BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1915 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 96  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 21:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Ale co się złego może stać ? Pocieknie jakiś simmering ? Koszt tych paru gumek nie jest jakiś horrendalny.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 22:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 27
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
A z pompa oleju nic? zimmeringi mam powymieniane.

pzdr
GreenEvil

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 22 stycznia 2011, 22:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Płukanka nie jest w stanie zaszkodzić silnikowi, skąd się biorą te ciemnogrodowe mity jak mamy 2011 rok.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 17:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa - Grodzisk Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe 325Ci M54
Kod silnika: M54B25
Heh jak sie boisz to nie rob :) ja nie zrobiłem a teraz chyba jednak zrobie... tylko znajac zycie zawsze jak chce dobrze to cos przedobrze :/ i tak całe zycie

_________________
Moja E36 318tds Compact M-Technic EXCLUSIVE EDITION :)
WGM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 18:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M52
Bobby Vintage napisał(a):
Przeczytaj sobie na spokojnie wątek to będziesz wiedzieć ale nikogo nie zadowolnego nie było.


Hmm no ja i jeszcze jeden kolega (dulu710) mial i chyba ma nadal problem z cykaniem na cieplym. W dodatku efekt sie nasila bynajmniej takie jest nasze wrazenie. Zmiana z pol na syntetyk u mnie przypomne LM synthoil 5w40 + plukanka LM.
Troche sie martwie co z tym zrobic, nie chce sie pchac w bezsensowne koszta, ktore i tak pewnie nic nie dadza bo wiele osob tak poplynelo bez skutku...
Silnik raczej w dobrej kondycji, wyciekow na syntetyku nie ma, oleju prawie nic nie bierze tyle co w normie moze 0.2-0.3 na kilka tys km. (cos kolo 4tys zrobilem). Motor pracuje rowno i pali od strzala, tak samo przyspiesza rowno i bezproblemowo w calym zakresie obrotow.
Co do tego cykania to zdecydowanie bardziej slyszalne jest ono w okolicy prawych drzwi pasazera i prawego przedniego kola. Cykanie rosnie wraz z obrotami silnika.
Wczesniej mialem zalany castrol magnatec 10w40 i po wymianie na niego w innym miejscu (wczesniej tez byl ten sam olej) stopniowo zaczynaly sie te wlasnie cykniecia ale prawie nieslyszalne. Po wymianie na ten syntetyk z poczatku jakby ciutke lepiej ale wraz z nowymi kilometrami na liczniku cykanie na cieplym narasta.
Teraz podsumowujac co madrego z tym zrobic, lub nie zrobic zeby bezsensownie nie "poplynac" lub nie zrobic krzywdy sobie i BMce :) Myslalem o zmianie oleju przy kolejnej wymianie albo na inny syntetyk ciut gesciejszy np Mobil 5w50 albo Castrol 10w60. A moze srodek LM do wyciszania popychaczy? Czy moze jeszcze inny olej albo srodek? A moze jeszcze jakosc oleju z konkretnego sklepu pozostawila wiele do zyczenia? (jak pisalem na castrolu przy zmianie miejsca wymiany mimo ze ten sam olej zaczely sie powoli stopniowe problemy). Choc ten LM obecnie zalany kupiony byl w IC, macie jakies doswiadczenia z ta hurtownia?
kilka stron wczesniej pisalem jeszcze o martwiacej mnie kontrolce oleju ktora gasnie nawet w dodatnich temp po ok 2-3 sek przy syntetyku. Ba nawet na cieplym silniku ktory postal np 30 min i gdy odpalam 2 raz cieply motor kontrolka gasnie tak samo. Dla mnie podejrzane ...
Z ciekawostek dodac moge jeszcze ze zastosowalem do tego oleju LM ceramizer w strzykaweczce (ceramizer.pl) i nie wiem czy to od oleju czy ceramizera ale poprawilo sie znaczaco spalanie. Wczesniej w miescie (70tys mieszkancow) notowalem spalanie od 12.3 - 13.6 , wiarygodnie mierzone tankowane do pelna na tej samej stacji do 1 odbicia. Po powyzszym zabiegu spalanie w miescie przy normalnej jezdzie z momentami agresywnego przyspieszania, oscyluje miedzy 11.1 - 11.6 :) w cyklu mieszanym 50:50 z trasa w nocy wyszlo mi srednio 8.7/100.
Auto jest zadbane i dbane , z pewnych rak, BEZ gazu z przebiegiem 207 tys km.
pozdrawiam i prosze o dyskusję


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 18:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
Żabo dlaczego się boisz płukanki zastosować?? bo jakiś stary majster si nie radził? daj na luz, ja od jakiegoś czasu za każdym razem jak zalewam nowy olej do jakiegoś auta to najpierw płukanka a później oleum :D, jak dotąd nic się nie stało a wręcz odwrotnie, polepszyła się praca silnika zwłaszcza w ojcowej Omedze 2,5 TDS, silnik ucichł i pracuje cicho nawet na zimnym motorze, ja zalewam silniki olejem Valvoline :D

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 18:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Titanos napisał(a):
Hmm no ja i jeszcze jeden kolega (dulu710) mial i chyba ma nadal problem z cykaniem na cieplym. W dodatku efekt sie nasila bynajmniej takie jest nasze wrazenie. Zmiana z pol na syntetyk u mnie przypomne LM synthoil 5w40 + plukanka LM.


No i co to wina płukanki od razu tak ? Co zrobiła popychacze uszkodziła ? :faint:

Jak ktoś ma jeszcze jakieś "ale" do płukanki to powiem tak. Po płukance silnika i zalaniu nowego oleju dolałem do niego trochę płukanki, nie dużo tak może 1/4 szklanki na te 4L. Przez 1.5tyś samochód klepał bez zmian a wręcz wydawało mi się że na nowym oleju na zimnym silniku chodzi głośniej. Teraz nawet na minusie samochód odpala i jest CISZA nic nie zaklepie nawet przez ułamek sekundy. Jak przyjdą większe mrozy to się okaże o ile się poprawiło smarowanie ale na pewno się poprawiło. Wycieków zero. Zaglądając przez wlew oleju do głowicy było widać gdzieniegdzie nagar teraz jest wszystko na błysk.

Titanos napisał(a):
kilka stron wczesniej pisalem jeszcze o martwiacej mnie kontrolce oleju ktora gasnie nawet w dodatnich temp po ok 2-3 sek przy syntetyku. Ba nawet na cieplym silniku ktory postal np 30 min i gdy odpalam 2 raz cieply motor kontrolka gasnie tak samo. Dla mnie podejrzane ...


No to masz spore problemy z ciśnieniem oleju.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 27
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
groocha napisał(a):
Żabo dlaczego się boisz płukanki zastosować?? bo jakiś stary majster si nie radził?

Nope, boje sie, ze przy moim szczesciu, caly spywajacy syf z silnika cos zaraz zatka/przytka albo inne popsuje ;)
Tak wiem, teoretycznie niemozliwe. Tak samo jak teoretycznie niemozliwe jest, zeby przy okazji wymiany swiec zepsuc cewke (u mnie sie udalo) :zdegustowany:

pzdr
GreenEvil

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 21:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Green zajrzyj pod korek oleju jak masz syf albo cyknij foto. Najlepiej byłoby zdjąć pokrywę zaworów wtedy by było widać czarno na białym czy można się bać.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 22:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
Green ale przecież po zalaniu płukanki silnik chodzi tylko przez około 10 minut i zlewasz syf, później świerzy olej i już gitarka, ja po zagrzaniu sie silnika ruszam w trase i troszke przegonie auto zeby sie dobrze nasmarował nowym oleum :D

Nie masz sie czego obawiać, najwyżej wyczyscisz silnik, trocin przeciez nie wsypujesz :rotfl: :rotfl:

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M52
Bobby Vintage napisał(a):
Titanos napisał(a):
Hmm no ja i jeszcze jeden kolega (dulu710) mial i chyba ma nadal problem z cykaniem na cieplym. W dodatku efekt sie nasila bynajmniej takie jest nasze wrazenie. Zmiana z pol na syntetyk u mnie przypomne LM synthoil 5w40 + plukanka LM.


Cytuj:
No i co to wina płukanki od razu tak ? Co zrobiła popychacze uszkodziła ? :faint:


Kolego Bobby nigdzie nie napisalem ze jest cokolwiek winna plukanka, opisalem tylko wszystko co zrobilem, jakie mialem objawy wczesniej i jakie mam obecnie liczac na wskazowki. Nic nie sugeruje bo sie po prostu nie znam i nie wymądrzam sie bezsensownie. Staralem sie dokladnie wszystko opisac o swoim aucie zeby wspolnie cos ustalic

Titanos napisał(a):
kilka stron wczesniej pisalem jeszcze o martwiacej mnie kontrolce oleju ktora gasnie nawet w dodatnich temp po ok 2-3 sek przy syntetyku. Ba nawet na cieplym silniku ktory postal np 30 min i gdy odpalam 2 raz cieply motor kontrolka gasnie tak samo. Dla mnie podejrzane ...
Cytuj:

No to masz spore problemy z ciśnieniem oleju.
Cytuj:


Mozesz rozwinac mysl? a dokladniej co z tym zrobic , sprawdzic itp
Dodam jedynie ze na 10w40 magnateca mialem w zasadzie tak samo jak na 5w40 LM, a powinno byc teoretycznie lepiej na tym drugim (lepsze smarowanie = szybsze gasniecie kontrolki?)


Ostatnio edytowano 23 stycznia 2011, 22:41 przez Titanos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 22:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 27
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
Bobby Vintage, ok. zajrze (w sensie pod korek, bo aura nie sprzyja kreceniu srubkami) i jak odzyskam aparat (bo sie oczywiscie zepsul) to cykne fotke. THX.

pzdr
GreenEvil

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 23 stycznia 2011, 23:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Trzeba sprawdzić czy nie masz gdzieś wycieków poważnych oleju to raz a dwa ciśnienie jakie daje pompa olejowa gdzieś u mechanika bo może po prostu siada i niema tu winy oleju.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 09:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M52
Bobby Vintage napisał(a):
Trzeba sprawdzić czy nie masz gdzieś wycieków poważnych oleju to raz a dwa ciśnienie jakie daje pompa olejowa gdzieś u mechanika bo może po prostu siada i niema tu winy oleju.


Hmm no wyciekow raczej nie ma bo oleju ubywa minimalnie jak pisalem aczkolwiek zerkne jeszcze raz u mechanika od razu ze sprawdzeniem tej pompy oleju rzecz jasna.
Jeszcze najwazniejsze pytanie, czy ewentuale szwankowanie tejze pompy moze miec wplyw na to cykanie na cieplym silniku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 11:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Może bo pompa daje za małe ciśnienie.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 22:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: E36 328i coupe
Kod silnika: M52
Bobby Vintage napisał(a):
Green zajrzyj pod korek oleju jak masz syf albo cyknij foto. Najlepiej byłoby zdjąć pokrywę zaworów wtedy by było widać czarno na białym czy można się bać.

Podepne się pod temat. Mam także problem z cykającymi szklankami. Czasami wydaje mi się że na całkiem zimnym silniku nie słychać ich a gdy się zrobi lekko ciepły to słychać je dość wyraźnie. Przy temp silnika ok 90 st C praktycznie bardzo słabo słychać. Poniżej wrzucam parę fotek jak wygląda u mnie silnik po zdjęciu pokrywy zaworów.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Jak sądzicie patrząc po zdjęciach można go wypłukać i dlaczego od strony Vanosa wałki i cała reszta wydaje się być jakaś bardziej czysta a od strony sprzęgła jakby przypalona taka..?

Oleju nie bierze jest czysty i nie ma ani kropli wycieku, ale pod korkiem oleju skrapla się woda i robi się w minimalnych ilościach "masełko" ale to może przez to że od dłuższego czasu pokonuję odległości rzędu 2km :) Jak go mocno zagrzeję to masło spod korka znika...
Jak go kupiłem to miał strasznie zawaloną odmę, oto co z niej wyleciało. Teraz jest tam czysto i sucho...
Obrazek
Czy warto więc zaryzykować z tą płukanką i spróbować jakiś inny olej zalać? Nie zaszkodzi mu płukanka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 22:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
kolego silnik nie jest aż taki brudny w środku, moim zdaniem płukanka LM będzie super sprawą żeby go dokładniej oczyścić, zalej na koniec dobrym olejem i będzie ok, nagaru dużo na fotkach nie widać

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 21:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 27
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
Wyplukalam, zalalam valvo 5w40. Silnik narazie dziala :P moze nie bedzie tak zle ;)

pzdr
GreenEvil

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 22:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
genialne posunięcie RZabo :d po przejechaniu około 1000km napisz jakie wrażenia :D

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 26 stycznia 2011, 00:02 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
Witam...Musze przyznac ze ten temat jest bardzo ciekawy i przydatny :super: Po przeczytaniu tego tematu sam sie zaczolem zastanawiac czy nie zalac mojego BMW E36 318 M43 pelnym syntetykiem.Na chwile obecna mam wlany shell Hellix 10W40 silnik chodzi ladnie odpala na dotyk a czy zawory cykaja ..hm...nie sadze slychac kolo kola takie delikatne syk,syk,syk ale to bardziej jest jak gdyby wtryskiwacz lub dlatego bo mam dziure w tlumiku i lekko bzyczy ;) Mam nakrecone 250 150 km i to jest rzeczywisty :) aha zostaly mi do konca na inspekcji 3 zielone piny...wiec nic sie nie stanie jak poczekam do konca i wtedy zaleje pelen??Warto wogole??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1915 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 96  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL