale ja mam instalacje 2 generacji i niestety ich 2 litrówki nie dawały rady mojemu is, już na 2 biegu bylem kilka metrów za 2 litrówkami, choć widziałem ich w lusterku i gnały za mną to niestety nie doganiały mnie :super:

Tak samo jest z 520, nawet wersja 24v nie dawała rady...

Jedynie za co mogę pochwalić X20 to niestety dźwięk i ze lepiej się zbierają przy paleniu gumy;P

Niestety są tez porażki, mowie o nocnych wyścigach LUBLIN PIĄTKI UL INŻYNIERSKA.....
Moja is zagazowana z is niezagazowana, niestety jest różnica ani na gazie ani na benzynie nie dawałem jej rady, może nie odchodziła od mnie ale zawsze była pierwsza.... :zalamany: :zalamany: :hyhy:


nowiadomo ze sa egzemplaże w lepszym i gorszym stanie, nie sztuka porobic byle jaka dwulitrówkę, tylko dobra 2.0 ;)

co do 520 to nawet nie wiem po co to pisałes, przeciez wszyscy wiedzą ile to wazy i ze ten silnik jest troche za słaby do piatki

jesli chodzi o pojedynek auta bez gazu kontra auto z gazenm to masz rację, musiałbys trafic na zajechanego is zeby go porobić, w wiekszości instalacji gazowych jest jakas zwęzka, która wpływa negatywnie na moc auta nawet na paliwie - jesli sie myle prosze o korekte

do tego sporo dodatkowych kg w bagażniku

discrimen napisał(a):
Ja sprawdzałem przyśpieszenie po zmianie kół. Różnica niewielka.
318is M44B19. Sprawdzałem na PB i LPG.


m44 to troche inna sprawa, przewaga wyzszej technologii i wieku

silnik z 96 czy 97 zazwyczaj będzie w lepszej kondycji niż ten z 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 15:48 
GŁADKI, napisałeś, że to norma taki spadek przez koła, bo jak założyłeś do 316, to o 4s spadło przyspieszenie.

W tej is to nie jest możliwe, że od 225mm przyspieszenie spadło o 3s czy jakoś tak, skoro w moim aucie spadło o 1.2s, a jest słabsze.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 15:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
..::CZARNY::.. napisał(a):
GŁADKI, napisałeś, że to norma taki spadek przez koła, bo jak założyłeś do 316, to o 4s spadło przyspieszenie.

W tej is to nie jest możliwe, że od 225mm przyspieszenie spadło o 3s czy jakoś tak, skoro w moim aucie spadło o 1.2s, a jest słabsze.


Czarny a Ty smigasz na szambolinie - lpg??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 16:04 
GŁADKI napisał(a):
Czarny a Ty smigasz na szambolinie - lpg??


Nigdy.

Jednak w swoim poście zaznaczyłeś same opony, że dają takie straty, nie wspominając nic o gazie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 16:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
he he

nie wyjasniłem sytuacji od pociatku do końca,

na poczatku miałem 185/65/15 i zastapiłem to 225/40/18, wiec nawet srednica koła sporo wzrosła


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 17:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
marcinekzdw napisał(a):
A co do tego, że 2.0 to nieporozumienie
chodzi mi o to że 2.0 pali jak r6 ma głos jak r6 ale nie jeździ jak r6 dlatego jak już 6 to przynajmniej 323. to tylko moje zdanie ;)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Ostatnio edytowano 14 października 2008, 20:17 przez Dejmon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 10:23 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
No to jest fakt, że 2.0 średnio sobie daje rad jako r6.Ale co do tego, że is objedzie 2 litry, to każdy mówi coś innego.robert-rocki załóż blos'a i na pewno osiągi się poprawią :hyhy:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 17:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 252
Lokalizacja: jarocin
Moje BMW: e36 323
Zajrzałem dzisiaj w dolot, przez ta zwęzke srednica dolotu to niecałe 35mm :zdziwko: więc prawie tak jak ta mniejsza dysza... Niechciało mi sie tego rozkrecac i sprawdzac jak autko chodzi bez tej zwezki troche roboty gdyż to wszystko połaczone jeszcze jest na silikon czy cos ale skoro mówicie że to jest przyczyna spadku mocy ni oto nie pozostaje mi nic innego jak założyc blosa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 17:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
potwierdzam zakladaj blosa, roznica bedzie ogromna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL