To teraz trochę po mojemu:
Do silnika bezpośrednio powinien dochodzić stały minus. Weź żarówkę z dwoma przewodami (podstawowy przyrząd elektryka amatora

) i jeden przewód podłącz do plusa (akumlatora, lub głównego złącza na podszybiu po stronie pasażera), a drugi do przewodu dochodzącego do silnika (najczęściej brązowy). Jeżeli żarówka zaświeci to znaczy że minus jest, jak nie to trzeba szukać przyczyny idąc za przewodem.
Teraz jeden koniec żarówki podłącz do minusa (akumlatora, bądź jakiejś śrubki, ogólnie karoserii), a drugi koniec do drugiego przewodu zasilającego silnik. Załącz zapłon i przełącznik dmuchawy na 4 bieg, jeżeli żarówka zaświeci to znaczy że dochodzi zasilanie i uszkodzony jest silnik, jeżeli nie pracował na żadnym biegu. Jeżeli nie pracował tylko na pierwszy trzech biegach to zmień pozycje przełącznika dmuchawy na 3, 2 i 1 bieg i wtedy żarówka powinna zgasnąć, winny jest opornik.
Ale jeżeli żarówka wogóle nie zaświeciła to trzeba szukać dalej. Należy sprawdzić czy zasilanie dochodzi do przełącznika dmuchawy w konsoli. Powinnaś tam znaleźć gruby przewód zielono-brązowy (GRN-BRN) i zmierzyć czy po przekręceniu kluczyka dochodzi tam plus (można przebić go szpilką i zmierzyć za pomocą żarówki). Jeżeli prąd dochodzi to przełącznik do wymiany (lub naprawy), jak nie to następny w kolejce jest bezpiecznik nr 19. Jeżeli bezpiecznik jest dobry i dobrze styka w swoim gnieździe, to następny w kolejce jest przekaźnik (i tu nie jestem pewien, ale chyba K4). Można go podmienić na inny taki sam i sprawdzić działanie. Na główny styk przekaźnik dostaje stały plus i podaje go na bezpiecznik 19 (dmuchawa) i 27 (sterowanie klimatyzacją). Na cewkę zaś podawany jest stały minus i plus po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon.
Twierdzisz że silnik działa na krótko więc o nim nie piszę. Przyczyn należy doszukiwać się w kolejno wymienianych elementach. Myślę że coś z tego zrozumiesz, jest to roboty na 10 minut. Pozdrawiam.