BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 520i na niskich obrotach nie rowno pracuje
PostNapisane: 15 lipca 2007, 14:42 
po wymianie kabli wysokigo napiecia, swiec i czyszczeniu kopolki oraz palca na niskich obrotach ok. 500 nie rowno pracuje co sie dzieje dodam ze auto posiada gas i od czasu do czasu lubi sobie strzelic POMOCY


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2007, 15:24 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
i czyszczeniu kopolki

Zalecam wymianę kopułki o ile dawno nie była zmieniana. W kopułce dochodzi do przebić pomiędzy obwodem 2 i 5 cylindra do dwóch bliskich śrub trzymających kopułkę na przednim deklu rozrządu. Przebicie może powodować brak iskry na świecy jednego z dwóch cylindrów i tym samym nierówną pracę, a co za tym idzie niskie obroty.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2007, 16:06 
ale tu nie chodzi o to obroty sa lekko ponad 500 i na obrotomiezu wcale nie skacza tylko osluchowo silnik nie chodzi rowno i tego nie rozumiem na wysokich jest oki jedynie na wolnych obrotach nie chodzi tak jak trzeba


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2007, 16:21 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
po wymianie kabli wysokigo napiecia, swiec i czyszczeniu kopolki oraz palca na niskich obrotach ok. 500 nie rowno pracuje

Czyli mam rozumieć, że po wymianie powyższych części silnik zaczął nie równo chodzić, czy też może przed wymianą także nierówno pracował.
Jest to z tym istotne, że albo jest to problem układu zapłonowego, albo układu wtryskowego, czyli składu mieszanki.
Nie równo chodzi także na gazie, czy tylko na paliwie?
Wypady iskry jednego cylindra także mogą powodować spadek obrotów i nierównomierną pracęsilnika, zwłaszcza na wolnych obrotach.
Jakie załozyłeś przewody, jakie załozyłeś świece, w jakim stanie jest przepływomierz, czy szczelny jest układ dolotowy powietrza - to wszystko może mieć ogromny wpływ na nierówną pracę silnika na obrotach biegu jałowego, a wskazówka obrotomierza wcale w tym przypadku nie ma dużego znaczenia, czy skacze, czy pływa. Ważne jest tylko to, że pokazuje pewien zakres obrotów, a na ucho silnik pracuje nierówno.
Teraz potrzebne jest ustalenie, czy od układu zapłonowego, czy raczej od składu mieszanki.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2007, 16:27 
kable orginalne swiece ngk 15 i wszystko u znajomego wiem ze bubli nie sprzedaje a co do przeplywomieza to nawet nie wiem co to jest i jak wyglada benzyny nie uzywam prawie wcale jedynie do zapalania bo mam padniete wtryski auto kupilem 3 tyg temu...
na 100 trzyma cisnienie na tlokach bo mechanik sprawdzal ale nie daje nikomu tego naprawiac bo wiele slyszalem o mechanikach bmw


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2007, 16:36 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
benzyny nie uzywam prawie wcale jedynie do zapalania bo mam padniete wtryski

Właśnie sobie odpowiedziałeś na pytanie - jeżeli chodzi o nierówną pracę na paliwie.
A na gazie......
.....upewniłbym się w tej sytuacji, czy gaz jest dobrze przeregulowany. Oczywiście układ dolotowy powietrza także musi być 100% szczelny, zawory dobrze przeregulowane i brak przebić na układzie zapłonowym (kopułka, jeśli wszystko pozostałe zostało wymienione)
Strzały, które czasem lubią się pojawić mogą być wynikiem tego wszystkiego.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Stockholm
moze dostawac lewego powietrza sprawdz wszystkie wezyki

mialem to samo w34 2.5 nerwowka i duzo pieniedzy a byl to tylko wezyk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL